  • 11. Data: 2002-01-28 17:14:58
    Temat: Re: Czy mozna dostać odszkodowanie?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze f...@f...pl:

    > Dzieci trzeba pilnować!

    Oczywiscie że trzeba. Podstawa prawna???
    ;)))))))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 12. Data: 2002-01-28 18:08:07
    Temat: Re: Re: Re: Czy mozna dostać odszkodowanie?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 28 Jan 2002, Budzik wrote:

    > Chyba na szczęście...

    Dla sprawcy na szczęście, dla poszkodowanego niestety - bo to on musi winę
    udowodnić.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 13. Data: 2002-01-28 18:08:37
    Temat: Re: Re: Czy mozna dostać odszkodowanie?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 28 Jan 2002, Budzik wrote:

    > Oczywiscie że trzeba. Podstawa prawna???

    art. 427 KC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting
    "Do you think there's anything to eat in this forest?"
    "Yes" - said the wizard bitterly - "us." [Terry Pratchett, The Light Fantastic]

  • 14. Data: 2002-01-28 23:50:51
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    Użytkownik "Darek Lewkowski" <d...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:a34ll6$jfl$1@news.tpi.pl...
    > moim skromnym zdaniem wlasnie sklep zawinil. przeciez powinien nakleic cos
    > na takich przezroczystych drzwiach. zaloze sie, ze nie tylko dziecko moze
    > sie na cos takiego zlapac.

    Bzdura kompletna przeczytaj mój następny post o kawie!
    i jak ktoś słusznie zauważył dziecko nie umie czytać a piktogramu
    z postacią uderzająca głową w szybę sobie nie wyobrażam.
    Sam pracowałem w pasażu-akwarium, raz facet próbował 'wyjść' przez ściane,
    uderzając się w łeb uśmiechnął się tylko i już znalazł miejsce z drzwiami.
    Poszedł sobie nie skarżąc mnie o brak uwag o przezroczystości :)

  • 15. Data: 2002-01-29 00:51:06
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Budzik napisał(a):

    > Oczywiscie że trzeba. Podstawa prawna???
    > ;)))))))))

    Pewnie w Kodeksie Rodzinnym, ale nie chce mi się teraz szukać :-P

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2002-01-29 08:47:43
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 27 Jan 2002, Darek Lewkowski wrote:

    > witam
    > moim skromnym zdaniem wlasnie sklep zawinil.

    A czytałeś w ogóle resztę tego wątku? Szklane drzwi w dzisiejszych czasach
    to normalka, a nie jest winą sklepu że rodzic nie potrafi upilnować
    dziecka, i tym samym przyczynia się do powstania szkody.

    PS. Moim skromnym zdaniem odpisuje się po cytacie.