  • 11. Data: 2012-11-15 18:55:35
    Temat: Re: Kłopoty z warsztatem
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    news:k838oo$bks$1@news.task.gda.pl...

    > Imho wystąpiłbym z roszczeniem na piśmie, zażądałbym usunięcia wady
    > polegającej na nieprawidłowej regulacji.

    A skąd wniosek że regulacja była wykonana nieprawidłowo? Na podstawie tego
    opisu jesteś w stanie kategorycznie stwierdzić że problemy wynikają właśnie
    z tego powodu?

    Konrad

  • 12. Data: 2012-11-15 19:24:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-15 14:52, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Jeśli oni np. zgodzili się na uznanie reklamacji na podstawie
    > rękojmi, a dajmy na to postanowisz "walczyć" z nimi przed sądem
    > powołując się na gwarancję, to masz spore szanse trafić w mur.

    Od strony formalnej masz rację, poszkodowany nie powinien
    powoływać sie na gwarancję. Natomiast Konrad straszył inną
    sytuacją w której mechanik przed sądem dochodził by należności
    za usługę.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-11-15 21:46:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Konrad wrote:

    > A skąd wniosek że regulacja była wykonana nieprawidłowo? Na podstawie
    > tego opisu jesteś w stanie kategorycznie stwierdzić że problemy
    > wynikają właśnie z tego powodu?

    nie no oczywiście mamy klasyczny przykład naprawy metoda prób i błędów...

    beda tak długo próbować aż trafią. Oczywiście za każdą próbę zapłaci
    kierowca.

    ja sobie podarowałem gdy autoryzowany serwis chciał mi wymieniac rozrusznik
    choć miałem wszelkie objawy wody dostającej sie do cylindrów. (problemy z
    ruszeniem silnikiem przez rozrusznik).

    mogę sobie tylko wyobrazić jak po wymianie rozrusznika wzieli by sie za
    bendix potem komputer, wiązki kablowe, no i w końciu może by za kóymś razem
    urwałs ie tłok od spręzanai wody w cylindrze i zaczeli by mi naprawiac
    silnik.

  • 14. Data: 2012-11-15 23:19:57
    Temat: Re: Re: Kłopoty z warsztatem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012, Konrad wrote:

    > art.461 kc.

    Dziękuję.
    I włażę pod stół ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-11-16 17:56:14
    Temat: Re: K?opoty z warsztatem
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-15 21:46, Marek Dyjor pisze:

    > nie no oczywiście mamy klasyczny przykład naprawy metoda prób i błędów...
    > beda tak długo próbować aż trafią. Oczywiście za każdą próbę zapłaci
    > kierowca.

    Czyli co? Mam sobie darować temat? 200 zł wydałem, żeby samochód chodził
    gorzej niż wcześniej i nie mam szans wyegzekwować ani kasy ani porządnej
    regulacji?

  • 16. Data: 2012-11-16 22:26:48
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Konrad wrote:

    > Masz obowiązek zapłacenia za obydwie usługi natomiast masz prawo
    > dochodzić ich zwrotu w postępowaniu cywilnym - inaczej gość pójdzie do
    > sądu i natychmiast wygra "z automatu".

    Bzdura.

    > W przypadku odmowy zapłaty
    > mechanik ma również prawo zabezpieczyć twój samochód na poczet swoich
    > należności.

    Bzdura.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-11-16 22:32:06
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    PlaMa wrote:

    > Jestem ekstremalnie zmęczony całą sytuacją i pytam się Was co powinienem
    > zrobić:

    IMHO olać i znaleźć sobie nowy, fachowy warsztat.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-11-16 23:03:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:

    > Czyli co? Mam sobie darować temat? 200 zł wydałem, żeby samochód
    > chodził gorzej niż wcześniej i nie mam szans wyegzekwować ani kasy
    > ani porządnej regulacji?

    ja sugeruje pismo z rządaniem usuniecia usterki.

  • 19. Data: 2012-11-17 17:25:47
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    > ja sugeruje pismo z rządaniem usuniecia usterki.

    Jakiej usterki?

    Konrad