  • 431. Data: 2020-10-10 17:59:47
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A tak szczególnie o co pytasz? Czy jest możliwy? Czy go pochwalam?

    Nie, pytam w kontekscie tego co napisałes: czy jest scigany przez
    policje.
    Zanim odpowiesz - przeanalizuj dyskusje kilka postów wstecz bo troche
    meczy odpowiadanie na kolejne głupie pytanie tak jakbys gubił kontekst
    i był w stanie przeczytac tylko dwie ostatnie linijki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 433. Data: 2020-10-10 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > O widzisz. I tu się zgadzamy. Świata naprawić nie sposób. Można go
    > po prostu poprawić. niech każdy robi to we własnym dostępnym mu
    > zakresie, a wówczas będziemy wspólnie to naprawiać. Kumpel
    > odchodząc z Wojska Polskiego po 30 latach służby skwitował, że
    > przez te trzydzieści lat podnosił zdolność obronną naszej
    > Ojczyzny, a i tak sporo zostało dla następców :-)

    Moj kumpel odchodzac kilka lat temu z wojska mowił ze:
    - wpadnie w alkoholizm bo od miesiaca chleja na jednostce co cxhwila w
    innym gronie zeby sie z kazdym pozegnac
    - mowił tez ze odchodzi bo po tym co odjebali ze sprzetem (zniszczyli,
    nie ukradli) to nie ma siły zeby jakis kozioł ofiarny sie nie trafił.

    Takze ten tego ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 430. Data: 2020-10-10 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja się z Tobą zgadzam nawet.

    Nawet? Skad to obrzydzenie?

    > Wiesz, co nam z tego wychodzi? Że tak
    > naprawdę nikt nic nie wie, a jedynie pieniaczymy się z jakimiś
    > pomówieniami.

    Nie, wychodzi to ze wiemy kto miał interes w ukrywaniu.
    Wiemy ze to robił, być moze nie znamy skali ale mozemy załozyc ze ona
    jest albo troche wieksza od tego co wiemy albo duzo wieksza.
    A skoro instytucja chwycona za reke mowi ze to nie jej reka to nalezy
    załozyc ze duzo wieksza.

    > Czasem są takie samopotwuerdzalne wiadomości, które nie mogą się
    > okazać fałszywe. Nic do Ciebie osobiście nie mam, ale wyobraź
    > sobie, ze rzucę artykułem, z którego wynika, że "Budzik jest
    > pedofilem, tylko ma układ w organach ścigania i go nie ścigają".

    Po kilku sprawach które mi umorzyliscie po 2 dniach od zgłoszenia okaze
    sie szybciutko ze zadnych układów nie mam.

> [...]
    > miałem dobre informacje i dopiero ja musiałem napisać artykuł, by
    > się za Ciebie wzięli. Jak się wkurzysz i mnie podasz do sądu, to
    > po pierwsze okaże się, ze sądy chronią przed biednym dziennikarzem
    > pedofila, a po drugie w ostateczności powiem, że ofiary są
    > zastraszone i wstydliwe i dlatego nikt nie chce tego potwierdzić.
    >
    > W takim wypadku najlepszą taktyką jest nic nie robić. Wówczas
    > pomawiający zaniepokojony brakiem reakcji zaczyna kombinować i
    > najczęściej w końcu walnie taką informacją, że można w miarę łatwo
    > wykazać, że jest głupia. I na to moim zdaniem "gra" kościół.

    Znow probujesz zmanipulowac sprawe do jednego przypadku.
    A tutaj przesłanek jest duzo duzo wiecej.
    Tyle ze ty starasz sie je umniejszyc - a tutaj obnize wiek spraw które
    mi sie podobaja, a tutaj napisze ze to złe pismaki, a tutaj porownam do
    seksu dorosłych osób, a tu napisze ze to dziewczynka ubrała sie
    wyzywająco.
    Efekt jest taki, ze wszyscy w około juz wiedza, tyle ze jedni coś
    probuja z tym zrobic a inni tylko mowia ze probuja (patrz komisja
    sejmowa) a ty jako jedyny, stoisz na srodku sali, cały na bialo i
    mowisz ze nie ma przesłanek.
    Ale z drugiej strony sam mowisz ze kosciol, ukrywajac, działał we
    własnym, dobrze pojetym interesie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 434. Data: 2020-10-10 18:03:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 17:00, Kviat pisze:

    > Nic takiego się nie okazało. To ty tak twierdzisz na podstawie swoich
    > błędnych wyliczeń, niebiorących pod uwagę, że wszyscy, absolutnie
    > wszyscy którzy mają o tym pojęcie i zajmują się tym profesjonalnie
    > (oczywiście twoi ulubieni aktywiści również) mówią, że faktyczna skala
    > tego procederu w kościele jest o wiele większa, niż wynika to z tych do
    > tej pory ujawnionych zdarzeń.

