  • 71. Data: 2010-10-23 09:18:17
    Temat: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-23 00:28, Jacek_P pisze:

    > Powiedz to kobietom, które zaraził NIEIZOLOWANY, ale zarażony
    > osławiony Kameruńczyk.

    powiedz to swojemu dziecku czy zonie jak sie zarazi

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 72. Data: 2010-10-23 10:43:37
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Liwiusz pisze:

    > W normalnym kraju p.Ryszarda C. wzięto by od razu na przesłuchanie,
    > które trwałoby cały dzień (a i noc, jeśli potrzeba)Hmmm.... Nazajutrz
    > stanąłby przed sądem, w ciągu dwóch godzin zostałby skazany - i za dwa
    > dni rozstrzelany

    ... zdefiniuj normalny kraj? Chiny ludowe?

    Zresztą idąc tym tokiem myślenia to po co przesłuchanie i rozprawa? Po
    co włączać do działania i opłacać policjantów, prokuratorów i sędziego?
    Zastrzelić od razu...

  • 73. Data: 2010-10-23 10:50:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-23 12:43, PlaMa pisze:

> [...]
    >
    > Zresztą idąc tym tokiem myślenia to po co przesłuchanie i rozprawa? Po
    > co włączać do działania i opłacać policjantów, prokuratorów i sędziego?

    Dlaczego zakładasz, że przesłuchanie i rozprawa nie mogą się odbyć w
    2 dni?

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2010-10-23 10:54:58
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

> [...]
    >
    > Zresztą idąc tym tokiem myślenia to po co przesłuchanie i rozprawa? Po
    > co włączać do działania i opłacać policjantów, prokuratorów i sędziego?

    W sytuacji z Łodzi? - Oczywiście!
    Gdyby normalni ludzie mieli dostęp do broni, to zanim R.C. poderżnąłby
    gardło temu drugiemu, to już by leżał z kulką w głowie, a jego zabójca
    byłby bohaterem i to z nim przeprowadzano by wywiady.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 75. Data: 2010-10-23 10:57:08
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    szerszen pisze:

    > i wcale nie ma dawac, ma uwolnic spoleczenstwo od szkodnika

    przy aktualnym poziomie "trafności" i "sprawiedliwości" polskiego
    wymiaru sprawiedliwości? Pozabijałbyś masę ludzi, którzy na śmierć nie
    zasłużyli

    Zresztą co to za system wartości? Zabił to zabić? Okradł to okraść?
    Zgwałcił to zgwałcić? Ani to sprawiedliwe, ani wychowujące, ani nie
    przynoszące korzyści społeczeństwo - tępa zemsta dla tępych ludzi.

    > to dozywocie jest niehumanitarne, bo zmusza poszkodowanych do
    > utrzymywania bandyty

    jak bardzo trzeba być zdegenerowanym by przeliczać ludzkie życie na
    złotówki? Nawet jakiegoś zwyrodnialca?

    Przymusowa eutanazja dla osób po 60tce, zmusza dzieci, wnuki i
    społeczeństwo do łożenia na zazwyczaj nieproduktywne osoby. Zrobić limit
    kosztów leczenia powyżej którego eutanazja - nie zmuszać społeczeństwa
    na leczenia ludzi, z których wielu sami doprowadziło się do takiego stanu.

    sorry ale Twój sposób widzenia świata jest nie do przyjęcia.

  • 76. Data: 2010-10-23 11:25:37
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-23 12:57, PlaMa pisze:
> [...]
    > kosztów leczenia powyżej którego eutanazja - nie zmuszać społeczeństwa
    > na leczenia ludzi, z których wielu sami doprowadziło się do takiego stanu.

    Wybacz, ale komuna chyba Ci rozum wyżarła.
    To nie społeczeństwo łoży na leczenie nieproduktywnych osób, to oni sami
    sobie za to z góry zapłacili przez 40 lat płacenia składki zdrowotnej.
    Tylko odbierają co im należne.
    A to, ze "społeczeństwo" (dokładniej: motłoch) wybrało sobie na
    zarządców złodziei, którzy tę kasę rozkradli, to już zupełnie insza inszość.

    Jak doprowadzisz do zniesienia obowiązku ubezp. zdrow., to wtedy
    będziesz mógł wywijać w imieniu społeczeństwa.

    > sorry ale Twój sposób widzenia świata jest nie do przyjęcia.

    j.w.
    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 77. Data: 2010-10-23 11:53:35
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-23 13:25, SQLwiel pisze:

    > A to, ze "społeczeństwo" (dokładniej: motłoch) wybrało sobie na
    > zarządców złodziei, którzy tę kasę rozkradli, to już zupełnie insza
    > inszość.

    Komunistów nikt nie wybierał. Oni sami siebie wybrali i w ladzy raz
    zdobytej nie chcieli oddawać.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 78. Data: 2010-10-23 18:56:29
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    SQLwiel pisze:

    > Wybacz, ale komuna chyba Ci rozum wyżarła.

    nawet nie chcę mi się ripostować :/

    > Jak doprowadzisz do zniesienia obowiązku ubezp. zdrow., to wtedy
    > będziesz mógł wywijać w imieniu społeczeństwa.

    Czytałeś o czym ja pisałem? Bo wyjeżdżasz ni z gruchy ni z pietruchy o
    służbie zdrowia.

  • 79. Data: 2010-10-23 19:09:18
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    SQLwiel pisze:

> [...]
    > gardło temu drugiemu, to już by leżał z kulką w głowie, a jego zabójca
    > byłby bohaterem i to z nim przeprowadzano by wywiady.

    Gdyby normalni ludzie mieli dostęp do broni to prawdopodobnie RC wpadłby
    tam z kumplem ew. dwoma i wystrzelała wszystkich, ewentualnie zaczeła by
    się strzelanina w wyniku któej zginęłoby kliku przechodniów... Boże broń
    ten kraj przed powszechnym dostępem do broni.

    Nie rozumiem trochę tego zamieszania wokół tego morderstwa. To jedyne
    morderstwo jakie zdarzyło się w tym roku? Niby nowością jest podekst
    polityczny, z drugiej strony gość nie działał raczej na zlecenie ani ni
    był członkiem konkurencyjnej partii... ot brutalne morderstwo. Skąd to
    oburzenie w całym kraju? Do zastrzelono PiSowca i Jarek znowu robi wokół
    tego komedię?

  • 80. Data: 2010-10-23 19:12:16
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Dlaczego zakładasz, że przesłuchanie i rozprawa nie mogą się odbyć w 2
    > dni?

    Naprawdę skazałbyś kogoś na śmierć w wyniku czynności śledczych,
    zbierania dowodów, ustalania poczytalności i motywów oraz rozprawy,
    które w całości trwały 2 dni?!

    Potępiam sprawy toczące się latami ale z tego co wyczytałem o jakości
    działania sądów 24 godzinnych to bałbym się takich 2dniowych wyroków...
    bardzo...