  • 11. Data: 2004-08-14 22:38:08
    Temat: Re: Jak to jest z mandatami z fotoradarów?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 14. sierpnia 2004 23:44 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gabriel:

    > druga sprawa, ze jak jadąc 200 przez katowicką złapie policja to człowiek
    > sie opamieta a jak foto pstryknie to skad ktos ma wiedziec ze pora
    > opamietac sie?:p

    Jak jedzie tyle, to nie ma mózgu, ma dres. A jak tak, to nie opamięta się,
    tylko jeszcze się będzie chwalił potem kolegom, jak to dał w łapę
    niebieskiemu i się rozstali w pokoju. To może lepiej jak mu raz przywalą 10
    tysiaków i dożywotni zakaz dosiadania metalowych rumaków na dopingu.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2004-08-16 10:26:54
    Temat: Re: Re: Jak to jest z mandatami z fotoradarów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    >+ > Powiedzmy, ze jade na odcinku Warszawa- Katowice nonstop 200 km/h :)
    >+ > Po drodze jest kilak fotoradarów. Kazdy mnie "łapie".
    >+
    >+ Odpowiesz, ze kazde wykroczenie z osobna.....

    Właśnie chodziło o to co jest wykroczeniem przy "wykroczeniu
    ciągłym" - bo przecież nie ilość fotoradarów :]

    Argumentacja Romana (że każdy odcinek oznaczony *osobnym znakiem*
    lub z mocy przepisów podlegający ograniczeniu) do mnie przemawia,
    niemniej wynikałoby z niej że postawienie 3 fotoradarów na "jednym
    ograniczeniu" (np. w obrębie 1 tereznu zabudowanego nie "pociętego"
    innymi znakami dotyczącymi prędkości maksymalnej) wymagałoby
    analizy szczególnej :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-08-16 22:18:51
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

> [...]
    > ograniczeniu" (np. w obrębie 1 tereznu zabudowanego nie "pociętego"
    > innymi znakami dotyczącymi prędkości maksymalnej) wymagałoby

    Moim zdaniem to była by głupota, bo to prawie jak stawianie dwoch radarów
    obok siebie
    i co płacic dwa mandaty?

  • 14. Data: 2004-08-17 21:52:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004, Gabriel wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Moim zdaniem to była by głupota, bo to prawie jak stawianie dwoch radarów

    O ile mi się dobrze wydaje, to na trasie "gierkowskiej" (K-ce - W-wa)
    w którejś miejscowości stoją trzy "skrzynki na fotoradary", wydaje mi się
    (może będzie okazja nie zapomnieć i obejrzeć - jakby kto miał okazję to
    dajcie znać jak jest :)) że "w jednym obrębie". Prawdą jest że nie
    pamiętam czy nie "uzupełniono" np. kolejnych skrzyżowań np. znakiem
    "60" czy "70" - bo wtedy rzeczywiście... trzy znaki, trzy wykroczenia :)

    >+ i co płacic dwa mandaty?

    ...albo trzy. Powiem: "no właśnie"...

    pozdrowienia, Gotfryd