  • 331. Data: 2020-10-09 15:46:29
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f804b5f$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Nie ty jeden w tym kraju i na świecie. I jak wielu przed tobą.
    >Dlatego właśnie wiele lat musi upłynąć, żeby jakaś sprawa ujrzała
    >światło dzienne.

    Przeciez wychodza.

    >A potem pyszczycie, że o co tym ludziom chodzi, przecież sprawa się
    >przedawniała, więc klecha niewinny, a poza tym po tylu latach, to na
    >pewno pomówienia,

    Nie, ze pomowienia, tylko ze trudno cos udowodnic tak "bezspornie".

    >bo się koledzy z koleżankami zmówili.

    Akurat koledzy to sie moga zmowic albo "na goraco", wiec o niezalezne
    dowody powinno byc w miare latwo,
    albo po latach w celu uzyskania odszkodowania, poklasku, slawy ...

    > Rzuć okiem tu:
    > https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przest
    epstwa-przeciwko-6/63501,Seksualne-wykorzystanie-mal
    oletniego-art-200.html
    >Nie rozśmieszaj mnie.
    >Napisz lepiej co policyjne statystyki pokazywały w latach, gdy
    >dochodziło do masowych molestowań dzieci przez klechy, a sprawy
    >wypłynęły dopiero wiele lat później.

    No, byloby ciekawe sprawdzic.
    Bo tych cywilnych pedofilow powinno byc zgrubsza tyle samo.
    Choc nastawienie spoleczne tez sie zmienia - i co dawniej przeszloby
    niezauwazone, teraz wyjdzie.

    >Albo o wychodzeniu na jaw i zamiataniu spraw pod dywan.

    Albo o przewrazliwieniu spoleczenstwa - bo ktos fotografowal dzieci na
    placu zabaw.

    J.

  • 332. Data: 2020-10-09 16:04:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 13:37, Kviat pisze:

    > Dostałeś dowód. Wiele dowodów.
    > A nadal twierdzisz, że brak sensownych dowodów.
    > To nie jest normalne.

    A gdzie ja napisałem coś takiego? To Ty twierdzisz, ze ja tak twierdzę,
    a pewne teraz bedziesz z tym polemizował. Wcześniej pisałem, ze ich nie
    podałeś.

> [...]
    > Napisz lepiej co policyjne statystyki pokazywały w latach, gdy
    > dochodziło do masowych molestowań dzieci przez klechy, a sprawy

    No przecież masz za ostatnie 15 lat tam dane.

    > Albo o wychodzeniu na jaw i zamiataniu spraw pod dywan.

    Czyli wszyscy przeciwko Tobie? To już daje poważne powody do niepokoju o
    Twoje zdrowie. Odwzajemnię Ci Toją troskę o mnie.

    > Dodaj do tego tych wszystkich niewinnych klechów, którym sprawy się
    > przedawniły, których "zaginęły" dokumenty i "nic się nie da zrobić",
    > których przeniesiono na inne parafie albo inne kontynenty i sprawy
    > zamieciono pod dywan. Nie zapomnij jednego klechy przemnożyć przez ilość
    > dzieci, które skrzywdził i podnieść do potęgi o liczbę biskupów, którzy
    > brali udział w ich ukrywaniu.
    > Być może dopiero wtedy będzie można zacząć rozważać, czy wychodzi na
    > twoje, czy nie.

    Czyli twierdzisz, ze dostarczone przez Ciebie samego dane są
    niewiarygodne? No bo w policyjnych tych braków nie ma. Mogą być w tych z
    OKOPRESS.

    --
    Robert Tomasik

  • 333. Data: 2020-10-09 16:39:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 10:54, Kviat pisze:

    > W mojej rzeczywistości jest inaczej.

    Czyli Ty masz inną rzeczywistość, niż reszta? To wiele tłumaczy.

    Dokąd będzie tak jak tu:
    http://www.archiwum.naszepołoniny.pl/articles.php?id
    =705 to możesz sobie
    "tupać nóżkami".

    --
    Robert Tomasik

  • 334. Data: 2020-10-09 16:43:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Thu, 8 Oct 2020 19:39:11 +0200, J.F. napisał(a):

    >Przeczytałem ileś tam reportaży o pedofilach sutannach i schemat
    >wydarzeń
    >jest nużąco podobny. Dobrodziej przyjeżdża do innej miejscowości,
    >nocuje w
    >domu zakonnym w jednym pokoju z dzieckiem i nikogo to nie dziwi.
    >Koledzy w
    >sutannach widzą, ale milczą, bo wiedzą, że narażą się tylko na
    >ostracyzm
    >środowiska.

    No, ciekawe
    http://sercaniezakopane.pl/pokoje.html

    Pokoje 1 i 2-osobowe. Znizka dla dzieci jest.
    Licza na rodzicow z dziecmi, czy ksiezy z podopiecznymi ?

    Ale realizuja bony turystyczne - to moze i na rodzicow :-)

    >Ofiary są zazwyczaj dobierane z pobożnych rodzin, dla których ksiądz
    >prawie Bóg, który na dodatek przychodzi do ich domu i zaprzyjaźnia
    >się z
    >rodziną. Są zachwyceni, że dziecko jest zabierane na wycieczki i dużo
    >czasu
    >spędza na plebanii.

    I moze jeszcze bon turystyczny ksiedzu wygeneruja.

    J.

  • 335. Data: 2020-10-09 16:52:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 9 Oct 2020 16:39:58 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dokąd będzie tak jak tu:
    > http://www.archiwum.naszepołoniny.pl/articles.php?id
    =705 to możesz sobie
    > "tupać nóżkami".

