eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama wyborcza.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2015-10-07 04:54:40
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/561425d6$0$605$657851
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Brawo nadajesz się na prawnika. Tak na www jest drobny druczek. Muszę
    > nagrać jak leciało w tv bo normalny człowiek nie zdąży przeczytać
    > drobnych literek na dole przez ułamek sekundy.

    Jeśli masz takie kryterium normy, to rzeczywiście, ja normalny nie
    jestem, bo i dotarła do mnie treść i kto ją głosi.

    > A na pewno zadziałało wyzyskanie błędu które to pojęcie powinno być
    > znane prawnikom. Jest ujęte w definicji oszustwa :-)

    Ale zdaje się błąd może dotyczyć meritum. Inaczej: "Pan Tadeusz" (tak,
    ten "Pan Tadeusz") będzie "Panem Tadeuszem" bez względu czy go napisał
    Mickiewicz, czy Słowacki.

    > Generalnie intencją przekazu było się ukryć. Czego się wstydzili? :-)

    Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-


  • 12. Data: 2015-10-07 07:56:04
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
    > Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    > ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    > Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
    >
    W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    A co mówi to jest jasno wyrażone.
    Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
    Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.

    z



  • 13. Data: 2015-10-07 08:02:07
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
    > W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
    >> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    >> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    >> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
    >>
    > W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    > A co mówi to jest jasno wyrażone.
    > Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
    > Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    > Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    > To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.

    Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    wołami kaligrafować.

    --
    Liwiusz


  • 14. Data: 2015-10-07 08:07:56
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    > W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
    >> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
    >>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    >>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    >>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
    >>>
    >> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    >> A co mówi to jest jasno wyrażone.
    >> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
    >> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    >> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    >> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
    >
    > Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    > wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    > wołami kaligrafować.

    A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
    autorem reklamy? :-)

    Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).

    --
    A. Filip
    Żeby kózka nie skakała, to by nóżki nie złamała. (Przysłowie polskie)


  • 15. Data: 2015-10-07 08:18:55
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 08:07, A. Filip pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >> W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
    >>> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
    >>>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    >>>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    >>>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
    >>>>
    >>> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    >>> A co mówi to jest jasno wyrażone.
    >>> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
    >>> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    >>> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    >>> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
    >>
    >> Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    >> wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    >> wołami kaligrafować.
    >
    > A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
    > autorem reklamy? :-)
    >
    > Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).

    Sfanatyzowany też jest wyjątkiem. Pośrodku jest większość, która nie wie
    nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
    TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko
    obrzydzanie innej.

    --
    Liwiusz


  • 16. Data: 2015-10-07 08:51:10
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 08:02, Liwiusz pisze:
    > Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    > wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    > wołami kaligrafować.
    >
    Mnie już nic nie zdziwi. Nie wiadomo w jaki sposób PO używa Petru.
    Cholera wie w co oni grają.
    Pierwsze skojarzenie miałem - Petru.
    Wrażenie taniej reklamy niszowej partii.
    Jestem bardzo świadomy i nie wiem na kogo głosować.
    Takie łajno :-(

    z


  • 17. Data: 2015-10-07 09:18:37
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    > W dniu 2015-10-07 o 08:07, A. Filip pisze:
    >> Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >>> W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:
    >>>> W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
    >>>>> Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    >>>>> ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    >>>>> Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.
    >>>>>
    >>>> W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    >>>> A co mówi to jest jasno wyrażone.
    >>>> Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
    >>>> Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    >>>> Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    >>>> To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.
    >>>
    >>> Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    >>> wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    >>> wołami kaligrafować.
    >>
    >> A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
    >> autorem reklamy? :-)
    >>
    >> Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).
    >
    > Sfanatyzowany też jest wyjątkiem. Pośrodku jest większość, która nie wie
    > nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
    > TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko
    > obrzydzanie innej.

    Followup-To: pl.soc.polityka

    Nie sądzę byś miał racje co do rozkładu wyborców _głosujących_.
    "Ściemy proste" są przeważnie proste do "zrównoważenia" inną ściemą.
    Cała sztuka sprowadza się do tego jak nie przegiąć pały a co ostrzejsze ataki
    przeprowadzać/zaczynać "pod cudzą flagą".

    --
    A. Filip
    Kto myśli o zemście - ten nie śpi. (Przysłowie arabskie)


  • 18. Data: 2015-10-07 15:44:08
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/5614b3f8$0$8384$65785
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    > A co mówi to jest jasno wyrażone.
    > Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)

    Przeciwnie, to Ty napisałeś:

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/561425d6$0$605$657851
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Generalnie intencją przekazu było się ukryć.

    A że się nikt nie ukrywał, to już wiesz

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-


  • 19. Data: 2015-10-07 15:50:51
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 15:44, Big Jack pisze:
    > A że się nikt nie ukrywał, to już wiesz
    >

    Doczytałem w necie. Zainteresowało mnie to i zadałem sobie trud i
    umieściłem tu link.
    Ale nadal nie mam pewności czy podpis leciał w TV.
    A ty masz pewność że podpis był o możliwości jego percepcji przez
    śmiertelnika nie wspominając.

    z




  • 20. Data: 2015-10-07 20:03:59
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/5615233f$0$614$657851
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Ale nadal nie mam pewności czy podpis leciał w TV.
    > A ty masz pewność że podpis był o możliwości jego percepcji przez
    > śmiertelnika nie wspominając.

    Sam spot wcześniej już słyszałem w TV, ale oka na nim nie wieszałem, bo
    w ogóle mnie nie interesuje. Ale kiedy poddałeś w wątpliwość
    podpisywanie się pod nim przez jakąkolwiek partię, to w końcu się
    przyjrzałem i zobaczyłem :) Czyli możliwość percepcji jest. A
    śmiertelnikiem jestem. Prawdopodobnie...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1