-
11. Data: 2006-12-21 07:55:43
Temat: Re: Reklamacja telefonu
Od: "rezist.com" <r...@s...us>
Jesli to jest ten model (wlasnie go kupilem na prezent)
http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=3108
to powinien miec to co w opisie. Chyba ze gdzies widnieje
klauzula ze specyfikacja moze sie zmienic.
--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
-
12. Data: 2006-12-21 09:04:06
Temat: Re: Reklamacja telefonu
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
> Ma świadka (wcale nie jestem przekonany czy jest tu w ogóle potrzebny) to
> niech reklamuje z tyt. niezgodności z umową. To klasyczny przypadek.
Dokladnie. Ale swiadek bedzie przydatny - zawsze sprzedawca moze twierdzic,
ze nic takiego nie mowil, a klient kreci ( nie uwazam, ze klienci sa
swieci - roznie to bywa).
Kupujacy sprawdzil sprzet przy zakupie ? Nie bylo mozliwosci sprawdzenia ( a
maja obowiazek)- dodaj jako nastepny argument w rozmowie. Poinformuj tez, ze
sprawy tak nie zostawisz i idziesz z tym do FK - to czesto dziala.
I nie zwlekaj! Idz jeszcze dzis do sklepu.
Jak nie pomoze dzwon do najblizszej FK.
K.
-
13. Data: 2006-12-21 21:43:57
Temat: Re: Reklamacja telefonu
Od: Joanna Rygulska <f...@s...com>
Witam.
Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
pieniądze.
Zakupiony towar oczywiście musi być pełnowartościowym towarem (być w
nienaruszonym stanie - bez śladów używania i w oryginalnym opakowaniu).
Jeśli jednak tego nie zrobi radzę zgłosić sprawę do najbliższego Urzędu
Ochrony Konsumentów.
Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.
--
Joanna R.
-
14. Data: 2006-12-21 21:50:38
Temat: Re: Reklamacja telefonu
Od: badzio <b...@n...epf.pl>
Joanna Rygulska napisał(a):
> Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
> PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
> tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
> pieniądze.
Ogolnie to zle Ci wiadomo.
Jesli transakcja nie zostala zawarta tradycyjnie, w sklepie a przez
internet/telefon/na ulicy przez domokrazce to i owszem - klient ma prawo
w ciagu bodajze 10 dni roboczych oddac produkt.
Ale jesli towar zostal 'normalnie' zakupiony to lipa. Nie ma zadnych 5,
7 czy 10 dni na oddanie towaru, jesli jest on sprawny. Fakt - niektore
sklepy (glownie markety) pozwalaja na cos takiego - ale jest to tylko i
wylacznie ich dobra wola
--
badzio
-
15. Data: 2006-12-21 22:46:12
Temat: Re: Reklamacja telefonu
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Thu, 21 Dec 2006 22:43:57 +0100, Joanna Rygulska napisał(a):
> Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
> PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
> tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
> pieniądze.
To źle Ci wiadomo. Ten przepis nie funkcjonuje już z 10 lat.
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
16. Data: 2006-12-21 22:56:03
Temat: Re: Reklamacja telefonu
Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
Joanna Rygulska napisał(a):
> Witam.
>
> Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
> PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
> tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
> pieniądze.
Teraz wiadomo dlaczego nie jesteś juz sprzedawca :)
MSPANC
pozdrawiam,
Przemek O.