  • 1. Data: 2009-02-16 19:25:41
    Temat: Rejestracja w Urzedzie Pracy - zanizone wyksztalcenie
    Od: "Marko" <n...@s...com>

    Witam,

    Czy podczas rejestracji w UP trzeba koniecznie podac najwyzszy szczebel
    ukonczonej przez siebie edukacji. Czy mozna sobie (bezkarnie) ,,zjechac"
    powiedzmy o jedna pozycje nizej?
    Sadze, ze taki zabieg moze zaoszczedzic problem mi jak i (zdesperowanu)
    pracodawcy szukajacego pracownika w takim miesjcu. Nie posiadam nawet
    powierzchownej wiedzy z zakresu moich studiow, a takze nie posiadam
    doswiadczenia zawodowego z innej dziedziny.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Regards
    Marko

  • 2. Data: 2009-02-16 19:41:24
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy podczas rejestracji w UP trzeba koniecznie podac najwyzszy szczebel
    > ukonczonej przez siebie edukacji. Czy mozna sobie (bezkarnie) ,,zjechac"
    > powiedzmy o jedna pozycje nizej?

    A nie ma paragrafu o odpowiedzialności? Jeśli nie to można. Ja co
    ankieta/pismo to wykształcenie zmieniam. Jak kiedyś list gończy za mną
    będzie to wszystko co wpiszą będzie wypadkową przypadków co najwyżej.

    *

  • 3. Data: 2009-02-16 23:25:31
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie ma paragrafu o odpowiedzialności?

    Odpowiedzialności za co ? Jak mam wyższe i w ankiecie napisze, że mam
    podstawowe, to przecież jest prawdą.

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2009-02-17 08:45:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Odpowiedzialności za co ? Jak mam wyższe i w ankiecie napisze, że mam
    > podstawowe, to przecież jest prawdą.

    Tak, ale w drugą stronę już nie. Chociaż zapewne wśród jakiś dzikich plemion
    można zdobyć wykształcenie wyższe szamańskie.

    *

  • 5. Data: 2009-02-20 18:36:42
    Od: r...@m...com

    > Nie posiadam nawet
    > powierzchownej wiedzy z zakresu moich studiow

    Dyplom z bazaru?

  • 6. Data: 2009-02-25 19:11:58
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Dyplom z bazaru?

    Albo nauka na zasadzie: zakuć - zdać - zapomnieć.

    Pozdrawiam Przemek