    Moi ulubieni naukowcy, to twierdzą, że w ogóle skala problemu jest
    większa, a nie że akurat tylko w Kościele Katolickim.

    > Kościół ukrywanie doprowadził do perfekcji i wszyscy normalni doskonale
    > zdają sobie sprawę, że to co wyszło na jaw, to tylko czubek góry lodowej.

    POrzy czarnej liczbie 97%, to wychodzi na to, że wszyscy do perfekcji
    doprowadzili ukrywanie i Kościół tu wcale nie jest wyjątkiem.

    > Z niczego. To niesłuszne pomówienia i spisek przeciwko kościołowi.
    > Znowu chip ci się uaktywnił i za chwilę i tak nie będziesz pamiętał
    > jeżeli ci napiszę z czego to wynika.

    Ale zostanie dla potomności.

    --
    Robert Tomasik

  • 435. Data: 2020-10-10 18:14:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 17:17, Kviat pisze:

    > Ty jesteś chory.
    > Przenoszenie pedofilów tam, gdzie dzieci "i tak nie są chronione", to
    > faktycznie dobry pomysł.

    Skoro tam to legalne i wielu tak czyni? Co poradzisz?

    > A niektórzy grupowicze czują się zniesmaczeni, gdy rzucam bluzgami na
    > takich kretynów. Niesamowite.

    Bo nie rozumiesz idei.

    > Może wysłanie do nich naszych gwałcicieli i damskich bokserów nie jest
    > wcale takim złym pomysłem, skoro i tak tam kobiety są traktowane jak
    > rzecz i mają tam taką kulturę. W praktyce polepszymy ich byt.

    No widzisz? Brytyjczycy wywalali więźniów do Australii i eksperyment się
    powiódł.

    > Ja pierdolę. Ciebie powinno się izolować od społeczeństwa i poddać
    > jakiejś terapii.

    Poszukaj sobie rozwiązania problemu topologicznego dotyczącego złapania
    lwa na pustyni :-) Rosyjski matematyk to rozpracował. Jak nie
    znajdziesz, to Ci podpowiem, jak to łatwo zrobił.

    --
    Robert Tomasik

  • 436. Data: 2020-10-10 18:17:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 17:28, Kviat pisze:

    > Ja nie widzę. Nawet nie widzę powodów do spotkań dziecka z księdzem nie
    > sam na sam.

    > Do spowiedzi z kolegą? Ksiądz zabroni, bo dziecko będzie się wstydzić i
    > jeszcze jakieś grzechy przed księdzem ukryje.

    Widziałeś Ty choć raz, jak spowiedź wygląda? Co niby ma sie tam
    wydarzyć? Po za tym dzieci się nie spowiadają zasadniczo. Pierwsza
    komunię świętą i pierwsza spowiedź się ma w 2 klasie na wiosnę. No to
    pacjent ma 9~10 lat. Niewiele tych spowiedzi za dziecka odprawi, choć
    chyba bywa tam zwyczaj iluś "Pierwszych piątków miesiąca".

    --
    Robert Tomasik

  • 437. Data: 2020-10-10 18:21:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > I co to ma wspolnego z układem dorosły mezczyzna - 14 letnia
    > dziewczynka?

    Takie samo przestępstwo. A ani jedno, ani drugie pedofilią nie jest.

    > No tak, zapomniałem ze u was norma było, ze przychodziła kobieta,
    > przesłuchiwał ja facet i najczesciej tłumaczył jej po co nie warto
    > zgłaszac...

    Od zawsze raczej kobieta takie rzeczy przyjmowała. Od wielu lat w ogóle
    przesłuchuje sąd.

    > Dlaczego ja chciałbym jej pomoc? To sie nazywa wsparcie i własciwie
    > nikomu normalnemu nie trzeba tego tłumaczyc.

    Jeśli wsparcie, to nie ma sprawy. Żeby tylko nie przerodziło się w nacisk.

    > Nawet jeżeli załozyc, ze biskup nie ma zadnego obowiązku w temacie
    > zgłoszenia sprawy na policje (chociaz moim zdaniem ma dowiedział sie
    > o przestepstwie które popełnił jego podwładny) to nadal ma ogromny
    > obowiazek w temacie: odizolowac ksiedza od potencjalnych kolejnych
    > ofiar.

    O ile to wiarygodna informacja, to oczywiście tak. Ma nawet obowiązek
    zadenuncjować.

    > Ale w innym poscie pytałes o to co byłoby dobre dla koscioła. Wiec
    > dla dobra koscioła powinien to zgłosic chociazby dlatego zeby
    > udzielic wsparcia tej zgłaszajacej osobie.

