  • 21. Data: 2010-12-24 11:29:50
    Temat: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-24 11:34, niusy.pl pisze:

    > Kiedy właśnie dopiero umowa z portalem daje możliwość możliwość
    > wykorzystywania twojego komputera do wyświetlania reklam. A jak po raz
    > pierwszy wchodzisz na portal by skorzystać to portal musiałby najpierw
    > wyświetlić zapytanie czy akceptujesz warunki i dopiero wtedy mógłby
    > Tobie reklamy wyświetlać.

    Czyli na każdej wystawie sklepowej powinien być napis "jeśli chcesz
    obejrzeć wystawę i zgadzasz się na zaatakowanie cię naszymi treściami
    reklamowymi, to naciśnij guzik", po czym szyba stanie się przejrzysta?

    ;)

    Czy Ty aby czasem nie chcesz dać sq.om prawnikom kolejnego narzędzia do
    tłuczenia kasy na pospólstwie?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 22. Data: 2010-12-24 11:30:43
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-24 11:58, to pisze:

    > Twoja interpretacja, ze wchodząc na daną stronę domyślnie wyrażam zgodę
    > na wszystko, co jest technicznie możliwe jest mocno naciągana. Taka zgoda
    > może dotyczyć wyświetlenia typowej zawartości stron internetowych czyli
    > tekstu, grafiki, ew. jakichś animacji, ale NIE hałasującego, migającego
    > gówna które blokuje mi przeglądarkę.

    Wyłącz głośniki, używaj lynxa ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 23. Data: 2010-12-24 12:24:02
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-12-24 11:20, niusy.pl pisze:

    > No ale muszą mieć zgodę odbiorcy a nie nadawcy.

    > Czyj ? Nie korzystam z usług portali. Co mnie obchodzi ich regulamin ?

    Pretensje miej do osoby wysyłającej Ci reklamy.

  • 24. Data: 2010-12-24 13:05:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin sympatyczna_poczta_a

    > A kto ci każe? Poza tym nie da się wyłączyć przeglądarki lub komputera
    > prze minutę? Kiedyś były przyciski reset na obudowie, teraz trzeba
    > przytrzymać włącznik kilka sekund dłużej. Gwarantuję, zadziała! :)

    Wyjątkowo bezsensowny komentarz...

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-12-24 13:06:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maruda

    > Wyłącz głośniki, używaj lynxa ;)

    Używam adblocka i starczy. Ale nie o to przecież chodzi. Moim zdaniem
    forma reklama nie powinna wyraźnie wykraczać ponad formę contentu, który
    się tam znajduje, a niestety tak się dzieje. A już na pewno nie powinna
    utrudniać korzystania z przeglądarki czy komputera.

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-12-24 13:08:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Co do meritum sprawy, to IMO można tylko zmienić portal. Tak samo jak
    > niektóre czasopisma składają się już praktycznie wyłącznie z reklam i
    > tekstów sponsorowanych, ale nie lata się z tym do "praw konsumenta",
    > tylko kupuje inne czasopismo.

    Ale czasopismo nie jest w żaden sposób nachalne i nic Ci nie utrudnia.

    > Są strony internetowe gdzie w ogóle w co nie klikniesz to "error 404" i
    > co? Po prostu jak strona nie nadaje się do używania, to nie używasz i
    > tyle.

    Czym innym jest awaria, czym innym celowe działanie.

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-12-24 13:33:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 24 Dec 2010 11:33:56 +0100, Hades wrote:

    > Korzystam z Firefox przez niektorych uwazana za najlepsza, ale czy tak
    > rzeczywiscie jest?

    Spoko, doinstaluj sobie AdBlock Plus i z głowy masz 99,99% wszystkich
    reklam.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 28. Data: 2010-12-24 13:39:28
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > się tam znajduje, a niestety tak się dzieje. A już na pewno nie powinna
    > utrudniać korzystania z przeglądarki czy komputera.

    Masz pomysł, zawuażyłeś niszę na rynku, więc działaj. Jest duża szansa, że twój
    serwis okrojony z natarczywych reklam da radę zyskać wielu czytelników i utrzyma
    się na rynku. Kto wie, może wyprze z rynku te krzyczące onet.pl, wp.pl i inne.
    Pamiętaj tylko o jednym: nie zdradź swoich wyznawanych wartości, nawet jakbyś
    musiał dokładać, gdy reklamodawcy uznają twoją ofertę za nieatrakcyjną.

  • 29. Data: 2010-12-24 13:53:41
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-24 14:06, to pisze:
> [...]
    > się tam znajduje, a niestety tak się dzieje. A już na pewno nie powinna
    > utrudniać korzystania z przeglądarki czy komputera.

    Znowu masz rację. Ale w takim razie zaatakuj wszystkie telewizje, bo tam
    zawsze reklamy są nadawane z +20dB dźwięku. Net jest stosunkowo najmniej
    inwazyjnym medium.
    ... swoją drogą... (nie korzystam z płatnych tv, kablówek itp, więc mogę
    się mylić) - ale, czy w płatnej tv "mają prawo" pojawiać się reklamy? I
    czy pojawiają się?
    ... swoją drogą II - gdyby ktoś zbudował taką przystawkę do włączenia
    między np. tuner, a resztę telewizora, która by "uczyła się"
    heurystycznie rozpoznawać sygnał początku reklam i wycinała reklamy z
    przekazu, to zarobiłby fortunę. Ale niestety - więcej zarobi budując
    strony w wp czy innym onecie tak, aby reklamy omijały adblocka. ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 30. Data: 2010-12-24 13:59:11
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Maruda"
    [ciach]

    > Znowu masz rację. Ale w takim razie zaatakuj wszystkie telewizje, bo tam
    > zawsze reklamy są nadawane z +20dB dźwięku. Net jest stosunkowo najmniej
    > inwazyjnym medium.

    Ta praktyka juz zostala zakazana. Nie wiem czy zakaz jest juz przestrzegany,
    ale regulacja juz jest.

    [ciach]

    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    AM