  • 11. Data: 2009-11-27 20:28:24
    Temat: Re: Reklamacja rozliczenia zuzycia wody w WSM
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    spp pisze:

    > To rzeczywiście dużo - odpowiada to mniej więcej zużyciu wody przez
    > pięcio - sześcioosobową rodzinę.

    Czyli, ze jedna osoba zuzywa jakies 130 litrow wody dziennie?
    No nie wydaje mi sie.

    pozdr
    PG

  • 12. Data: 2009-11-27 20:32:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    grzeda pisze:

    > Czyli, ze jedna osoba zuzywa jakies 130 litrow wody dziennie?
    > No nie wydaje mi sie.

    Norma to 140-160 l/os/dzień.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-11-27 21:08:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jakub" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > 30.06.2008 do 30.06.2009 :-) Daje to srednia ponad 670 litrow dziennie :-)))

    Nie wiem, czy to ten przypadek, ale cieknaca spluczka potrafi zuzywac
    1 litr na minute.

    MJ

  • 14. Data: 2009-11-28 04:29:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jakub wrote:

    > Tak czy siak pytanie pozostaje aktualne - czy WSM ma obowiazek odpowiedziec w
    > ustawowym terminie na moje pismo z reklamacja? A jesli tak, to jaki to termin?

    w zadnym.

    rozwiazania sa dwa
    - ty nie placisz oni ida do sadu i sobie sprawe wyjasniacie
    - ty idziesz do sadu o stwierdzenie nieistnienia zobowiazania i sobie
    wyjasniacie.

    Zreszta w przypadku wodomierzy to chyba bardzo latwo policzyc jeszcze
    raz ile wyszlo do zaplaty od ostatniego rozliczenia do dnia dzisiejszego.