  • 1. Data: 2014-05-20 20:47:24
    Temat: Radiowóz a sygnały
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jak to jest? Czy podczas czynności służbowych (kontrola, mierzeni
    prędkości i ogólne pilnowanie drogi) radiowóz musi być na sygnałach?
    Jeśli tak to mogę prosić o przepisy to regulujące?

  • 2. Data: 2014-05-21 00:35:55
    Temat: Re: Radiowóz a sygnały
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest? Czy podczas czynności służbowych (kontrola, mierzeni
    > prędkości i ogólne pilnowanie drogi) radiowóz musi być na sygnałach?
    > Jeśli tak to mogę prosić o przepisy to regulujące?

    Sygnał dźwiękowy włącza się tylko podczas jazdy. Światła błyskowe, również
    jeśli radiowóz jest zaparkowany w miejscu niedozwolonym, w którym może
    zagrażać bezpieczeństwu ruchu drogowego. Jesli stoi w miejscu, w którymi to
    nie przeszkadza, to światła błyskowe zasadniczo mają być wyłączone.

  • 3. Data: 2014-05-21 00:57:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2014, PlaMa wrote:

    > Jak to jest? Czy podczas czynności służbowych (kontrola, mierzeni
    > prędkości i ogólne pilnowanie drogi) radiowóz musi być na sygnałach?

    A ten pomysł skąd?
    Zajrzyj do archiwów .samochody.
    To co bulweruje i generuje flejmy, to sprawa *łamania przepisów*
    bez użycia sygnałów uprzywilejowanych, a nie "prowadzenie czynności".

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-05-23 20:17:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > A ten pomysł skąd?
    > Zajrzyj do archiwów .samochody.
    > To co bulweruje i generuje flejmy, to sprawa *łamania przepisów*
    > bez użycia sygnałów uprzywilejowanych, a nie "prowadzenie czynności".

    zastawienie całego chodnika, że trzeba łazić błotem albo ulicą, około
    10m od skrzyżowania to łamanie przepisów?

  • 5. Data: 2014-05-24 01:40:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 May 2014, PlaMa wrote:

    > zastawienie całego chodnika, że trzeba łazić błotem albo ulicą, około
    > 10m od skrzyżowania to łamanie przepisów?

    Mówisz że nie?
    A może Twój post to ma być "pułapka na inteligencję", oparta na
    założeniu iż skoro chodnik to również droga i ulica, to w takim
    przypadku nie ma łamania przepisów?
    Bo nijak nie rozumiem o co MNIE pytasz :)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2014-05-24 14:04:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]
    > założeniu iż skoro chodnik to również droga i ulica, to w takim
    > przypadku nie ma łamania przepisów?
    > Bo nijak nie rozumiem o co MNIE pytasz :)

    staram się przygotować ponownie na sytuację, z którą spotykam się
    regularnie w pobliżu mojego mieszkania. Policja stoi na chodniku,
    zajmując go całego, wymusza to łażenie po trawnikach/błocie, lub ulicy.
    Zaczyna mnie to zwyczajnie irytować i przy ponownym spotkaniu nie chcę
    łazić po zieleni a zwrócić im uwagę. Chciałbym by była to uwaga
    merytoryczna.

  • 7. Data: 2014-05-24 22:57:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 May 2014, PlaMa wrote:

    > zajmując go całego, wymusza to łażenie po trawnikach/błocie, lub ulicy.

    Ja już wyłącznie w sprawie formalnej.
    Takie użycie słowa "ulica", sugerujące że chodzi wyłącznie o jezdnię,
    IMO nie przystoi na niniejszej grupie ;)
    Ulica to jest *cała* droga.
    Schodzenie z ulicy na ulicę nie jest tym co tygrysy lubią najbardziej,
    to rozumiem, ale słabo wyjaśnia problem ;)
    Jak już będziesz im zwracał uwagę, to na to, że zmuszają do wchodzenia
    na jezdnię.

    pzdr, Gotfryd