  • 301. Data: 2020-10-08 22:33:59
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2020 o 13:15, J.F. pisze:
    > A na jak dlugo ? Bo prokurator to moze i 10 lat wyjasniac.
    > Szczegolnie, jesli mu zglaszajacy ksiadz nie poda szczegolow, "bo mam
    > zgloszenia od dwoch osob, ze ksiadz sie zle zachowuje na lekcjach religii".

    A jak zaczną się dziennikarze w to mieszać, to znacznie dłużej.
    Zwłaszcza, gdzy wychodzimy z założenia, ze jeśli fakty przeczą temu, ze
    ksiadz jest pedofilem, to tym gorzej dla faktów.

    --
    Robert Tomasik

  • 302. Data: 2020-10-08 22:40:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2020 o 13:46, J.F. pisze:

    > Choć mając taka fajna mloda zone ... moze i Jagiello pedofilem zostal :-)

    Zacznijmy od tego, że pedofilia, to pociąg seksualny do dzieci. Ustawa
    karna chroni osoby do 15 roku życia, ale nazwanie 15-to latki dzieckiem
    jest grubą przesadą.

    --
    Robert Tomasik

  • 303. Data: 2020-10-09 09:11:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dlaczegoż nie?

    -----

  • 304. Data: 2020-10-09 10:54:59
    Od: Kviat

    W dniu 08.10.2020 o 19:39, J.F. pisze:

    > Ale przeciez kosciol ma umiarkowane wplywy w organach scigania.

    W mojej rzeczywistości jest inaczej.
    W organach ścigania (i w sądach...) znajdują się również religianci,
    którzy tak jak wy zamykają oczy i udają, że nic się nie dzieje. Dla nich
    informacje są "za mało wiarygodne", albo "ale co oni mają zrobić?", "ale
    ja nie wiem, czy zarzuty są prawdziwe, pomówieniami nie będziemy
    proboszcza denerwować, bo się pogniewa", "proboszcz nie pozwala wejść po
    dokumenty, wiec co mam zrobić, nic się nie da zrobić i jeszcze naskarży
    biskupowi".

    Nie wiem jak jest w waszej rzeczywistości (i raczej nie chcę wiedzieć),
    ale w mojej religijnego oszołomstwa w organach ścigania i w wymiarze
    sprawiedliwości nie brakuje:
    https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/312109959-Sad-zada-z
    aswiadczenia-z-parafii.html

    "Sędzia zażądała od matki zaświadczenia z parafii o... ,,byciu
    praktykującą katoliczką".
    Ma je złożyć matka, która walczy w sądzie o uregulowanie kontaktów
    pięcioletniej córki z ojcem."

    > Czyli to tez wina bardzo wielu innych srodowisk, ze im sie udaje.

    Oczywiście, że tak.
    Są np. takie środowiska, które kwestionują fakty i negują rzeczywistość,
    bo nie lubią jakiejś gazety.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 305. Data: 2020-10-09 10:59:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Da Vinci się w grobie przewraca.
    Spytaj A. Sugara i R. Bransona.

    -----
    > Ktoś kiedyś wyraził opinię, że w pracach, w których się uczestniczy, i których
    wyniki się potem publikuje niewskazana jest zbyt

  • 306. Data: 2020-10-09 11:00:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 08 Oct 2020 17:29:51 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Nie zgłaszały na policje żeby jakaś Gazeta Wyborcza nie walnęła tytułu o
    > pomówieniach w ramach medialnej nagonki na zgłaszających?
    > [Parz Jankowski 2004]

    Ale gdzie należy patrzyć?
    Pierdylion razy piszesz o tytule artykułu. którego nie podajesz, nie
    wspominając o samym artykule, czyli pewnie takowy nie istnieje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 307. Data: 2020-10-09 11:10:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 22:31:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale moim celem było wykazanie, że ten ustawowy wiek 15 lat nie wynika z
    > jakiś obiektywnych przesłanek, tylko po prostu musiano jakąś liczbę podać.

    Pewnie chodzi o dojrzałość emocjonalną, o czym niezawodnie można szerzej
    podyskutować z psychologami.
    Z jakichś powodów dzieci nie odpowiadają karnie, tak jak dorośli,
    przynajmniej w naszym kręgu kulturowym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 308. Data: 2020-10-09 11:18:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 18:20:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > A wiedzieli ?

    Ktoś telefon od matki odebrał, więc widział. Gwałciciel po parafiach raczej
    nie podróżował dla jaj.

    Czerwone berety w ogóle mają jakieś środowiskowe problemy z pamięcią.
    Dziwisz też zupełnie nie pamięta o sprawie Janusz Szymika, chociaż
    Isakowicz-Zaleski zawiadamiał go dwa razy:
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/kardynal-s
    tanislaw-dziwisz-kryl-pedofila-ofiara-pedofilii-pisz
    e-do-papieza-franciszka/tege68f

    > A matka czego sie spodziewala po kurii ?

    Też się dziwię, że są ludzie, którzy się czegoś spodziewają po ludziach
    kurialnego pokroju.

    > Gwalcic w ogole nie mozna, ale czytam ze 17 lat miala - to zadna
    > pedofilia.
    >
    > A i sam "gwalt" ma rozne przebiegi.

    Czyli spoko i nie ma o czym gadać, bo to tylko "gwałt".
    No ale wyrok jest.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 309. Data: 2020-10-09 11:27:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 19:39:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale co - nie wpadl ani razu przy tych kilkudziesieciu ofiarach, czy
    > jednak delikatny byl w swoich dzialaniach ...

    Przeczytałem ileś tam reportaży o pedofilach sutannach i schemat wydarzeń
    jest nużąco podobny. Dobrodziej przyjeżdża do innej miejscowości, nocuje w
    domu zakonnym w jednym pokoju z dzieckiem i nikogo to nie dziwi. Koledzy w
    sutannach widzą, ale milczą, bo wiedzą, że narażą się tylko na ostracyzm
    środowiska.

    Ofiary są zazwyczaj dobierane z pobożnych rodzin, dla których ksiądz to
    prawie Bóg, który na dodatek przychodzi do ich domu i zaprzyjaźnia się z
    rodziną. Są zachwyceni, że dziecko jest zabierane na wycieczki i dużo czasu
    spędza na plebanii. Nawet jak ofiara próbuje coś powiedzieć, to dostaje
    pysku, że zmyśla.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 310. Data: 2020-10-09 11:29:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 19:39:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale przeciez kosciol ma umiarkowane wplywy w organach scigania.
    > Czyli to tez wina bardzo wielu innych srodowisk, ze im sie udaje.

    Mają za to wpływ na wydalenia ze stanu kapłańskiego, ale zupełnie nie chce
    z nich korzystać. O dżenderze wydają listy duszpasterskie i trąbią z ambon,
    ale o pedofilii duchownych nie chcą mówić.