eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Reklamacja usług telekomunikacyjnych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2014-03-30 09:59:27
    Temat: Reklamacja usług telekomunikacyjnych
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu istnieje tendencja do tworzenia przez dostawców usług
    telekomunikacyjnych płatnych serwisów zajmujących się przyjmowaniem
    różnego rodzaju wniosków, dyspozycji itp. Innymi słowy: nie chce Ci się
    znaleźć oferty na stronie WWW, albo wybrać się do salonu, chcesz pogadać
    z konsultantem - płacisz za połączenie. Co jednak w przypadku składania
    reklamacji? Przykładowo: nie działa internet, więc ciężko zgłosić awarię
    za jego pośrednictwem, dzwonimy rozmowa z konsultantem 2.00 PLN.
    Połączenie zostanie zerwane, dzwonimy jeszcze raz, być może po jakimś
    czasie trzeba ponowić zgłoszenie, bo operator się ociąga i potrafi z
    tego wyjść jakaś suma. Czy opłaty za połączenie w ramach zgłaszania
    reklamacji nie powinny być automatycznie anulowane, ewentualnie czy
    można dochodzić ich zwrotu?

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 2. Data: 2014-03-31 14:49:40
    Temat: Re: Reklamacja usług telekomunikacyjnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Mar 2014, Maciek wrote:

    > tego wyjść jakaś suma. Czy opłaty za połączenie w ramach zgłaszania
    > reklamacji nie powinny być automatycznie anulowane, ewentualnie czy
    > można dochodzić ich zwrotu?

    Rozważ taką wersję, że dzwonisz "innym operatorem".
    Pozostaje jedynie wersja zwrotu kosztów, ale wtedy z kolei jest pytanie,
    czy istnieje inna metoda nie implikująca kosztów bezpośrednich,
    np. wizyta z BOKu (piechotą :>)

    pzdr, Gotfryd

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1