  • 21. Data: 2006-12-17 11:04:07
    Temat: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    latet napisał(a) :

    > A co w sytuacji, gdy uzywalo sie nielegalnie programu oraz muzyki
    > i filmow np. rok temu. Potem czlowiek sie nawrócił i przestał.
    > Ale slady na dysku są.

    No bez jaj.
    Tylko siepacze króla w Rewolucji Francuskiej stawiali pod mur za
    czarne ślady na rękach, mogące powstać od używania broni (na
    proch czarny wówczas)

    > Dali mi mandat, tłumacząc, że skoro była kolizja,
    > to ktoś musi zostać ukarany, takie są przepisy, a że tego drugiego
    > nie ma, to będę to ja.

    Pozwolisz, że litościwie nic nie powiem na temat Twojego hmmmm...
    rozgarnięcia :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 22. Data: 2006-12-17 12:59:16
    Temat: Re: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Wojciech "Spook" Sura* stuknęła w
    klawisze i oto co powstało:

    > Zapewne, acz można się chyba skutecznie bronić konstytucyjnym prawem do
    > prywatności, prawda?

    Można. Jednak taka odmowa zostanie oceniona przez odpowiednie organy.

    > Wybacz, proszę, moją ignorancję, ale nie bywam na tej grupie często i
    > nie za bardzo orientuję się w menadrach prawa. Wszedłem na
    > www.prawo.lex.pl i odszyfrowałem PA jako kodeks postępowania
    > administracyjnego, a tam artykuł 23 mówi:

    ROTFL. Ustawa o prawie autorskim i prawach pochodnych z 1994 r.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2006-12-17 13:14:16
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > No bez jaj.
    > Tylko siepacze króla w Rewolucji Francuskiej stawiali pod mur za czarne
    > ślady na rękach, mogące powstać od używania broni (na proch czarny
    > wówczas)

    Ale jesli kradzież programu jest kradzieżą,
    to przecież złodziej nie może twierdzić, że jest niewinny,
    bo ukradł rok temu, a nie przedwczoraj.
    Czy przepisy okreslają kiedy zbrodnia piractwa się przedawnia?

    > Pozwolisz, że litościwie nic nie powiem na temat Twojego hmmmm...
    > rozgarnięcia :-D

    No coz. Na swoje (wątpliwe) usprawiedliwienie mogę napisac,
    że byłem trochę oszołomiony samym wypadkiem
    (walnąłem twarzą o kierownicę).
    Ale niech to będzie przestrogą dla innych.

    latet

  • 24. Data: 2006-12-17 13:19:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Osoba przedstawiająca się jako *Wojciech "Spook" Sura* stuknęła w
    > klawisze i oto co powstało:

    > Można. Jednak taka odmowa zostanie oceniona przez odpowiednie organy.

    I chyba dlatego najbezpieczniej mówić: "Chyba zapomniałem hasło.
    Dziiiiiwneeeee - wczoraj jeszcze działało" ;-)
    Ogólnie jak ktoś już wspomniał w podobnym wątku, to najlepszą
    metodą jest amnezja- nie pamiętam.

  • 25. Data: 2006-12-17 13:25:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    latet napisał(a) :

    > Ale jesli kradzież programu jest kradzieżą,
    > to przecież złodziej nie może twierdzić, że jest niewinny,
    > bo ukradł rok temu, a nie przedwczoraj.
    > Czy przepisy okreslają kiedy zbrodnia piractwa się przedawnia?

    Nie przesadzajmy. Są tylko ślady na dysku. Więc wcześniej
    skasowano pliki. Może dlatego, że zorientowano się, że są tam
    nielegalnie. Więc szkoda, jeśliby taka była, została naprawiona.
    Co innego, jeśli kontrolowany przyzna się bez bicia, że używał
    nielegalnie programu wartego x zł przez y lat.
    Jak to było? Nie ma trupa, nie ma zbrodni. :-)

    > No coz. Na swoje (wątpliwe) usprawiedliwienie mogę napisac,
    > że byłem trochę oszołomiony samym wypadkiem
    > (walnąłem twarzą o kierownicę).