    Zdradź tok rozumowania, w którym doszedłeś, że zadenuncjowanie księdza
    wbrew woli poszkodowanej stanowi wsparcie dla niej. Bo może tak jest,
    tylko tego nie dostrzegam.

    --
    Robert Tomasik

  • 438. Data: 2020-10-10 18:38:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Dlatego ze taka jest specyfika ich działań.
    > Ich imperatyw moralny musi byc czarno biały.

    Może powinien, ale w naturze rzadko występują stany zero-jedynkowe.

    > Jeżeli jest inaczej i sa sobie we własnej głowie zrelatywizować gwałt
    > na nieletnim dziecku to wypierniczac z ambon i zajac sie sprzedaza
    > kwiatków, sprzedaza glutów w internecie lub jakimkolwiek innym
    > biznesem.

    I słusznie prawisz. O ile są.

    > Tak jak ci probowałem wytłumaczyc w innym poscie;
    > - kucharz ma dobrze gotowac a nie tłumaczyc ze najlepsza jest szynka z
    > biedry za 12zł
    > - bank ma sie zajmowac pieniedzmi
    > - policjant mastac na strazy prawa
    > - a ksiadz ma byc jeszcze wyzej bo prawo go nie ogranicza i musi
    > skurwysynstwo nazywac skurwysynstwem.

    I z tym się zgadzam, ale nadal obawiam się, że nie"czaisz bazy", iż
    problemem nie jest to, że relatywizują, ale to, że nie wierzą w te
    informacje.

    > Praktycznie chyba masz racje. Ale po co nam kosciol w którym boimy sie
    > dziecka z ksiedzem zostawic?

    Tu już wywracasz kota do góry ogonem. Ja tam się nigdy nie bałem.
    Natomiast nie widze sensu indywidualnych zajęć.

    > Z czyjego punktu widzenia na to patrzysz?
    > Rodzica czy dziecka?

    Rodzica.

    > Jako rodzic nie wysłałbys dziecka samego do koscioła bo np jako
    > ministrant pomaga przy odprawianiu mszy?

    Sam chyba nigdy nie pomoga. Ale nie znam się.

    > A na wycieczke na która jada ministranci z ksiedzem?

    A z nauczycielem?

    > Ja nie moge?
    > Przeciez ty to robisz i jak masz konkretny przypadek to odnosisz sie do
    > całosci a jak ktos chce z toba rozmawiac o całosci to chcesz schodzic
    > do konkretnego przypadku.

    Bo o całości, to Ty piszesz na zasadzie, ze wszyscy wiedza, ze tak jest.
    Wiec pytam kto i na jakiej podstawie oarz prezede wszystkim co wie, a
    czego się domyśla.

    --
    Robert Tomasik

  • 439. Data: 2020-10-10 18:41:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > troche wieksza od tego co wiemy albo duzo wieksza. A skoro instytucja
    > chwycona za reke mowi ze to nie jej reka to nalezy załozyc ze duzo

    Czemu? Instytucja zresztą - jak piszecie - to w ogóle przeważnie owe
    zarzuty ignoruje i minimalizuje.

    > Po kilku sprawach które mi umorzyliscie po 2 dniach od zgłoszenia
    > okaze sie szybciutko ze zadnych układów nie mam.

    A czemu umorzono?

    --
    Robert Tomasik

  • 440. Data: 2020-10-10 19:45:46
    Od: Kviat

    > Moi ulubieni naukowcy, to twierdzą, że w ogóle skala problemu jest
    > większa, a nie że akurat tylko w Kościele Katolickim.

    Przecież twierdzisz, że kościół to pomówienia i nie ma na to dowodów.
    To skoro nie ma dowodów, to na jakiej podstawie ci twoi ulubieni
    naukowcy twierdzą, że skala problemu jest większa również w kościele?
    Na jakiej podstawie ci twoi naukowcy twierdzą, że w ogóle w kościele
    jest jakiś problem, skoro nie ma dowodów?
    To po pierwsze.

    Po drugie. Zapewne przez niedopatrzenie niechcący przyznałeś, że skala
    problemu w kościele jest większa. Oczywiście poza kościołem też jest
    większa, ale przy okazji przyznałeś, że w kościele też...

    Czyli jednak wiesz, że są dowody, wiesz że skala problemu jest duża, a
    pomimo tego, od dłuższego czasu twierdzisz, że nie ma dowodów i są to
    pomówienia...
    To nie jest normalne.

    > Ale zostanie dla potomności.

    Wynika z dostępnych publicznie dokumentów, zeznań, raportów i analiz
    ludzi, którzy zajmują się tą problematyką. Nie tylko aktywistów, również
    ludzi zajmujących się tym zawodowo i pracujących w komisjach do tych
    celów powołanych.
    Dasz radę zapamiętać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr