-
1. Data: 2005-10-04 18:17:08
Temat: Reklamacja - co z tym zrobić
Od: "Mirek" <m...@w...pl>
Witam.
Pytanko jak mam to rozumieć:
Wysłałem do operatora reklamację żądając naprawienia jednej z usług w ciągu
30 dni oraz zwrócenia abonamentu za okres przez który nie mogłem korzystać
zusługi. Dodałem, że jeżeli usterka nie zostanie usunięta rozwiążę umowę z
ich winy.
Dostałem odpowiedź że w związku ze złym funkcjonowaniem (tym się jakby
przyznali) obniżą mi abonament o połowę przez 3 miesiące.
Co mam z tym zrobić?? Chciałem aby całkiem został zwrócony.
-
2. Data: 2005-10-04 21:56:27
Temat: Re: Reklamacja - co z tym zrobić
Od: "ghostrider" <g...@g...net>
> Wysłałem do operatora reklamację żądając naprawienia jednej z usług w
ciągu
> 30 dni oraz zwrócenia abonamentu za okres przez który nie mogłem korzystać
> zusługi. Dodałem, że jeżeli usterka nie zostanie usunięta rozwiążę umowę z
> ich winy.
>
> Dostałem odpowiedź że w związku ze złym funkcjonowaniem (tym się jakby
> przyznali) obniżą mi abonament o połowę przez 3 miesiące.
>
> Co mam z tym zrobić?? Chciałem aby całkiem został zwrócony.
a ile i co nie dzialalo?
ghostrider
-
3. Data: 2005-10-05 06:48:32
Temat: Re: Reklamacja - co z tym zrobić
Od: "Mirek" <m...@w...pl>
Nie działała stronka operatorka jdea 24 onlajn od początku (czyli jakieś 4-5
miesięcy) na EDGE'u
Jakby nie patrzeć to ich własna a nie czyjaś. Cały czas wciskali mi kity że
u nich wszystko OK.
Dopiero jak poszedłem do salonu z dwoma laptopami i pokazałem że nie działa
to zmienili zdanie.
Jedna z ważniwejszych kwestii to to że 3 miesiące próbowałem, załatweić to
telefonicznie, ale kompletnie mnie olali.
Dopiero gdy wysłałem pismo to zaczęło się coś dziać. W drugim napisali to co
w poprzednim poście.
> a ile i co nie dzialalo?
>
>
> ghostrider
>
>
-
4. Data: 2005-10-05 10:39:24
Temat: Re: Reklamacja - co z tym zrobić
Od: "ghostrider" <g...@g...net>
> Nie działała stronka operatorka jdea 24 onlajn od początku (czyli jakieś
4-5
> miesięcy) na EDGE'u
> Jakby nie patrzeć to ich własna a nie czyjaś. Cały czas wciskali mi kity
że
> u nich wszystko OK.
> Dopiero jak poszedłem do salonu z dwoma laptopami i pokazałem że nie
działa
> to zmienili zdanie.
> Jedna z ważniwejszych kwestii to to że 3 miesiące próbowałem, załatweić to
> telefonicznie, ale kompletnie mnie olali.
> Dopiero gdy wysłałem pismo to zaczęło się coś dziać. W drugim napisali to
co
> w poprzednim poście.
odpowiadaj pod ;>
no to faktycznie dali dupska... ale z drugiej strony polowa abonamentu przez
trzy miesiace to moim zdaniem odpowiednia rekompensata... choc to tylko moje
zdanie... ;>
ghostrider