eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja MediaMarkt
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2006-07-10 10:35:18
    Temat: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Wieza zakupiona niecale pol roku temu.
    Problem to niegrajace glosniki wysokotonowe (raz lewy kilka dni, raz prawy
    kilka dni potem kilka dni dzialaja ok, albo kilka dni nie dzialaja obydwa -
    tylko wysokotonowe)
    Kilka razy zablokowala sie wewnatrz ORYGINALNA plytka.
    Odczytanie oryginalnych plytek zaraz po wlozeniu ich do odtwarzacza trwa
    czasem ponad 1minute.
    Jakosc dzwieku itp jak na tego typu sprzet (miniwieza 1550zl) jest ok.
    Czy moge ja reklamowac na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa ???
    Czy nowy egzemplarz powinienem dostac od reki (jesli jest oczywiscie) ???
    Chce unikanac jezdzenia w kolko i dowiadywania sie za ile miesiecy go
    naprawa na zasadzie gwarancji ??



  • 2. Data: 2006-07-10 10:49:55
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    juz troche doczytalem, jesli klient rozpozna niezgodnosc towaru z umowa w
    czasie 6 miesiecy od kupna to sie zaklada ze ta niezgodnosc miala miejsce od
    momentu kupna. Na zgloszenie faktu niezgodnosci z umowa ma sie 2 miesiace.
    Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
    takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na
    stanie w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie
    kupujacego ? czy moze sie uprzec ze chce sprzet naprawiac? (boje sie ze tego
    sie nie da naprawic a i nie da sie ocenic od reki ze jest wszystko
    naprawione bo glosniki czasem dzialaja a czasem nie - i nie jest to zwiazane
    z kablami)
    Czy jesli sprzedawca uprze sie na naprawe (to czym sie ona rozni od
    gwarancji) i czy jest okreslony ustawowo czas w ktorym naprawa musi zostac
    wykonana.
    Co ze zwrotem kosztow dojazdu do sklepu ?? Ustawowo zwrot powinien byc



  • 3. Data: 2006-07-10 10:55:53
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
    > Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
    > takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na stanie
    > w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie kupujacego ?

    ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub wymiany


  • 4. Data: 2006-07-10 11:03:24
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>


    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    news:e8tbo0$nno$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
    >> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma
    >> obowiazek w takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest
    >> dostepny na stanie w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest
    >> zyczenie kupujacego ?
    >
    > ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub
    > wymiany

    ?? przeciez napisalem ze ma 14 dni na uznanie lub nie
    i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam czy
    jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic naprawic za
    pol roku ???



  • 5. Data: 2006-07-10 11:16:08
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.07.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
    >> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
    >> takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na stanie
    >> w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie kupujacego ?
    >
    > ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub wymiany

    14 dni to mają na nie uznanie :)

    --
    Marcin


  • 6. Data: 2006-07-10 11:18:21
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e8tc5t$bva$1@news.onet.pl...
    > ?? przeciez napisalem ze ma 14 dni na uznanie lub nie
    > i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam czy
    > jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic naprawic za pol
    > roku ???

    nie ma takiego terminu


  • 7. Data: 2006-07-10 11:22:52
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>


    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    news:e8td25$79$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:e8tc5t$bva$1@news.onet.pl...
    >> ?? przeciez napisalem ze ma 14 dni na uznanie lub nie
    >> i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam
    >> czy jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic
    >> naprawic za pol roku ???
    >
    > nie ma takiego terminu
    to czym tak na prawde dla klienta rozni sie w efekcie niezgodnosc z umowa od
    gwarancji ???



  • 8. Data: 2006-07-10 11:25:51
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robcio napisał(a):
    > i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam czy
    > jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic naprawic za
    > pol roku ???

    ma być "odpowiedni"

    KG


  • 9. Data: 2006-07-10 11:28:00
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robcio napisał(a):
    > to czym tak na prawde dla klienta rozni sie w efekcie niezgodnosc z umowa od
    > gwarancji ???

    zakresem odpowiedzialności - niezgodność to odpowiedzialność za stan
    towaru w chwili jego wydania, a gwarancja niekoniecznie
    w pierwszym przypadku jak będzie za długo naprawiał możesz odstąpić od
    umowy (żądać zwrotu pieniędzy)
    w drugim - jeśli gwarancja nie przewiduje, niewiele możesz, poza
    teoretycznym prawem do żądania odszkodowania (powodzenia w wykazywaniu
    szkody)

    KG


  • 10. Data: 2006-07-10 12:07:56
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:ogp9o3-gtf.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 10.07.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    >> Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    >> news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
    >>> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma
    >>> obowiazek w
    >>> takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na
    >>> stanie
    >>> w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie
    >>> kupujacego ?
    >>
    >> ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub
    >> wymiany
    >
    > 14 dni to mają na nie uznanie :)

    no tak .. oczywiscie
    zadac ewentualnego nieuznania na pismie ?
    bo po co mi takie nieuznanie przez telefon ;)


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1