    Kamery osobiste! Potrzebne zarówno obywatelowi jak i gliniarzowi.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 336. Data: 2020-10-09 16:54:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 11:10, Olin pisze:

    > Pewnie chodzi o dojrzałość emocjonalną, o czym niezawodnie można szerzej
    > podyskutować z psychologami.
    > Z jakichś powodów dzieci nie odpowiadają karnie, tak jak dorośli,
    > przynajmniej w naszym kręgu kulturowym.

    Oczywiście masz rację. Pod żadnym pozorem nie próbuję nikogo przekonać,
    że współżycie z dzieckiem jest dobrym pomysłem. Zwracam jedynie uwagę na
    to, że administracyjna granica 15 lat nie daje podstaw do twierdzenia,
    że każdy współżyjący z osobą w wieku 14 lat jest pedofilem. To są
    zupełnie dwa rozbieżne pojęcia. Sądzę, ze w wypadku dziewczynek, to tak
    pomiędzy 12~15 lat celem zakwalifikowania do pedofilii należałoby jednak
    zbadać ofiarę, choć oczywiście nie zmienia to tego, że stanowi to
    przestępstwo.

    Osoby domagające się nagonki na księży - pedofilów, nie wiem na ile
    celowo, a na ile z powodu nieogarnięcia żonglują tymi pojęciami, które
    na pewno nie sa tożsame. Oczywiście nagannym wydaje się naruszenie
    celibatu przez księdza. Ale takie rzeczy się zdarzają i chyba nikt
    rozsądny księży nie linczuje za to. Większość tych opisywanych w
    przywołanych przez Kviat-a materiałach przypadków dotyczy osób w wieku
    14~15 lat, a to oczywiście przestępstwo, no ale do pedofilii już
    zdecydowanie daleko, zwłaszcza w przypadku kobiet.

    A już przekładanie kilku udokumentowanych przypadków pedofilii na
    domniemanie, że każdy duchowny jest pedofilem - co niektórzy to próbują
    wykreować - to jest po prostu niedorzeczność. Równie dobrze można by
    każdego mężczyznę za takie zagrożenie uznać. Zwłaszcza, ze przy obecnej
    nagonce można sądzić, ze o wiele bardziej prawdopodobne jest ujawnienie
    księdza-pedofila, niż osoby w innym zawodzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 337. Data: 2020-10-09 16:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    Dnia Thu, 8 Oct 2020 18:20:45 +0200, J.F. napisał(a):

    >Ktoś telefon od matki odebrał, więc widział.

    Sprawa karna jest, wiec w tym 2018 ktos powiadomil organa, ale co
    wczesniej bylo ...

    >Gwałciciel po parafiach raczej nie podróżował dla jaj.

    Po parafiach ... czyli co - wiecej tych zgwalconych bylo ?

    >Czerwone berety w ogóle mają jakieś środowiskowe problemy z pamięcią.
    >Dziwisz też zupełnie nie pamięta o sprawie Janusz Szymika, chociaż
    >Isakowicz-Zaleski zawiadamiał go dwa razy:
    >https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/kardynal-
    stanislaw-dziwisz-kryl-pedofila-ofiara-pedofilii-pis
    ze-do-papieza-franciszka/tege68f

    Dziwisz jesz urodzony w 1939, ma teraz 81 lat, wiec ma prawo miec
    klopoty z pamiecią :-)

    Poza tym pewnie nie ma ochoty sie wczytywac w takie brudne pomowienia,
    wiec przekazal sekretarzowi do realizacji :-)

    >Czyli spoko i nie ma o czym gadać, bo to tylko "gwałt".
    >No ale wyrok jest.

    Zwykly gwalt, zwykly wyrok, zadna pedofilia - wiec o co chodzi ? :-)

    J.

  • 338. Data: 2020-10-09 17:02:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 13:23, J.F. pisze:

    > Ale ona miala 12 lat.
    > W tamtych czasach ustawa byla inna, to tez juz nie byla dzieckiem.
    > A co tam sie po zaslubinach w sypialni dzialo, to sie juz chyba nie
    > dowiemy - ale pierwsze dziecko urodzila w wieku ~26 lat.

    Ponieważ właśnie ślub wiąże od skonsumowania, to w takich wypadkach - z
    tego co czytałem - musieli być świadkowie nocy poślubnej. I taka 12-to
    latka nie dość, że miała swój pierwszy raz, to jeszcze kilku księży się
    temu przyglądało, by była pewność. Prosta ludność rozwiązywała to
    prościej i wywieszali pokrwawione prześcieradło.

    --
    Robert Tomasik

  • 339. Data: 2020-10-09 17:16:47
    Od: Kviat

    > Czyli Ty masz inną rzeczywistość, niż reszta? To wiele tłumaczy.

    Te ~30% głosujących na pis, na faszystów, wierzących w chemtrailse,
    reptilian, płaską Ziemię i zaprzeczających, że kościół chroni pedofilów,
    to wcale nie taka duża reszta.
    Pisząc "cała" mocno przegiąłeś, a to wiele tłumaczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 340. Data: 2020-10-09 17:39:50
    Od: Kviat

    W dniu 09.10.2020 o 15:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No bo jednak przecietny czlowiek jest heteroseksualny.
    > Nawet powiedzialbym 98% ludzi.
    >
    > Wiec homoseksualny jest daleko od "normy".

    Normą jest, że jakiś procent w populacji jest homoseksualny.
    Nawet wśród innych zwierząt też tak jest.
    Gdzie ty tu widzisz odbieganie od normy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr