  • 411. Data: 2020-10-10 15:12:15
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > Po pierwsze - mowimy o ksiezach - powinni być poza podejrzeniem.

    A to czemu? Ludzie, jak ludzie. Mam kilku znajomych w stanie duchownym.
    Fajni koledzy / koleżanki, ale nie widzę powodu, by ich za nadludzi uważać.

    > Po drugie sam sobie musisz odpowiedziec na pytanie czy wieksza krzywda
    > bedzie odsuniecie na rok ksiedza od dzieci czy jego nie odsuniecie
    > kiedy okaze sie ze jest on pedofilem.

    Ja osobiście w ogóle, to mam inny pomysł. Takie ułożenie tego
    wszystkiego, by ksiądz nie spotykał się sam na sam z dzieckiem. Posada
    przyzwoitki nie było odmianą bodygardingu przed masowymi gwałtami.

    Akurat z różnych powodów miewam kontakt z młodzieżą. Nie umówił bym się
    na zajęcia z pojedynczą osobą nieletnią i już. Bo mi problem nie jest
    potrzebny. W ostateczności za przyzwoitkę córka robi :-) Dziwię się
    kolegom, którzy się nie boją spotkać sam na sam na strzelnicy, że
    później będzie jakaś dwuznaczna sytuacja i będą się z głupot tłumaczyć.
    Jeśli już ktoś się uprze sam na sam (bo pewne rzeczy nie da się grupowo
    robić) to pani sobie koleżankę, kolegę, mamę , tatę dziadka
    przyprowadzi. Może siedzieć na ławce na kulochwycie tylnym i nie musi
    strzelać.

    Ksiądz odprawiający mszę ma niewielkie szanse skrzywdzić wiernego w
    kościele. Co, bedzie go lubieżnym wzrokiem obrzucał? Zajęcia na parafii
    w grupie też nie sprzyjają jakimś zagrożeniom. Czy widzisz powód do
    spotkań przez księdza z dzieckiem sam na sam? Jeśli chce, to kolegę zawoła.

    > W tym konkretnym poscie odniosłem sie do konkretnej sytuacji.
    > Przeciez chciałes rozmawiac o konkretnych...

    Rozumiem, ale nie możemy na to patrzeć bez świadomości całokształtu.

    --
    Robert Tomasik

  • 412. Data: 2020-10-10 15:13:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2020 13:29:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Piotrze! Ale przestępstwo seksualne wobec dziewczynki w wieku 15 lat nie
    > ma nic wspólnego z pedofilią.

    Dopóki to nie będzie twoja córka.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 413. Data: 2020-10-10 15:17:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tomasik, co do błędnych postępków KK, polecam "Kryminalną historię
    > chrześcijaństwa" Karlheinza Deschnera.
    > Tu link do informacji o książce:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kryminalna_historia_ch
    rze%C5%9Bcija%C5%84stwa

    Poszukam. Czuję, że może być fajne. Jeden z Biskupów zakazał wiernym
    swojego kościoła kategorycznie rozmawiać ze mną o tematach z wiary po
    tym, jak próbowałem go przekonać do mojej prywatnej "korupcyjnej teorii
    zmartwychwstania Chrystusa".

    Chrześcijanie są po prostu ludźmi i nie widzę powodu, by jakoś
    szczególnie mniej przestępstw popełniali. Poszukaj danych o wyprawach
    krzyżowych, gdzie pod pozorem szerzenia wiary dopuszczano się masy
    niegodziwości. Wprowadzając na ziemiach Słowian chrześcijaństwo też się
    nie patyczkowano, ale to było dawno. Poczytaj, jak się odbył desant na
    Amerykę.

    --
    Robert Tomasik

  • 414. Data: 2020-10-10 15:20:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Podcinasz gałąź na której siedzisz. Przez analogię (której sam użyłeś)
    > można rzec że czy policja będzie ścigała przestępców czy nie, oni i tak
    > będą. Po co w takim razie policja? Odpowiem za ciebie. Bo praktyka
    > wykazuje że tępienie społecznie nieakceptowanych zachowań zmniejsza ich
    > ilość. Człowiek to zmyślna i ekonomiczna bestia, jak coś się nie opłaca
    > to tego nie robi. Zatem, KK mógłby tępić swoją pedofilię lecz tego nie
    > robi a wręcz przeciwnie. I to mu mamy za złe.

    O widzisz. I tu się zgadzamy. Świata naprawić nie sposób. Można go po
    prostu poprawić. niech każdy robi to we własnym dostępnym mu zakresie, a
    wówczas będziemy wspólnie to naprawiać. Kumpel odchodząc z Wojska
    Polskiego po 30 latach służby skwitował, że przez te trzydzieści lat
    podnosił zdolność obronną naszej Ojczyzny, a i tak sporo zostało dla
    następców :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 415. Data: 2020-10-10 15:22:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > CZyli teraz zrównujesz czynnosci seksulane miedzy dwoma 10 letnimi
    > dziecmi a miedzy 10 letnim dzieckiem i dorosłym mezczyzna?
    > dobrze zrozumiałem te analogie?

    Źle. On mógł mieć te 16 lat, a ona 14.

    > Musze jednak powrocic do tematu - gdyby mi ta kolezanka powiedziała ze
    > 10 lat temu, jak była w podstawowce to ja nauczyciel wfu obmacywał to
    > wiedziałbym co zrobić. Poszedłbym z nia na policje.

    Po co? Ona dorosła. Sama ne może. No i nadal wracamy do punktu wyjścia.
    Biskup też ma ja za rękę wziąć i zaciągnąć na Policję? Czy wystarczy, ze
    ją tam odeśle?

    --
    Robert Tomasik

  • 416. Data: 2020-10-10 15:23:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > Nie, napisałes o wszelkich przejawach kontaktów seksualnych.
    > Wic pytam o dobrowolny seks ksiedza z dorosłą kobieta?

    A tak szczególnie o co pytasz? Czy jest możliwy? Czy go pochwalam?

    --
    Robert Tomasik

  • 417. Data: 2020-10-10 15:26:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2020 15:20:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Polskiego po 30 latach służby skwitował, że przez te trzydzieści lat
    > podnosił zdolność obronną naszej Ojczyzny, a i tak sporo zostało dla

    Czyli, podsumowując, masz za złe KK ze nie tępi lecz chroni swoich
    pedofilów? Trzeba było tak od razu, zaoszczędzilibyśmy sporo prądu.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 418. Data: 2020-10-10 16:01:20
    Od: Kviat

    W dniu 10.10.2020 o 03:28, A. Filip pisze:

    > Napisałem to dlatego że jeśli byś miał wymagana co do KRK (niemal) takie
    > same jak w stosunku do Francji i przemysłu filmowego to nie wystawiałbyś
    > się na domniemanie
    A te domniemania wysnuwasz tylko dlatego, że w dyskusji o ukrywaniu
    pedofilów _przez_kościół_ nie poruszam problemów występujących branży
    rozrywkowej?

    Masz nieźle zryty beret.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 419. Data: 2020-10-10 16:20:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2020 15:22:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po co? Ona dorosła. Sama ne może. No i nadal wracamy do punktu wyjścia.
    > Biskup też ma ja za rękę wziąć i zaciągnąć na Policję? Czy wystarczy, ze
    > ją tam odeśle?

    Nie rżnij głupa. Biskup, powziąwszy usasadnione podejrzenie przestępstwa
    powinien sam tam pójść i zgłosić.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 420. Data: 2020-10-10 16:42:40
    Od: Kviat

    > W dniu 10.10.2020 o 01:08, Kviat pisze:

    > Ale pisałeś o rzekomym ukrywaniu ppedofilii przez Kosciół Katolicki,

    Kłamiesz.
    Nic nie pisałem o rzekomym ukrywaniu pedofilów przez kościół.
    Cały czas piszę o faktycznym ukrywaniu pedofilów przez kościół.

    > by pasowało napsiać, na jakiej podstawie doszedłeś do takich wniosków.

    Na podstawie powszechnie dostępnych dowodów i raportów o skali tego
    procederu, oraz na podstawie przyznawania się do winy osób uprawiających
    ten proceder.

    https://oko.press/biskup-dziuba-nagrania-ks-pedofil/

    https://oko.press/dziuba-ksieza-porno-ministranci/

    "Ksiądz Stanisław zamyka drzwi i idzie prosto do proboszcza parafii. Ten
    tylko wzruszył ramionami: ,,A co ja mogę zrobić?"."

    "Kilka dni później jedzie więc na spotkanie się z ówczesnym kanclerzem
    kurii łowickiej. Biskupem łowickim był wtedy nieżyjący już dziś Alojzy
    Orszulik.

    Stanisław pamięta dokładnie tę wizytę: ,,Podczas rozmowy zorientowałem
    się, że kuria już wtedy miała wiedzę na temat tych wydarzeń, bo kanclerz
    nie był zdziwiony. Pytał: >>Nadal tam się dzieją takie rzeczy?<<.
    Powiedział mi wtedy, że nie wiedzą co zrobić. I że mam milczeć i
    wytrzymać do czerwca. Jak mi to nie pasuje, to mnie przeniosą. No i mnie
    przenieśli"."

    Ale i tak za chwilę o tym zapomnisz. I nie jest to twoja wina.

    > Podasz inne, to przeanalizuję i ewentualnie zajmę stanowisko. Znowu
    > zaczynasz się powoływać na nieuchwytne i wszystkim znane fakty.

    Nieuchwytne... tylko dla takich jak ty. Ale to nie twoja wina, że dla
    ciebie są nieuchwytne.

    > Jakie dowody? Pytam. Sam bym chętnie sie z nimi zapoznał.

    Wskaż tego, który zabrania ci się z nimi zapoznać, to osobiście buraka
    zwyzywam.

    > Skąd informacja, ze pedofil duchowny ma więcej ofiar, niż świecki?

    Z wykopalisk. Archeologicznych.

    > Jakie raporty?

    Te utajnione przez kosmitów. Niektórym ludziom wszczepili chipy do
    mózgu, które blokują możliwość samodzielnego ich znalezienia i zobaczenia.
    Te chipy działają w taki sposób, że nawet jak dowiesz się o ich
    istnieniu, to wymazują ci to z pamięci i powodują zapętlenie pytania
    "jakie raporty?".

    > No ja przykłądowo niespecjalnie mam jakieś wiarygodne informacje na
    > temat tego, co się tam "wyprawia".

    Tak działa ten chip. Przykro mi, że akurat ciebie to spotkało.

    > Nie obraź się, ale Ty też niespecjalnie.

    Nie obraź się, ale to tak nie działa. To, że ty nie masz wiarygodnych
    informacji, to nie znaczy, że one nie istnieją. Wiem, to nie twoja wina,
    że nie możesz ich samodzielnie znaleźć.

    > Popatrz. Kolejny raz twierdzisz, ze są publicznie dostępne, tylko ja nie
    > chcę ich przeczytać.

    Nie tyle co nie chcesz. Nie możesz. Chip od kosmitów ci nie pozwala,
    więc to nie twoja wina.

    > Ale podsyłasz materiał o jakimś znęcaniu się i o
    > morderstwach, co z omawianym przez nas zagadnieniem nie ma w ogóle nic
    > wspólnego.

    Mają więcej wspólnego, niż twoje przykłady z prewencyjnym zabieraniem
    ludziom rowerów.
    Ale to nie twoja wina, że nie widzisz związku.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr