-
51. Data: 2016-03-23 15:48:39
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
Najlepiej odbij sobie na ich ksero te 300 złotych.
-----
> Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie mojego
roszczenia.
-
52. Data: 2016-03-23 17:15:22
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu środa, 23 marca 2016 15:48:50 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> Najlepiej odbij sobie na ich ksero te 300 złotych.
???
Co Ty chłopie bierzesz?
Jakie 300zł?
-
53. Data: 2016-03-23 17:54:40
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
W dniu 23.03.2016 o 12:34, Kris pisze:
> W dniu środa, 23 marca 2016 11:07:35 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>> opisz jednak swój przypadek na konkretnym i realnym przykładzie.
> Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie mojego
roszczenia.
> Podawanie tutaj szczegółów mogłoby spowodować że jednak odpiszą i będzie trudniej;)
>
30 dni. NA niezłożoną reklamację nie muszą odpisywać.
-
54. Data: 2016-03-23 18:52:04
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Liwiusz"
> ---
> Co to znaczy "nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli" ? Klient
Zacznij cytować normalnie, jak chcesz dyskutować z dorosłymi.
---
Znajdź sobie inne miejsce na snobowanie
-
55. Data: 2016-03-23 18:59:23
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Liwiusz"
> W dniu środa, 23 marca 2016 09:18:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>> Pisałeś, że masz odpowiedź, że reklamacja nie dotarła do >odpowiedniej
>> osoby.
> Przestań lawirować
> Reklamacja dotarła do firmy na co mam potwierdzenie a że oni sobie życzą
> żebym jeszcze papierową wersję dostarczył do sklepu to wg mnie nie ma
> znaczenia. I o to było pytanie a ty wymyślasz sto pobocznych problemów.
> Wyślesz reklamację listem do tmobile np. to co Ciebie obchodzi cZy list
> odbierze sekretarka czy inny portier. Ich problemem jest aby przesyłka
> dotarła do odpowiedniego działu.
Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.
---
Ciągle wymyślasz głupie historyjki. Nic nie wskazuje by ktoś chciał mu coś
sprzedać a oczywistym jest, że udał się do najbardziej odpowiedniego
miejsca, czyli sklepu którego internetowość nie stanowi żadnej przeszkody w
złożeniu reklamacji.
-
56. Data: 2016-03-23 19:02:23
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu środa, 23 marca 2016 17:54:42 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> W dniu 23.03.2016 o 12:34, Kris pisze:
> > W dniu środa, 23 marca 2016 11:07:35 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> >> opisz jednak swój przypadek na konkretnym i realnym przykładzie.
> > Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie
mojego roszczenia.
> > Podawanie tutaj szczegółów mogłoby spowodować że jednak odpiszą i będzie
trudniej;)
> >
> 30 dni.
Skąd ten termin wziąłeś?
Art 561(5) kc mówi co innego
>NA niezłożoną reklamację nie muszą odpisywać.
I to jest główne pytanie w tym wątku. Czy wysłanie przez formularz kontaktowy firmy
to złożenie czy nie
-
57. Data: 2016-03-23 19:17:34
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Liwiusz"
>> Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
>> handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.
> Powoli zaczynają mnie nudzić bzdury które wypisujesz.
> Ale jeszcze raz:
> Na przykładzie tmobile niech będzie- reklamacja złożona porzez formularz
> kontaktowy na oficjalnej stronie tmobile jest skutecznie złożona czy nie
> jest
Jest, są na to nawet specjalne przepisy w prawie telekomunikacyjnym i
rozporządzeniu dotyczącym reklamacji powszechnych usług telekomunikacyjnych.
> Zamiast Tmobile podstaw Komputronik, Mediaexpert, Maediamarkt czy co tam,
> wolisz. Wszystkie te firmy łączy to że mają sklepy stacjonarne oraz swoja
> witrynę internetową.
Tutaj przepisów analogicznych do prawa telekomunikacyjnego - brak. ...
---
Co z tego ? Oświadczenie dotarło do sprzedawcy.
-
58. Data: 2016-03-23 19:36:37
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
W dniu 23.03.2016 o 19:02, Kris pisze:
> W dniu środa, 23 marca 2016 17:54:42 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
>> W dniu 23.03.2016 o 12:34, Kris pisze:
>>> W dniu środa, 23 marca 2016 11:07:35 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>>>> opisz jednak swój przypadek na konkretnym i realnym przykładzie.
>>> Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie
mojego roszczenia.
>>> Podawanie tutaj szczegółów mogłoby spowodować że jednak odpiszą i będzie
trudniej;)
>>>
>> 30 dni.
> Skąd ten termin wziąłeś?
> Art 561(5) kc mówi co innego
Faktiko telekomunikacyjna 30 dni.
>> NA niezłożoną reklamację nie muszą odpisywać.
> I to jest główne pytanie w tym wątku. Czy wysłanie przez formularz kontaktowy
firmy to złożenie czy nie
>
-
59. Data: 2016-04-06 22:20:21
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu środa, 23 marca 2016 12:34:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> W dniu środa, 23 marca 2016 11:07:35 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> >opisz jednak swój przypadek na konkretnym i realnym przykładzie.
> Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie mojego
roszczenia.
> Podawanie tutaj szczegółów mogłoby spowodować że jednak odpiszą i będzie trudniej;)
"Witam,
w związku ze zbyt późną odpowiedzią na zgłoszenie reklamacyjne, które Pan złożył dnia
19.03.2016r. musimy uznać Pana żądanie..."
;)
Termin mieli do 02go, odpowiedzieli co prawda ale dopiero 4go więc musieli napisać to
co powyżej;)