  • 41. Data: 2013-06-17 12:44:57
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I tak powinno być.
    > Wpadanie bladym świtem z zaskoczenia w celu zabrania wszystkich
    > komputerów z danej lokalizacji jest współczesnym przejawem
    > barbarzyństwa i szykanowania obywatela.

    Ale jakbym zgłosił ze np. zginał mi rower i podejrzewam, ze ma go ten i
    ten, to jednak wolałbym, zeby policja przyszła sprawdzic bez uprzedniego
    informowania podejrzanego... ;)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 42. Data: 2013-06-17 12:50:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-17 12:44, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ale jakbym zgłosił ze np. zginał mi rower i podejrzewam, ze ma go ten i
    > ten, to jednak wolałbym, zeby policja przyszła sprawdzic bez uprzedniego
    > informowania podejrzanego... ;)

    Jak dorośniesz z poziomu nieletniego rowerzysty do pełnoletniego
    pracownika firmy to zrozumiesz różnice.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2013-06-17 13:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > Jak dorośniesz z poziomu nieletniego rowerzysty do pełnoletniego

    Jak dorośniesz z poziomu rozmowy na poziomie budki z piwem do poziomu
    rozmowy z poszanowaniem swojego interlokutora - bedziemy mogli kontynuować
    rozmowę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 44. Data: 2013-06-17 18:32:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-17 09:41, Maciek wrote:

    > Może to jest i śmieszne, ale gdy jakiś czas temu zlecałem prokuraturze,
    > a prokuratura policji dokonanie kontroli posiadanego przez średnio
    > uczciwego klienta oprogramowania, to mniej więcej tak się to odbyło.

    Przepraszam, jak to "zlecałeś prokuraturze"?

    Shrek

  • 45. Data: 2013-06-17 18:54:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-17 10:03, RadoslawF pisze:
    > I tak powinno być.
    > Wpadanie bladym świtem z zaskoczenia w celu zabrania wszystkich
    > komputerów z danej lokalizacji jest współczesnym przejawem
    > barbarzyństwa i szykanowania obywatela.
    Nie. Tak nie powinno być. Umawianie się na przeprowadzenie "kontroli" to
    jakaś paranoja. Nie mówię o wpadaniu bladym świtem, ale kontrola powinna
    być niezapowiedziana. Ewentualne blokady sprzętu tylko w przypadku
    wykrycia podejrzanych rzeczy. Zresztą większość rzeczy da się załatwić
    w/w notatką, którą przecież podpisać muszą obie strony.

    Maciek

  • 46. Data: 2013-06-17 19:12:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-17 18:32, Shrek pisze:
    > Przepraszam, jak to "zlecałeś prokuraturze"?
    No normalnie, zadzwoniłem do Donka i ugadaliśmy, żeby on zadzwonił,
    gdzie trzeba ;-)

    PS: Jako tfurca złożyłem doniesienie do prokuratury dotyczące
    podejrzenia naruszania praw autorskich, poprosiłem o stwierdzenie stanu
    faktycznego, czyli czy obwiniony rzeczywiście narusza prawa autorskie,
    no i przeprowadzili mu "kontrolę" :-/

    Maciek

  • 47. Data: 2013-06-17 20:15:56
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.06.2013 18:54, Maciek wrote:
    > Nie. Tak nie powinno być. Umawianie się na przeprowadzenie "kontroli" to
    > jakaś paranoja. Nie mówię o wpadaniu bladym świtem, ale kontrola powinna
    > być niezapowiedziana.

    i powinni miec nakaz ze sobą.

    zen.aspx

  • 48. Data: 2013-06-18 00:05:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013, Maciek wrote:

    > Nie. Tak nie powinno być. Umawianie się na przeprowadzenie "kontroli"
    > to jakaś paranoja.

    W sprawie formalnej - niczym nie różni się od wymogu
    obstawiania fotoradarów znakami.
    Przecież to kpina - jeśli oczywistym jest, że w pozostałych
    miejscach (nie oznaczonych) NIE NALEŻY prowadzić kontroli,
    to znaczy ni mniej ni więcej, że AKCEPTUJEMY że tam można
    jeździć szybiej.
    Kropka.

    > Nie mówię o wpadaniu bladym świtem, ale kontrola powinna
    > być niezapowiedziana. Ewentualne blokady sprzętu tylko w przypadku
    > wykrycia podejrzanych rzeczy.

    Tak właśnie, i to nie tyle "blokady sprzętu", co kopie
    danych. No chyba że ten SPRZĘT jest kradziony.

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2013-06-18 00:11:24
    Temat: Re: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jun 2013, m4rkiz wrote:

    > a gdyby faktycznie mial 130 iphonow to ciezko udowodnic ze dzialal
    > z zamiarem oszustwa skoro zadal sobie trud zdobycia tego towaru za
    > cwierc miliona...

    No właśnie tego punktu programu też nie jarzę: znalezienie
    sprzętu wywali zarzut oszustwa w kosmos.
    Chyba, że zarzut oszustwa ma wynikać z braku tych ajfonów
    (a nie faktu ich pozorowanej sprzedazy).
    Kto nie ma 130 iphonów - do paki.
    Kto z grupowiczów NIE MA 130 iphone?
    Przyznawać się, ale już ;)
    Strach się bać.

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2013-06-18 00:21:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > miejscach (nie oznaczonych) NIE NALEŻY prowadzić kontroli,
    > to znaczy ni mniej ni więcej, że AKCEPTUJEMY że tam można
    > jeździć szybiej.
    > Kropka.

    A niekoniecznie - zapominasz o wideorejestratorach.