    Całkowicie rozumiem, mimo mojego wcześniejszego komentarza, który
    na to nie wskazywał. Ale chociaż mogłeś po ochłonięciu się odwoływać.

  • 26. Data: 2006-12-17 13:31:20
    Temat: Re: Nie?miertelny temat - dziwne przemy?lenia
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-12-2006 o 14:19:35 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > I chyba dlatego najbezpieczniej mówić: "Chyba zapomniałem hasło.
    > Dziiiiiwneeeee - wczoraj jeszcze działało" ;-)
    > Ogólnie jak ktoś już wspomniał w podobnym wątku, to najlepszą metodą
    > jest amnezja- nie pamiętam.

    Oraz "to nie moja ręka" :)

  • 27. Data: 2006-12-17 13:41:58
    Od: wombi <w...@n...pl>

    latet napisał(a):

    > Skoro komus zarzucili, ze jest przestepca, bo uzywa programow GNU,
    > to wszystko jest mozliwe.
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43080e83ef84afeb
    .html

    Masz linka do całości tego wyroku/aktu oskarżenia?
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2006-12-17 14:05:25
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > Czy ekspert może zażądać ode mnie
    > haseł dostępowych do komputera w celu sprawdzenia poprawności?

    Zawsze możesz powiedzieć, że zapomniałeś albo nie znasz.
    Będzie to ewidentne palenie głupa, ale nie jest to teoretycznie
    niemożliwe.

  • 29. Data: 2006-12-17 14:53:58
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Całkowicie rozumiem, mimo mojego wcześniejszego komentarza, który na to
    > nie wskazywał. Ale chociaż mogłeś po ochłonięciu się odwoływać.

    A i owszem. Odwoływałem się do sądu grodzkiego.

    I tutaj straciłem resztki szacunku do władzy (nie tylko sądowniczej)
    w tym naszym pojebanym kraju.
    W największym skrócie pisząc (sedno), było tak:

    Opisałem dokładnie całą sytuację. W opisie tym podałem
    numery rej. "sprawcy" który uciekł i markę jego auta (i kolor).

    Mało tego - podałem nazwisko, adres i telefon do świadka,
    który to wszystko widział i to samo co ja pamiętał
    (tu ukłony dla tego Pana - nieznajomy, który podszedł
    do mnie tuż po zdarzeniu i dał mi kartkę z namiarami
    do siebie oraz zapisanym nr rej. tego co uciekł).

    Po 2 tyg. dostałem odpowiedź z sądu, że moje odwołanie odrzucają,
    ponieważ moje "zeznania" są mało wiarygodne, ponieważ:
    1) na miejscu przyjąłem mandat,
    2) nie znam nawet... nr rejestracyjnego rzekomego sprawcy, który uciekł.

    Punkt 2. mnie rozwalił. Do dziś nie mogę wyjśc z szoku.
    To, że miałem świadka całkowicie olali.

    Aha - dopisali jeszcze bardzo wyraźną czcionką, że od powyższej
    decyzji odwołanie nie przysługuje.

    latet

  • 30. Data: 2006-12-17 16:49:40
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Aha - dopisali jeszcze bardzo wyraźną czcionką, że od powyższej
    > decyzji odwołanie nie przysługuje.

    Jak to nie ?? Ja bym do rzecznika praw obywatelskich psiał, do ministra
    sprawiedliwości i do Strassburga. nie odpuszczac. Wogóle nie rozumiem
    takiego czegoś, że nie przysługuje odwołanie, skoro jest ktoś ponad tymi,
    którzy wydaja decyzję to musi byc odwołanie, albo zażalenie.

    Pozdrawiam Przemek