  • 41. Data: 2007-08-10 08:27:48
    Temat: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 19:02:52 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > A co, mniej palaczy fajki choruje?

    Jeśli wierzyć statystykom to mniej. Głównie z tego powodu że
    pali się mniej (jedna fajeczka to ok 3 papierosy - zazwyczaj
    pali się jedną lub dwie dziennie, bo jedna fajka to przynajmniej godzina
    palenia) oraz z tego że słabiej się zaciąga (a często wręcz w ogóle) -
    odpada rak płuc (za to zwiększa się ryzyko raka jamy ustnej).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 42. Data: 2007-08-10 08:32:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 09:23
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9h3p9$mr5$1@achot.icm.edu.pl>):

    > a jednak ;)
    > calkiem niezle dziala w przypadku niestrawnosci,

    Niewykluczone.... Na pewno lepiej niż wszelkiej maści soki

    > oraz problemow z
    > zardzewialymi elementami :)

    A to jest legenda urbana...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 43. Data: 2007-08-10 09:39:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Szerszen pisze:

    > sterylizacja jest duzo lepsza, ale niestety niemoralna/niechumanitarna, a
    > szkoda

    No owszem... przyznam się, że ja byłbym za sterylizacją zapijaczonych i
    wiecznie bez środków do życia płodzicieli i rodzicieli >10 dzieci,
    którymi potem musi opiekować się opieka społeczna, bo tych śmieci nie
    stać na chleb a stać na winko :/

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 44. Data: 2007-08-10 09:40:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > A to jest legenda urbana...

    Pogromcy mitów na Discovery udowodnili, że nie :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 45. Data: 2007-08-10 12:49:28
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > A demagogią jest podawanie nieadekwatnych i głupich (bo uregulowanych
    > prawnie) przykładów.

    demagogia jest gadanie ze dym papierosowy nie szkodzi, co tutaj sugerujesz

  • 46. Data: 2007-08-10 12:50:32
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Jakbyś ćwoku coś wiedział

    no ten argument to mnie z nog zwalil

  • 47. Data: 2007-08-10 13:12:47
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 11:40
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9hbpc$6cs$2@inews.gazeta.pl>):

    > Pogromcy mitów na Discovery udowodnili, że nie :)

    Im to akurat niekoniecznie należy wierzyć, ale raczej w tym wypadku skoro im
    wyszło że to legenda urbana to tu wielu możliwości manipulacji nie ma.

  • 48. Data: 2007-08-10 14:53:27
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Im to akurat niekoniecznie należy wierzyć, ale raczej w tym wypadku skoro
    > im
    > wyszło że to legenda urbana to tu wielu możliwości manipulacji nie ma.

    im wyszlo ze tak, jesli nie zrozumiales, znaczy sie ze dziala, co nie trudno
    nawet samemu sprawdzic, ja sprawdzilem jak nie mialem pod reka wd-40

  • 49. Data: 2007-08-10 14:58:36
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 16:53
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9hu5g$9v5$1@achot.icm.edu.pl>):

    > im wyszlo ze tak,

    E? Masakrowali zęby, jajka i inne i bez większych efektów.

  • 50. Data: 2007-08-11 11:27:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 10:27
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1ekfklxofvott$.tbodpsaefkqc$.dlg@40tude.net>):

> [...]
    > palenia) oraz z tego że słabiej się zaciąga (a często wręcz w ogóle) -
    > odpada rak płuc (za to zwiększa się ryzyko raka jamy ustnej).

    No tak se przeczytałem dwa serwisy o fajkach i widzę, że nie byłbym w stanie
    tego palić. Najpierw trzeba kupić kilkadziesiąt fajek, im droższych tym
    lepiej. Potem każdą z nich opalić 20 razy jednym gatunkiem tytoniu. Potem
    dopiero nadaje się do użytku i można stwierdzić czy dany smak nam
    odpowiada. Jak nie, to fajka do kosza i kolejną opalamy innym gatunkiem :D