-
11. Data: 2015-10-07 04:54:40
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/561425d6$0$605$657851
1...@n...neostrada.pl
*z* napisał(-a):
> Brawo nadajesz się na prawnika. Tak na www jest drobny druczek. Muszę
> nagrać jak leciało w tv bo normalny człowiek nie zdąży przeczytać
> drobnych literek na dole przez ułamek sekundy.
Jeśli masz takie kryterium normy, to rzeczywiście, ja normalny nie
jestem, bo i dotarła do mnie treść i kto ją głosi.
> A na pewno zadziałało wyzyskanie błędu które to pojęcie powinno być
> znane prawnikom. Jest ujęte w definicji oszustwa :-)
Ale zdaje się błąd może dotyczyć meritum. Inaczej: "Pan Tadeusz" (tak,
ten "Pan Tadeusz") będzie "Panem Tadeuszem" bez względu czy go napisał
Mickiewicz, czy Słowacki.
> Generalnie intencją przekazu było się ukryć. Czego się wstydzili? :-)
Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
-
12. Data: 2015-10-07 07:56:04
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: z <...@...pl>
W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
>
W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
A co mówi to jest jasno wyrażone.
Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
z
-
13. Data: 2015-10-07 08:02:07
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
>>
> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
> A co mówi to jest jasno wyrażone.
> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
wołami kaligrafować.
--
Liwiusz
-
14. Data: 2015-10-07 08:07:56
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: "A. Filip" <a...@b...pl>
Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
>> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
>>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
>>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
>>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
>>>
>> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
>> A co mówi to jest jasno wyrażone.
>> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
>> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
>> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
>> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
>
> Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
> wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
> wołami kaligrafować.
A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
autorem reklamy? :-)
Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).
--
A. Filip
Żeby kózka nie skakała, to by nóżki nie złamała. (Przysłowie polskie)
-
15. Data: 2015-10-07 08:18:55
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2015-10-07 o 08:07, A. Filip pisze:
> Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
>> W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
>>> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
>>>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
>>>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
>>>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
>>>>
>>> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
>>> A co mówi to jest jasno wyrażone.
>>> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
>>> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
>>> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
>>> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
>>
>> Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
>> wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
>> wołami kaligrafować.
>
> A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
> autorem reklamy? :-)
>
> Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).
Sfanatyzowany też jest wyjątkiem. Pośrodku jest większość, która nie wie
nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko
obrzydzanie innej.
--
Liwiusz
-
16. Data: 2015-10-07 08:51:10
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: z <...@...pl>
W dniu 2015-10-07 o 08:02, Liwiusz pisze:
> Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
> wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
> wołami kaligrafować.
>
Mnie już nic nie zdziwi. Nie wiadomo w jaki sposób PO używa Petru.
Cholera wie w co oni grają.
Pierwsze skojarzenie miałem - Petru.
Wrażenie taniej reklamy niszowej partii.
Jestem bardzo świadomy i nie wiem na kogo głosować.
Takie łajno :-(
z
-
17. Data: 2015-10-07 09:18:37
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: "A. Filip" <a...@b...pl>
Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> W dniu 2015-10-07 o 08:07, A. Filip pisze:
>> Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
>>> W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
>>>> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
>>>>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
>>>>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
>>>>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
>>>>>
>>>> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
>>>> A co mówi to jest jasno wyrażone.
>>>> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
>>>> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
>>>> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
>>>> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
>>>
>>> Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
>>> wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
>>> wołami kaligrafować.
>>
>> A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
>> autorem reklamy? :-)
>>
>> Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).
>
> Sfanatyzowany też jest wyjątkiem. Pośrodku jest większość, która nie wie
> nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
> TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko
> obrzydzanie innej.
Followup-To: pl.soc.polityka
Nie sądzę byś miał racje co do rozkładu wyborców _głosujących_.
"Ściemy proste" są przeważnie proste do "zrównoważenia" inną ściemą.
Cała sztuka sprowadza się do tego jak nie przegiąć pały a co ostrzejsze ataki
przeprowadzać/zaczynać "pod cudzą flagą".
--
A. Filip
Kto myśli o zemście - ten nie śpi. (Przysłowie arabskie)
-
18. Data: 2015-10-07 15:44:08
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/5614b3f8$0$8384$65785
1...@n...neostrada.pl
*z* napisał(-a):
> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
> A co mówi to jest jasno wyrażone.
> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
Przeciwnie, to Ty napisałeś:
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/561425d6$0$605$657851
1...@n...neostrada.pl
*z* napisał(-a):
> Generalnie intencją przekazu było się ukryć.
A że się nikt nie ukrywał, to już wiesz
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
-
19. Data: 2015-10-07 15:50:51
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: z <...@...pl>
W dniu 2015-10-07 o 15:44, Big Jack pisze:
> A że się nikt nie ukrywał, to już wiesz
>
Doczytałem w necie. Zainteresowało mnie to i zadałem sobie trud i
umieściłem tu link.
Ale nadal nie mam pewności czy podpis leciał w TV.
A ty masz pewność że podpis był o możliwości jego percepcji przez
śmiertelnika nie wspominając.
z
-
20. Data: 2015-10-07 20:03:59
Temat: Re: Reklama wyborcza.
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/5615233f$0$614$657851
1...@n...neostrada.pl
*z* napisał(-a):
> Ale nadal nie mam pewności czy podpis leciał w TV.
> A ty masz pewność że podpis był o możliwości jego percepcji przez
> śmiertelnika nie wspominając.
Sam spot wcześniej już słyszałem w TV, ale oka na nim nie wieszałem, bo
w ogóle mnie nie interesuje. Ale kiedy poddałeś w wątpliwość
podpisywanie się pod nim przez jakąkolwiek partię, to w końcu się
przyjrzałem i zobaczyłem :) Czyli możliwość percepcji jest. A
śmiertelnikiem jestem. Prawdopodobnie...
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-