-
1. Data: 2006-07-10 10:35:18
Temat: Reklamacja MediaMarkt
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
Wieza zakupiona niecale pol roku temu.
Problem to niegrajace glosniki wysokotonowe (raz lewy kilka dni, raz prawy
kilka dni potem kilka dni dzialaja ok, albo kilka dni nie dzialaja obydwa -
tylko wysokotonowe)
Kilka razy zablokowala sie wewnatrz ORYGINALNA plytka.
Odczytanie oryginalnych plytek zaraz po wlozeniu ich do odtwarzacza trwa
czasem ponad 1minute.
Jakosc dzwieku itp jak na tego typu sprzet (miniwieza 1550zl) jest ok.
Czy moge ja reklamowac na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa ???
Czy nowy egzemplarz powinienem dostac od reki (jesli jest oczywiscie) ???
Chce unikanac jezdzenia w kolko i dowiadywania sie za ile miesiecy go
naprawa na zasadzie gwarancji ??
-
2. Data: 2006-07-10 10:49:55
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
juz troche doczytalem, jesli klient rozpozna niezgodnosc towaru z umowa w
czasie 6 miesiecy od kupna to sie zaklada ze ta niezgodnosc miala miejsce od
momentu kupna. Na zgloszenie faktu niezgodnosci z umowa ma sie 2 miesiace.
Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na
stanie w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie
kupujacego ? czy moze sie uprzec ze chce sprzet naprawiac? (boje sie ze tego
sie nie da naprawic a i nie da sie ocenic od reki ze jest wszystko
naprawione bo glosniki czasem dzialaja a czasem nie - i nie jest to zwiazane
z kablami)
Czy jesli sprzedawca uprze sie na naprawe (to czym sie ona rozni od
gwarancji) i czy jest okreslony ustawowo czas w ktorym naprawa musi zostac
wykonana.
Co ze zwrotem kosztow dojazdu do sklepu ?? Ustawowo zwrot powinien byc
-
3. Data: 2006-07-10 10:55:53
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
> takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na stanie
> w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie kupujacego ?
ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub wymiany
-
4. Data: 2006-07-10 11:03:24
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
news:e8tbo0$nno$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
>> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma
>> obowiazek w takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest
>> dostepny na stanie w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest
>> zyczenie kupujacego ?
>
> ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub
> wymiany
?? przeciez napisalem ze ma 14 dni na uznanie lub nie
i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam czy
jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic naprawic za
pol roku ???
-
5. Data: 2006-07-10 11:16:08
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 10.07.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
> Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
>> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
>> takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na stanie
>> w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie kupujacego ?
>
> ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub wymiany
14 dni to mają na nie uznanie :)
--
Marcin
-
6. Data: 2006-07-10 11:18:21
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:e8tc5t$bva$1@news.onet.pl...
> ?? przeciez napisalem ze ma 14 dni na uznanie lub nie
> i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam czy
> jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic naprawic za pol
> roku ???
nie ma takiego terminu
-
7. Data: 2006-07-10 11:22:52
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
news:e8td25$79$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:e8tc5t$bva$1@news.onet.pl...
>> ?? przeciez napisalem ze ma 14 dni na uznanie lub nie
>> i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam
>> czy jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic
>> naprawic za pol roku ???
>
> nie ma takiego terminu
to czym tak na prawde dla klienta rozni sie w efekcie niezgodnosc z umowa od
gwarancji ???
-
8. Data: 2006-07-10 11:25:51
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: kam <#k...@w...pl#>
Robcio napisał(a):
> i wiem ze to nie jest to samo co termin naprawy i wymiany, dlatego pytam czy
> jest okreslony termin naprawy, wymiany czy moze sobie wymienic naprawic za
> pol roku ???
ma być "odpowiedni"
KG
-
9. Data: 2006-07-10 11:28:00
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: kam <#k...@w...pl#>
Robcio napisał(a):
> to czym tak na prawde dla klienta rozni sie w efekcie niezgodnosc z umowa od
> gwarancji ???
zakresem odpowiedzialności - niezgodność to odpowiedzialność za stan
towaru w chwili jego wydania, a gwarancja niekoniecznie
w pierwszym przypadku jak będzie za długo naprawiał możesz odstąpić od
umowy (żądać zwrotu pieniędzy)
w drugim - jeśli gwarancja nie przewiduje, niewiele możesz, poza
teoretycznym prawem do żądania odszkodowania (powodzenia w wykazywaniu
szkody)
KG
-
10. Data: 2006-07-10 12:07:56
Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
news:ogp9o3-gtf.ln1@ziutka.router...
> Dnia 10.07.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
>> Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
>> news:e8tbcj$94c$1@news.onet.pl...
>>> Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma
>>> obowiazek w
>>> takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na
>>> stanie
>>> w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie
>>> kupujacego ?
>>
>> ma 14 dni na uznanie lub nie reklamacji - uznanie<>termin naprawy lub
>> wymiany
>
> 14 dni to mają na nie uznanie :)
no tak .. oczywiscie
zadac ewentualnego nieuznania na pismie ?
bo po co mi takie nieuznanie przez telefon ;)