  • 61. Data: 2010-10-22 14:34:14
    Temat: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisa?(a):

    > nieprawda jest jakoby, spokojnie moze ja zadac autoamt, lub wrecz czynnosc
    > zainicjowana przez skazanego

    Wyrok na podstawie dowodow tez moze wydac automat?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 62. Data: 2010-10-22 14:46:45
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-22 06:24, Liwiusz pisze:

> [...]
    > które trwałoby cały dzień (a i noc, jeśli potrzeba)Hmmm.... Nazajutrz
    > stanąłby przed sądem, w ciągu dwóch godzin zostałby skazany - i za dwa
    > dni rozstrzelany
    >
    > Nawet w przedwojennej Polsce, z przysłowiowo niesprawnymi sądami,
    > śp.Eligiusz N., który zamordował śp.Gabryela N., 16-XII-1922 - mimo
    > Świąt Bożego Narodzenia 30-XII-22 stanął przed sądem, tego samego dnia
    > został skazany na karę śmierci i 30-I-1923 rozstrzelany.
    >
    > Prawnicy wtedy nie byli aż tak pazerni na pieniądze.
    >
    > I nie było całej kupy innych hien żerujących na zbrodniach. "

    sprawiedliw,2,ID416054730,n

    debil (autor tekstu)chcial tworzyc getta dla osob chorych na aids

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 63. Data: 2010-10-22 14:57:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    no coz.... chyba zrewiduje swoje poglady na ten temat.

    a jestem ciekaw - jeśli czyto hipotetycznie bylaby absolutnie 100% pewnosc
    ze dany delikwent dopuscil sie np. mordu to bys zaakceptowal ks czy po
    prostu uwazasz ze nie mozna odebrac przestepcy zycia niezaleznie od tego co
    zrobil i ile osob zabil czy skrzywdzil?

  • 64. Data: 2010-10-22 15:21:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/22/2010 03:45 PM), szerszen wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > taki w ktorym orzekanie takiej kary ograniczymy do szczegolnych
    > przypadkow, kiedy wina niepodlega zadnej dyskusji, np tak jak tutaj,
    > czyli zlapanie na goracym uczynku

    Taki system nie uniemożliwi, tylko zminimalizuje. I to przy założeniu że
    nie ma żadnego "robienia" dowodów, nieuczciwego/niesolidnego sędziego itd...

    p. m.

  • 65. Data: 2010-10-22 15:44:36
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-22 16:57, Michał Gut pisze:
> [...]
    > czy po prostu uwazasz ze nie mozna odebrac przestepcy zycia niezaleznie
    > od tego co zrobil i ile osob zabil czy skrzywdzil?

    Michał, to nie o to chodzi. Ja też byłem kiedyś za karą śmierci, ale
    zrozumiałem kiedyś, że jej nie może być z podanych przeze mnie powodów.
    I nic nie ma do tego to, ze tak prywatnie sam bym paru sqrwysynów bez
    specjalnego żalu wyprawił za Styx. Po prostu nie rozważam tego w ramach
    kary wymierzanej przez Państwo, bo tej być nie może,a skoro tak to nie
    ma pytania o dopuszczenie pojedynczych przypadków.

    To jest tylko i wyłącznie kwestia logiki - skoro wiadomo, że każdy
    system dopuszczający karę śmierci może spowodować śmierć niewinnego, to
    dla mnie oznacza to, że każdy taki system jest niedopuszczalny, a zatem
    nawet najbardziej winnego skazać na karę śmierci nie można. Trzeba sie z
    tym pogodzić, w imię ochrony wyższego dobra, jakim jest dla mnie
    gwarancja, że nie zostanie w moim imieniu (jako obywatela Państwa)
    zabity niewinny.

    Uff, teraz naprawdę koniec, bo mi się piątek nie zacznie - robota nie
    skończona :)

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 66. Data: 2010-10-22 19:08:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam Kłobukowski pisze:

    > Słabe? T znaczy wydające wyroki które Ci się nie podobają? Sędzia nie
    > jest od tego aby kogokolwiek zadowolić tylko wydać wyrok w ramach
    > obowiązującego prawa.

    Tzn. zapewne wyroki niezgodne z wolą ludu.

    > Miara jakości zupełnie nietrafiona - wniesienie apelacji jest niezależne
    > od wyroku.

    Jeżeli wyroki będą zgodne z wola ludu to nie będzie apelacji.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 67. Data: 2010-10-22 19:50:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał

    > Praca dobrowolna, owszem uszlachetnia. Praca przymusowa upadla.

    Więźniowie chcą pracować, to przywilej dla wybranych. Tyle że nie da
    sie tego zrobić tak żeby było opłacalne i obroniło sie na rynku. To ma
    rację bytu tylko w specyficznych i niewielkich niszach rynku.

  • 68. Data: 2010-10-22 20:02:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl>
    napisał

    > w jednymz postow przytoczylem linka.

    Bezwartościowego. Nawet jeśli dane są prawdziwe (sorry, ale artykulik
    na jakimś portalu to nie jest rzetelne źródło) to zestawianie kosztu
    utrzymania więźnia ze stawką żywieniową dziecka nie ma sensu.

    I m.in. te koszty kładą całą ideę.

  • 69. Data: 2010-10-22 22:28:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Król Dopalaczy napisal:
    > debil (autor tekstu)chcial tworzyc getta dla osob chorych na aids

    Powiedz to kobietom, które zaraził NIEIZOLOWANY, ale zarażony
    osławiony Kameruńczyk.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 70. Data: 2010-10-23 00:58:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 00:28, Jacek_P pisze:

    > Powiedz to kobietom, które zaraził NIEIZOLOWANY, ale zarażony
    > osławiony Kameruńczyk.

    Mogły się prostytutki nie gzić z czarnuchem. Pewnie dużo forsy im
    naobiecywał.

    --
    animka