  • 1. Data: 2009-11-27 03:32:25
    Temat: Re: Reklamacja rozliczenia zuzycia wody w WSM
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jakub pisze:

    > Mam pewien problem. Otoz jakis czas temu administracja osiedla przyslala mi
    > rozliczenie zuzycia wody, z ktorego wynika, ze mam niedoplate w wysokosci
    > ponad 1100 zl. Ma ona byc efektem rzekomego zuzycia wody zimnej w lazience w
    > ilosci... UWAGA :-)))... ponad 245 _metrow_szesciennych_ w okresie od
    > 30.06.2008 do 30.06.2009 :-) Daje to srednia ponad 670 litrow dziennie :-)))

    Ilu osobowa rodzina?

    --
    spp

  • 2. Data: 2009-11-27 04:09:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jakub pisze:

    > Tak czy siak pytanie pozostaje aktualne - czy WSM ma obowiazek odpowiedziec w
    > ustawowym terminie na moje pismo z reklamacja? A jesli tak, to jaki to termin?

    Nie ma takiego terminu.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-11-27 04:10:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    Stasiek pisze:

    > Mieszkam sam.

    To rzeczywiście dużo - odpowiada to mniej więcej zużyciu wody przez
    pięcio - sześcioosobową rodzinę.

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-11-27 16:03:37
    Temat: Reklamacja rozliczenia zuzycia wody w WSM
    Od: "Jakub" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

[...]

    Oczywiscie nie bylem w stanie sie zgodzic z takim wyliczeniem i
    zakwestionowalem je. Reklamacje zlozylem w formie pisemnej w sekretariacie
    WSM dnia 15 pazdziernika 2009. Na moje pismo administracja nie byla laskawa
    _w_ogole_ odpowiedziec.

    Dzisiaj otrzymalem rozliczenie czynszu z ktorego wynika, ze jestem w
    administracji zadluzony na grubo ponad 1000 zl, co jednoznacznie wskazuje na
    to, iz administracja w dalszym ciagu obciaza mnie za to abstrakcyjne i
    wyssane z palca zuzycie wody.

    W zwiazku z tym mam pytanie - czy WSM ma jakis ustawowo okreslony termin
    odpowiedzi na pisemna reklamacje, po uplywie ktorego brak odpowiedzi jest
    traktowany jako uwzglednienie reklamacji? W przypadku zakupu towarow
    objetych gwarancja jest to 14 dni... a jak to wyglada w takiej sytuacji?

    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie, poniewaz nie usmiecha mi sie placenie
    takich abstrakcyjnych pieniedzy. Czy brak odpowiedzi na moje pismo w ciagu
    ponad 40 dni, jakie uplynely od dnia jego zlozenia, pozwala mi na to, zeby
    spokojnie sie na WSM wypiac i z czystym sumieniem zaproponowac im, zeby mi
    dali buziaka w punkt wypiecia?

    Z gory dziekuje za reakcje i pozdrawiam :-)

    Jakub

    P.S.
    Gdyby sie okazalo, ze WSM jest zobowiazany jakims terminem odpowiedzi na
    takie pismo, bylbym wdzieczny za podanie podstawy prawnej, zebym w przypadku
    konfrontacji mogl im konkretnie sypnac paragrafem.

  • 5. Data: 2009-11-27 16:31:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jakub pisze:

> [...]
    > WSM dnia 15 pazdziernika 2009. Na moje pismo administracja nie byla laskawa

    A jak administracja liczy zużycie wody? Masz liczniki w domu?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-11-27 16:43:43
    Od: "Stasiek " <a...@W...gazeta.pl>

    spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > Ilu osobowa rodzina?

    Mieszkam sam.

  • 7. Data: 2009-11-27 16:55:05
    Od: "Jakub" <a...@W...gazeta.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A jak administracja liczy zużycie wody? Masz liczniki w domu?

    Mam wodomierze. W dniu zlozenia przeze mnie pisma z reklamacja feralny
    wodomierz wskazywal zuzycie wieksze o 7 m3 od stanu na dzien 30.06.2009.

    Wczesniej, na poczatku stycznia mialem odczyt 302,78 m3, czyli o 10m3 mniejszy
    niz w czerwcu. I to sie wszystko zgadza.

    Natomiast wczesniej mialem okres, gdzie naliczano mi zuzycie ryczaltem (rzadko
    bywam w domu w godzinach popoludniowych i nie zdarzalo mi sie spotkac z ludzmi
    odczytujacymi wodomierze. Pewnie gdzies w tym okresie cos zostalo namieszane.

  • 8. Data: 2009-11-27 17:32:53
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Napraw tę zepsutą spłuczkę i następnym razem zapłacisz normalnie.
    Chyba nie chesz, żeby obecnie oszczędne emerytki dopłacały za młodego gniewnego,
    który nie miał czasu się tym lekkim szumem w
    łazience zająć?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-11-27 18:03:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jakub pisze:
> [...]
    > WSM dnia 15 pazdziernika 2009. Na moje pismo administracja nie byla laskawa

    Idź po prostu do działu czynszów z aktualnym stanem liczników i zweryfikuj.
    Żona dozorcy spisywała liczniki u nas w bloku i mojej koleżance wpisała
    to co jest w tych czerwonych obwódkach, czyli te 3 ostatnie cyferki,
    których się nie spisuje. W rezultacie tego koleżance wyliczono żużycie
    wody za 1700 złotych!
    Oczywiście poszła do administracji i sprawę wyjaśniła.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-11-27 18:06:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jakub pisze:

    > Tak czy siak pytanie pozostaje aktualne - czy WSM ma obowiazek odpowiedziec w
    > ustawowym terminie na moje pismo z reklamacja? A jesli tak, to jaki to termin?

    U mnie administracja nie odpowiada na pisma i faxy odkąd wsadzono na
    stołek nowego kierownika.
    Zarząd Spóldzielni to oczywiście, odpisują.

    --
    animka