  • 11. Data: 2014-07-05 12:49:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-05 12:09, Stokrotka pisze:
    > Sory miało być w KK jest coś o naruszaniu obowiązkuw pszez pracodawcę .

    Guzik prawda, ty życiowa niedojdo. W kk jest mowa o uporczywym
    naruszaniu praw pracowniczych, a nie obowiązków przez pracodawcę.

    Dla twojej wiadomości - art. 218 k.k.. Błaźnisz się tylko na każdym
    kroku swoim idiotyzmem.

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2014-07-05 16:35:34
    Temat: Re: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Jul 2014, Stokrotka wrote:

    > Musisz jeszcze udowodnić, że odebrała.

    Fakt.
    Najprościej może się wkopać sama :>
    (np. mówiąc o tym komuś)

    > W KK jest coś o naruszaniu praw pracowniczyh.

    Ale "coś" mnie nie przekonuje, literalnie przepis musi stanowić
    podstawę do ukarania. *Literalnie*.
    Mimo, że w onymże KK istnieje stosowny przepis dla przypadku
    "urzędniczego", Robert twierdzi, że praktycznie nie działa.
    A wierzyć każesz w jakiegoś "cosia", daj spokój.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-07-05 21:26:48
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > "urzędniczego", Robert twierdzi, że praktycznie nie działa.
    > A wierzyć każesz w jakiegoś "cosia", daj spokój.

    Nie urzędnicze- te są w pewnym sensie nowością.
    Są jakieś zdaje się paragrafy dla pracodawcy, dość stare i ważne.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 14. Data: 2014-07-06 01:07:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 5 Jul 2014 21:26:48 +0200, "Stokrotka"
    <o...@g...pl> wrote:
    > Nie urzędnicze [...] ważne.

    Tu zrobiłaś błąd wg swojej ortografii, tylko nie mogę się zdecydować
    w którym wyrazie.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-07-06 09:53:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Tu zrobiłaś błąd wg swojej ortografii, tylko nie mogę się zdecydować w
    > którym wyrazie.

    Oczywiście, że w pierwszym. Wymsknęło mi się.

  • 16. Data: 2014-07-08 08:49:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...]
    > Są