  • 21. Data: 2012-06-06 09:23:29
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 06:58, Budzik pisze:

    > I to jest chyba sedno sprawy.
    > Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym oczekuje 5
    > miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to oznacza tylko tyle,
    > ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw do darmowego abonamentu mi
    > nie daje?

    Dokładnie.
    Zwłaszcza, jak okaże się że odbiornik jest nie teges... ;)

    --
    spp

  • 22. Data: 2012-06-06 10:33:12
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    > Polecony za potwierdzeniem odbioru.

    "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
    w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
    się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."

    To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...

  • 23. Data: 2012-06-06 11:37:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dokładnie.
    > Zwłaszcza, jak okaże się że odbiornik jest nie teges... ;)

    odbiornik w sensie tv? Raczej nie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 24. Data: 2012-06-06 11:38:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > pisma..."
    >
    > To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...

    ok, poeto, widze, ze nie potrafisz zorzumiec co znaczy zostawic kwestie
    dostarczenia pisma, wiec EOD.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 25. Data: 2012-06-06 13:16:32
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik TrzyLinie napisał:

> [...]
    > się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
    >
    > To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...

    i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski itd..

  • 26. Data: 2012-06-06 14:16:37
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 13:16, cyklista pisze:

    > i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski itd..

    A po co mają zbierać śmieci. To Twój problem udowodnić, że dostarczyłeś
    Bankowi to co sugerujesz a nie Bank ma dowodzić że dostał cokolwiek innego.

    --
    spp

  • 27. Data: 2012-06-06 14:33:54
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-06 14:16, spp pisze:

    > A po co mają zbierać śmieci. To Twój problem udowodnić, że dostarczyłeś
    > Bankowi to co sugerujesz a nie Bank ma dowodzić że dostał cokolwiek innego.

    Jeśli przyszła korespondencja za potwierdzeniem odbioru, to chyba bank
    winien udowodnić, że otrzymali pusta kartkę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 28. Data: 2012-06-06 19:51:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw do darmowego abonamentu mi

    Jakbyś tego zażądał w reklamacji to jej uznanie na tym polegałoby.

  • 29. Data: 2012-06-07 05:28:18
    Temat: OT
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > ok, poeto, widze, ze nie potrafisz zorzumiec co znaczy zostawic kwestie
    > dostarczenia pisma, wiec EOD.

    Ok, uzurpatorze, widzę, że sposób wypowiadania innych Cię onieśmiela,
    co właściwie rozumiem, ale już nie rozumiem, dlaczego Ty nie rozumiesz,
    że Twoje wytyczne nikogo nie wiążą w komentowaniu postów na publicznym
    forum dyskusji, którym jest Usenet. Nie rozumiem tego i wcale nie chcę
    zrozumieć.

    Oprócz EOD mogłeś jeszcze użyć paru innych skrótów, znaczenia których
    Ty nie rozumiesz; najbardziej jednak ucieszyłbym się z tego strasznego
    na P...