  • 31. Data: 2016-03-22 09:40:43
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-22 o 09:39, Kris pisze:

    > Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
    > Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
    > To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?

    Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
    oświadczeń woli.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2016-03-22 09:41:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 09:17:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
    Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że reklamację
    należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez musze się do tego
    dostosować?

  • 33. Data: 2016-03-22 09:45:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-22 o 09:41, Kris pisze:
    > Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że reklamację
    należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez musze się do tego
    dostosować?

    Rzeczywiście zbaczasz.

    Co do zasady zasady składania reklamacji są obowiązujące. W skrajnych
    przypadkach możesz powalczyć o uznanie jakiegoś zapisu za klauzulę
    niedozwoloną. Albo zapoznać się z ofertą przed zakupem - i nie kupować.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-03-22 14:09:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/22/2016 3:41 AM, Kris wrote:
    > Teraz ja zjadę trochę z tematu-* a jak sklep w regulaminie napisze że reklamację
    należy składać wyrytą rylcem na tabliczce glinianej to tez musze się do tego
    dostosować?

    Daj se spokój.
    Liwiusz to taka maskotka, która zastąpiła buzdygana.
    Jakby sie do czegoś nie przypieprzył to by się rozchorował.

  • 35. Data: 2016-03-22 14:26:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-22 o 14:09, witek pisze:

    > Daj se spokój.
    > Liwiusz to taka maskotka, która zastąpiła buzdygana.
    > Jakby sie do czegoś nie przypieprzył to by się rozchorował.

    Przynajmniej piszę w temacie, w przeciwieństwie do ciebie, który się do
    mnie przypieprza z dupy.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2016-03-22 14:53:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/22/2016 8:26 AM, Liwiusz wrote:

    > Przynajmniej piszę w temacie, w przeciwieństwie do ciebie, który się do
    > mnie przypieprza z dupy.

    Nie zauwazylem postu na temat.

  • 37. Data: 2016-03-22 15:55:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-22 o 14:53, witek pisze:

    > Nie zauwazylem postu na temat.

    Nie ma się co chwalić problemami z czytaniem ze zrozumieniem.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2016-03-22 17:13:25
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2016 08:25:27 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie mogłeś, ale się przynajmniej lepiej poczułeś ;)
    Ni diabła! Fajnie bym sie poczuł jakbym po przeczytaniu rzeczowej
    odpowiedzi, nawet ostrej wobec OP, czegoś o prawie się dowiedział, nie o
    psychologii, bo ta nudnawa. ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 39. Data: 2016-03-22 18:04:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?

    Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
    ---
    Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?

  • 40. Data: 2016-03-22 18:47:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-22 o 18:04, re pisze:

> [...]
    > oświadczeń woli.
    > ---
    > Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?

    Takie, że oświadczenie woli musi dość do podmiotu, któremu chcemy się
    oświadczyć.

    Wyobraź sobie na przykład, ze coś ci oświadczam przez sms wysłany na
    kartę twojego rutera internetowego. Twój ruter, twoja karta, sms
    doszedł, ale przecież nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli.

    Plus to co już pisałem - zapisy umowne mogą określać szczegółowy sposób
    składania reklamacji.

    --
    Liwiusz