  • 81. Data: 2011-05-27 11:10:11
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tu był błąd projektowy, seria płyt była dla betatesterów. Problem
    > wyszedł przypadkiem, jak licencja jednego z systemów na tą płytę była
    > przypisana do adresu mac karty wbudowanej...

    A to przepraszam, myślałem że to była ta najczęstsza sytuacja ;-)

    Widziałem kiedyś na jednej uczelni partę 3 tysięcy sieciówek z tym
    samym MAC-iem i jazdy z ich zmienianiem żeby siec nie oszalała ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 82. Data: 2011-05-27 11:25:09
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > URL poprosze do rewelacji z procesorem (czym jest fingerprint procesora,
    > i w jaki sposob jest on zostawiany na czymkolwiek).

    no, oidp, intel probowal cos takiego wprowadzic w nowszych wersjach
    pentiuma 3- ale, ztcw, zrezygnowano z tego.

  • 83. Data: 2011-05-27 11:28:09
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > No właśnie. To wiem. Jest WAT, to wiem, bo na moim komputerze jest.
    > Jaki jeszcze Microsoft zainstalował mi program?- to go wywalę bo
    > parszywe szpiegostwo na cudzej prywatności mnie mierzi.

    rotfl.

  • 84. Data: 2011-05-27 11:31:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-27, Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> wrote:

    > no, oidp, intel probowal cos takiego wprowadzic w nowszych wersjach
    > pentiuma 3- ale, ztcw, zrezygnowano z tego.

    Obecnie rozwijają IPT:
    http://www.intel.com/technology/identityprotectionte
    chnology/index.htm

    Aczkolwiek daleka jeszcze droga od tego, do zapisywania danych identyfikacyjnych
    w logach na podstawie czegoś takiego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 85. Data: 2011-05-27 12:45:21
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał:

    > Nie wiesz, że każdy fon jest pozycjonowany z dokładnością rzędu 10m i te dane
    > są przechowywane? Łącznie z wszystkimi akcjami tego fona?
    > Że na obszarze każdego hot-spota (i nie tylko) jest ciągły, zapisywany i
    > archiwowany monitoring video?
    > Że każdy procesor zostawia swój fingerprint na "wszystkim"?
    > Że te obie powyższe i mnóstwo innych danych są korelowane?
    >
    > Anonimowy, to możesz być jak sobie szpanerską maseczkę na balu karnawałowym
    > założysz ;)

    A czy Ty zrozumiałeś po tych kilkunastu postach, że taki osobnik wsadzi
    kupionego prepaida w telefon z bazaru za 30pln i później nie będzie w niego
    korzystał? Czy nie rozumiesz tego i dalej będziesz bełkotał?

  • 86. Data: 2011-05-27 14:20:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Można, dziecinnie łatwo, i nie sugeruj się tym że Ty nie potrafisz.

    No to jedziesz, dopnij sie do mojego wifi.

    Tzn. zgadnij mój mac adres, bo tylko ten jest dopuszczany.

    Nie potrafisz? Uuu, przecież twierdzisz że to dziecinnie proste.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 87. Data: 2011-05-27 14:21:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > No patrz, siedząc u kolegi - jeszcze w XX wieku, też wprowadzono
    > identyfikację po mac-adresie... No co z tego, jeśli kolega, gdy
    > wiedział, że sąsiad nie korzysta z netu, używał jego mac-adresu
    > dołączenia się z siecią?

    A tego jego mac to skąd wziął?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 88. Data: 2011-05-27 14:48:02
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 14:41:28 +0200, Tomek napisał(a):

    > Ale ... po
    > co ktoś ma się włamywać, żeby pocisnąć jakiemuś politykowi, prościej skorzystać
    > z publicznego wifi lub karty prepaid za 5pln.

    Albo Tora. I gestapo moze cmoknac w trabke:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 89. Data: 2011-05-27 14:49:47
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 16:10:56 +0200, Tomek napisał(a):

    > A co jest trudnego w identyfikacji komputera po logach od providera, w których
    > będzie widać jakie MAC-adresy

    W logach providera sa macadresy z sieci domowej?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 90. Data: 2011-05-27 14:51:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.05.2011 07:13), Sebastian Biały wrote:
    > Prawda jest taka że wymiar sprawiedliwości zderzeniu ze świadomym
    > użytkownikiem komputera ma w reku same blotki.

    Wydaje mi się że ma 2 potężne bronie. "Doświadczenie życiowe sądu" i
    "sąd nie dał wiary wyjaśnieniom oskarżonego". :)

    I tak naprawdę można być superświadomym a przeciwko temu nie dasz rady ;).

    p. m.