  • 51. Data: 2010-12-26 20:24:44
    Temat: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-26 19:22, Daniel Stalica pisze:

    > To jest właśnie prawo i chroń na Boże przed innymi pomysłami. Wysyłanie
    > poczty to usługa, nie chcesz reklam, zmień usługodawcę na innego, albo
    > zmień rodzaj usługi.

    Napisałam przecież, że można im zapłacić, żeby nie przysyłali. Mam
    jednak dobre filtry w swoim czytniku, więc ten ich spam jest od razu
    ubijany.

    --
    animka

  • 52. Data: 2010-12-27 08:33:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 26 Dec 2010 19:24:05 +0100, Daniel Stalica wrote:

    > Oni nie mają nic do gadania w tej kwestii...

    Aktorzy mało, producent więcej.
    Ale przecież producent nie podskoczy telewizji.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 53. Data: 2010-12-28 15:15:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Dec 2010, Hades wrote:

    > Czy jeslii zalozymy ze portale onet, wp czy interia to "prywatne" instytucje
    > oferujace swoje strony bezplatnie to mozna je w jakis
    > sposob "skarzyc" za jak mi sie wydaje naruszanie praw konsumenta?

    Konsumenta sobie bezprawnie domniemałeś.
    Konsument, to ktoś kto KUPUJE towar lub usługę.
    Art.1.1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej[...],
    np tu:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321

    Rzuć teraz kwotą którą wisisz onetowi, a będziemy mieli jasność
    Twojego statusu ;)

    > aby reklame jednak obejrzec

    Załóż, że portal pokazuje TYLKO reklamy.
    Wolno mu? - wolno.

    A w luźnym międzyczasie czasem dorzucą coś w ramach przerywnika,
    aby oglądacze reklam jeszcze chętniej oglądali dalszą część ;)

    > Jak pamietam kiedys tego nie bylo

    Bo przeciętny pecet to nie był CoreDuo, więc przeglądacze reklam
    by się zniechęcili przed otwarciem kolejnej strony :]

    > Jak to wiec wyglada od strony prawnej?

    IMO j.w. :D

    pzdr, Gotfryd

  • 54. Data: 2010-12-28 18:11:48
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-24 00:21, Liwiusz pisze:

    > Nie ma obowiązku wchodzenia na te portale, a one nie mają obowiązku
    > wyświetlania tylko takich treści, jakie się Hadesowi podobają.

    nie masz racji, UOKiK sie wypowiedzial ze reklamy musza dac sie zamknac.
    (ale kiedy i gdzie nie pamietam, wiem tylko ze gdzies o tym czytalem)

  • 55. Data: 2010-12-29 15:18:35
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > To jest właśnie prawo i chroń na Boże przed innymi pomysłami. Wysyłanie
    > poczty to usługa, nie chcesz reklam, zmień usługodawcę na innego, albo
    > zmień rodzaj usługi.

    albo zglos wykroczenie wyslania niezamowionej informacji handlowej

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 56. Data: 2010-12-29 15:19:31
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-26 21:24, animka pisze:

    > Napisałam przecież, że można im zapłacić, żeby nie przysyłali. Mam
    > jednak dobre filtry w swoim czytniku, więc ten ich spam jest od razu
    > ubijany.

    ale tu chyba chodzi o doklejanie reklam w wyslanych mailach a nie o
    otrzymywanie reklam na darmowe konto, jest to drobna roznica. na to
    pierwsze ani odbiorc ani wysylajacy wplywu nie ma

  • 57. Data: 2010-12-29 15:46:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-29 16:19, Kotlet pisze:

    > ale tu chyba chodzi o doklejanie reklam w wyslanych mailach a nie o
    > otrzymywanie reklam na darmowe konto, jest to drobna roznica. na to
    > pierwsze ani odbiorc ani wysylajacy wplywu nie ma

    Oczywiście, że ma - wystarczy nie korzystać z gówniatych kont pocztowych.

  • 58. Data: 2010-12-29 17:16:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Oczywiście, że ma - wystarczy nie korzystać z gówniatych kont pocztowych.

    To wysyłający. Co z odbiorcą ?

  • 59. Data: 2010-12-29 17:40:35
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-29 16:46, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Oczywiście, że ma - wystarczy nie korzystać z gówniatych kont pocztowych.

    ale korzysta co nei zmienia faktu ze operator takiego konta popełnia
    wykroczenie, juz kiedys temat byl przerabiany na tej grupie, byl to moj
    watek (pod innym nickiem), dotyczylo platnej domeny w nazwa z darmowym
    kontem mailowym do niej.

  • 60. Data: 2010-12-29 17:41:01
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-29 18:16, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > To wysyłający. Co z odbiorcą ?

    to nie wysylajacy bo on nawet takiej reklamy nie widzi dopiero jak mail
    od niego wychodzi to serwer dodaje reklame i wysyla.