  • 51. Data: 2007-02-02 09:44:26
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Fri, 02 Feb 2007 04:23:19 +0100]:

    > teraz tylko czekam, aż nasi dzielni kapitalistyczni ubecy
    > zaproponują rejestrowanie wszelkiego sprzętu elektronicznego
    > i wydawanie nań ściśle kontrolowanych zezawoleń ;->

    Wiesz, jak to rozkręci gospodarkę...? ;-))) No, może nie tą
    oficjalną, ale rzeczywistą... ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 52. Data: 2007-02-02 09:48:07
    Temat: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Kira* na tej grupie:

    > Zdziwiłbyś się ;-) Otwarte sieci WLAN, we wszelkich miejscach
    > jakie wymyślisz, mimo że nie powstały jako Hot-Spoty - to tak
    > właśnie de facto działają. I jak ktoś potrzebuje - zapewniam,
    > wie doskonale gdzie się można wpiąć bez większego ryzyka.
    >
    > Fakt, nie wie tego Kowalski, który przyjechał na chwilę akurat
    > do miasta z laptopem. Ale tubylcy wiedzą doskonale.

    Ależ wiem bardzo dobrze, potrafię sobie nawet wygóglać hasła
    wardiving i warchalking.
    Pytanie na ile jest to efektem lamerstwa adminów, a na ile dobroczynnym
    działaniem owych instytucji. Jeśli ktoś zamierza się bawić w
    dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych[1] - stawiam
    nacisk na definicję pojęcia usługa telekomunikacyjna[2] to już nie da
    się zasłaniać lamerstwem.
    Kłaniają się m.in. art. 165 i 175 pr.telekomunikacyjnego.

    [1] publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna - usługę
    telekomunikacyjną dostępną dla ogółu użytkowników;
    [2] usługa telekomunikacyjna - usługę polegającą głównie na
    przekazywaniu sygnałów w sieci telekomunikacyjnej; nie stanowi tej
    usługi usługa poczty elektronicznej;

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 53. Data: 2007-02-02 09:48:08
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Olgierd [Thu, 01 Feb 2007 22:39:47 +0100]:

    > Czyli Ty też wierzysz, że jak wpiszesz sobie jakieś
    > 02:34:aa:98:11:91 to już nikt i nic?

    Od wiary mamy pl.soc.religia - a tutaj zadałam bardzo
    konkretne pytanie: JAK znajdziesz?

    Kira

  • 54. Data: 2007-02-02 09:52:01
    Temat: Re: Re: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Kira* na tej grupie:

    > I się pętelka robi: żeby mnie znaleźć musisz... mnie znaleźć ;)

    W sprawach o nabluzganie na usenecie przez chłopaka-nie-spod-Nadarzyna
    nikt nie będzie nikogo szukał (Mr Lava jest dumny z siebie, że do A.B.
    wynalazł... ROTFL) ale w poważniejszych sprawach się szuka...
    ... i czasem się znajduje a czasem nie. To dość proste.

    To jest troszkę jak z odpowiedzią na pytanie czy istnieje zbrodnia
    doskonała.

    Ale ten topic nie dotyczy zbrodni doskonałej lecz *warunków świadczenia

  • 55. Data: 2007-02-02 09:53:53
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Kira* na tej grupie:

    > Od wiary mamy pl.soc.religia - a tutaj zadałam bardzo
    > konkretne pytanie: JAK znajdziesz?

    https://szklana.kula.com albo inny nawiedzeniec z różdżką.
    A na poważnie: ja nie wiem jak *oni szukają* ale gdyby podmianka mac
    była tak prostym i w 101% skutecznym rozwiązaniem to nikt by na nic
    nigdy nie wpadł.
    Czy ktoś naprawdę wie co loguje Echelon i jak działają szpiegowskie
    satelity?

  • 56. Data: 2007-02-02 10:40:32
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > PS a co Ci powiedzieli o art. 165 i 175 rzeczonej ustawy? Tam nie ma nic o
    > przedsiębiorcach telekomunikacyjnych, zaś ustawa nie dotyczy
    > *wyłącznie* przedsiębiorców.

    Nic nie powiedzieli. Powiedzieli, że mogę to założyć.
    I to mi wystarczy.

  • 57. Data: 2007-02-02 10:53:28
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Nic nie powiedzieli. Powiedzieli, że mogę to założyć.
    > I to mi wystarczy.

    Ale żeby być pewnym zadzwoniłem jeszcze raz i dokładnie określa to art 2 pkt
    27 kto jest kim i mojej sytuacji te przepisy nie dotyczą.

  • 58. Data: 2007-02-02 13:50:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zeeltom wrote:
    > No więc tak.
    > Wkurzyła mnie wasza dyskusja i zadzwoniłem do UKE.
    > I dopóki nie jest to działalność gospodarcza przynosząca jakieś profity, to
    > nie ma obowiązku rejestrowania czegokolwiek i spokojnie mogę postawić taki
    > AP na palcu.

    Czyli dokładnie zgodnie z moją interpretacją.

  • 59. Data: 2007-02-02 13:52:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Tego zdania to chyba nikt nie zrozumie.

    Dokładnie - nie rozumiesz prostego zdania i jesteś nikim. CBDO.

    PS: jak widać UKE zgadza się z moją interpretacją. To co, olgierdzik,
    będzie odszczekiwanie, czy nawet tej podstawowej odrobinki honoru już u
    ciebie nie ma?

  • 60. Data: 2007-02-02 15:01:42
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > Dokładnie - nie rozumiesz prostego zdania i jesteś nikim. CBDO.

    Aha.

    > PS: jak widać UKE zgadza się z moją interpretacją. To co, olgierdzik,
    > będzie odszczekiwanie, czy nawet tej podstawowej odrobinki honoru już u
    > ciebie nie ma?

    Jak widać? Ja nic nie widzę. No i co miałby do tego honor.
    PS nie wiem jak było zadane pytanie więc nie zamierzam zmieniać
    żadnego stanowiska. Ktoś świadczący usługi podlega pod obowiązki i
    szlus.