-
11. Data: 2006-11-26 07:40:59
Temat: Re: Reklamacja pieca CO
Od: "-->pinio<--" <p...@o...pl>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ekamkf$iq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "-->pinio<--" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:eka6j2$4eq$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Roszczeń reklamacyjnych mozna się domagać wyłacznie wtedy kiedy kocioł
>> nie jest zgodny ze specyfikacją techniczną!!!! To że nie ma kanału
>> wyczystnego użytkownik powinien zauważyc przed kupnem kotła,jako że jest
>> to istotny element kotła-jeśli tego nie zauważył-to przyjął stan
>> faktyczny!!
>
> Pytanie, czy każdy przyszły użytkownik kotła musi i powinien być
> specjalistą w zakresie jego konstrukcji. Moim zdaniem nie.
Nie musi być specjalistą żeby sprawdzić funkconalność
kotła-podkreślam,producent będzie się bronił tym iż brak wyczystki nie
stanowi żadnego zagrożenia dla użytkownika-jedynie wymaga włożenia trochę
więcej wysiłku(i bedzie miał rację),co innego jeśli użytkownik udowodniłby
że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej
satysfakcji można jedynie "spuścić łomot" sprzedawcy że nie ma do końca
pojęcia co sprzedaje-a w sumie i tak przy obecnej mnogości tego typu
urządzeń nie ma on obowiązku dokładnie znać kazdego urządzenia)
Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!
Pozdrawiam
-
12. Data: 2006-11-26 08:32:35
Temat: Re: Reklamacja pieca CO
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 26.11.2006 -->pinio<-- <p...@o...pl> napisał/a:
> że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
> lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
> batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej
Ale, wybacz, bez żadnej uszczypliwości to piszę, Ty się zwyczajnie nie
znasz na prawie konsumenckim a jako sprzedawca jesteś tu w dodatku w o
wiele gorszej sytuacji niż konsument. Akurat od Ciebie wymagany jest
profesjonalizm i Ty jako sprzedawca z producentem tu zapewne nie wygrasz,
ale wszystko wskazuje, że mówimy o zakupie konsumenckim a to jest zupełnie
inny przypadek.
> Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
> pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
> w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
> Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
> mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!
Na szczęście to jedynie twoje prywatne zdanie.
--
Marcin
-
13. Data: 2006-11-27 12:21:02
Temat: Re: Reklamacja pieca CO
Od: Dariusz Lekki <d...@g...pl>
> Jeszcze raz baaardzo proszę o pomoc.
Hmmm... prawdę mówiąc wiele mi nie pomogliście, ale dziękuję za
zainteresowanie tematem.
Darek Lekki
-
14. Data: 2006-11-27 12:35:45
Temat: Re: Reklamacja pieca CO
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 27.11.2006 Dariusz Lekki <d...@g...pl> napisał/a:
>> Jeszcze raz baaardzo proszę o pomoc.
> Hmmm... prawdę mówiąc wiele mi nie pomogliście, ale dziękuję za
> zainteresowanie tematem.
Powiedz konkretnie, czego jeszcze Ci trzeba to sprobujem :)
--
Marcin