  • 1. Data: 2023-07-21 09:35:24
    Temat: Regulamin kina
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W tym przypadku - Helios.

    Nic nie ma o jedzeniu chipsów (pewnie dostępnych na terenie kina) i tym
    pieprzonym szeleszczeniu. Jedna paczka poszła, drugą otwiera...Para obok
    mnie się podniosła aby usiąść gdzie indziej - w samotności nie będę
    cierpiał więc nie wytrzymałem. Ojciec (na oko po 50-tce) z nastolatkiem
    siedział - ten drugi siorbał i szeleścił. Na moje pytanie czy - obiadu
    nie dało się zjeść przed filmem - młody się zapytał "o co ci chodzi?".
    Chociaż ojciec się zreflektował i powiedział do niego, żeby "to już
    schował". Ale do końca pozostałych 2h filmu MI - Dead Reckoning - Part
    One, niesmak w powietrzu pozostał.

    > 9. Na terenie Kina zabrania się:
    > a) palenia papierosów i korzystania z elektronicznych papierosów oraz urządzeń i
    przedmiotów o
    > tej samej lub zbliżonej funkcji lub działaniu;
    > b) wnoszenia, posiadania i używania środków odurzających;
    > c) spożywania artykułów spożywczych zakupionych poza Kinem, oraz wnoszenia
    artykułów
    > mogących spowodować zabrudzenie mienia, odzieży innych Klientów lub w inny sposób,
    np.
    > zapachem, mogących utrudniać innym Klientom uczestnictwo w Seansie/Seansie
    Specjalnym

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-07-21 18:03:39
    Temat: Re: Regulamin kina
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Mateusz Bogusz w

    Specjalnym

    "Kino Helios lub Kino - oznacza kino, którego operatorem jest Helios,
    zlokalizowane w obrębie wydzielonej powierzchni, w skład którego wchodzą:
    hol, Sale kinowe, bar, kawiarnia, toalety oraz powierzchnie towarzyszące.
    Lista kin należących do sieci Helios stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
    regulaminu."

    No to, chyba jedyny punkt.

    IMHO samo wniesienie śmierdzącego "gówna" na teren "Kina", nawet zakupionego
    na "terenie" Kina jest zabronione wg tego regulaminu.

    Ale można to złagodzić do "Sali Kinowej"

    "Sala kinowa - sala, na której odbywają się Seanse lub Wydarzenia,
    znajdująca się w obrębie Kina. Sala Helios Dream - sala wyposażona w wygodne
    skórzane fotele z regulacją siedzeń, systemem dźwięku Dolby Atmos i obrazem
    w rozdzielczości 4K"

    Czyli niech żrą "smrody" kupione na terenie Kina, ale nie wolno wnosić tego
    smrodu do Sali Kinowej

    --
    Tomasz