-
31. Data: 2016-03-22 09:40:43
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-22 o 09:39, Kris pisze:
> W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>
>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
oświadczeń woli.
--
Liwiusz
-
32. Data: 2016-03-22 09:41:09
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że reklamację
należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez musze się do tego
dostosować?
-
33. Data: 2016-03-22 09:45:39
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-22 o 09:41, Kris pisze:
> W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
> Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że reklamację
należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez musze się do tego
dostosować?
Rzeczywiście zbaczasz.
Co do zasady zasady składania reklamacji są obowiązujące. W skrajnych
przypadkach możesz powalczyć o uznanie jakiegoś zapisu za klauzulę
niedozwoloną. Albo zapoznać się z ofertą przed zakupem - i nie kupować.
--
Liwiusz
-
34. Data: 2016-03-22 14:09:00
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: witek <w...@g...pl>
On 3/22/2016 3:41 AM, Kris wrote:
> W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
> Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że reklamację
należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez musze się do tego
dostosować?
>
Daj se spokój.
Liwiusz to taka maskotka, która zastąpiła buzdygana.
Jakby sie do czegoś nie przypieprzył to by się rozchorował.
-
35. Data: 2016-03-22 14:26:32
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-22 o 14:09, witek pisze:
> On 3/22/2016 3:41 AM, Kris wrote:
>> W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
>> Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że
>> reklamację należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez
>> musze się do tego dostosować?
>>
>
> Daj se spokój.
> Liwiusz to taka maskotka, która zastąpiła buzdygana.
> Jakby sie do czegoś nie przypieprzył to by się rozchorował.
Przynajmniej piszę w temacie, w przeciwieństwie do ciebie, który się do
mnie przypieprza z dupy.
--
Liwiusz
-
36. Data: 2016-03-22 14:53:00
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: witek <w...@g...pl>
On 3/22/2016 8:26 AM, Liwiusz wrote:
> W dniu 2016-03-22 o 14:09, witek pisze:
>> On 3/22/2016 3:41 AM, Kris wrote:
>>> W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>>>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
>>> Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że
>>> reklamację należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez
>>> musze się do tego dostosować?
>>>
>>
>> Daj se spokój.
>> Liwiusz to taka maskotka, która zastąpiła buzdygana.
>> Jakby sie do czegoś nie przypieprzył to by się rozchorował.
>
> Przynajmniej piszę w temacie, w przeciwieństwie do ciebie, który się do
> mnie przypieprza z dupy.
>
Nie zauwazylem postu na temat.
-
37. Data: 2016-03-22 15:55:36
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-22 o 14:53, witek pisze:
> On 3/22/2016 8:26 AM, Liwiusz wrote:
>> W dniu 2016-03-22 o 14:09, witek pisze:
>>> On 3/22/2016 3:41 AM, Kris wrote:
>>>> W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>>>>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
>>>> Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że
>>>> reklamację należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez
>>>> musze się do tego dostosować?
>>>>
>>>
>>> Daj se spokój.
>>> Liwiusz to taka maskotka, która zastąpiła buzdygana.
>>> Jakby sie do czegoś nie przypieprzył to by się rozchorował.
>>
>> Przynajmniej piszę w temacie, w przeciwieństwie do ciebie, który się do
>> mnie przypieprza z dupy.
>>
>
> Nie zauwazylem postu na temat.
Nie ma się co chwalić problemami z czytaniem ze zrozumieniem.
--
Liwiusz
-
38. Data: 2016-03-22 17:13:25
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: poreba <d...@p...pl>
Dnia Tue, 22 Mar 2016 08:25:27 +0100, Liwiusz napisał(a):
>> Przecież na juzenecie jesteś, to tylko poradnia prawna, to po części
>> gabinet terapeutycznu (dla niektórych).
>> NMSP
> Nie mogłeś, ale się przynajmniej lepiej poczułeś ;)
Ni diabła! Fajnie bym sie poczuł jakbym po przeczytaniu rzeczowej
odpowiedzi, nawet ostrej wobec OP, czegoś o prawie się dowiedział, nie o
psychologii, bo ta nudnawa. ;-)
--
pozdro
poreba
-
39. Data: 2016-03-22 18:04:35
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Liwiusz"
>
>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
oświadczeń woli.
---
Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?
-
40. Data: 2016-03-22 18:47:23
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-22 o 18:04, re pisze:
>
>
> Użytkownik "Liwiusz"
>
>>
>>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
>> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
>> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
>> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
>
> Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
> oświadczeń woli.
> ---
> Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?
Takie, że oświadczenie woli musi dość do podmiotu, któremu chcemy się
oświadczyć.
Wyobraź sobie na przykład, ze coś ci oświadczam przez sms wysłany na
kartę twojego rutera internetowego. Twój ruter, twoja karta, sms
doszedł, ale przecież nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli.
Plus to co już pisałem - zapisy umowne mogą określać szczegółowy sposób
składania reklamacji.
--
Liwiusz