  • 161. Data: 2020-10-06 11:11:43
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1lpac9aiqmeic$.185b714rdxja1$.dlg@40tud
    e.net...
    Dnia Mon, 05 Oct 2020 23:32:06 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    >Zapewne wśród księży jest proporcjonalnie większy udział pedofili niż
    >reszcie społeczeństwa, na co wpływa celibat i specyfika pracy ale nie
    >chodzi o to tylko o to że ich broni własne środowisko. Nie słyszałem
    >aby
    >cech piekarzy organizował przerzuty piekarzy do innej piekarni :)

    cech piekarzy chyba zanikl, a w ogole nie ma takich mozliwosci czy
    potrzeb/solidarnosci zawodowej.

    Pomysl raczej o duzej korporacji - co zrobia z cenionym dyrektorem jak
    sekratarka go oskarzy o molestowanie.
    Ceniony urzednik w duzym urzedzie, policjant jak obywatela pobije,
    wojskowy/oficer homoseksualista itp.

    Albo dziennikarz, jak podpadnie w jednej redakcji ... czy sedzia.

    J.

  • 162. Data: 2020-10-06 11:31:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-10-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak można podchodzić do pojedyńczego doniesienia dotyczącego w
    >jakiejś
    >konkretnej sprawy, ale nie gdy jest ich np. kilkadziesiąt. Owszem,
    >bywa,
    >że bzdura jest uparcie powtarzana, ale przy sprawach większego
    >kalibru,
    >takich włąsnie jak pedofilia czas jednak weryfikuje.

    Ale o tym juz dziennikarze nie napisza, bo znajda sobie kolejnego
    ksiedza do pietnowania.

    >Trochę tego jednak za dużo, czy w Polsce czy na świecie, aby dało się
    >obronić tezę, że problem pedofili w kościele to wymysł dziennikarzy.

    Nie mowie, ze go nie ma, ale w liczbach jak to wyglada ?
    Jaki tam jest procent czy promil pedofilow ?

    No i jaki poziom tej pedofilii, bo jednak ci ksieza w spolecznosciach
    zyją, czesto nawet w malych, i spolecznosc troche kontroluje.

    >Nie wiem, ale skoro wyłącznie miałoby chodzić o forsę, to dlaczego
    >akurat ta grupa zawodowa jest niby celem nieuczciwego dziennikarstwa?

    Mam na mysli raczej nieuczciwe oskarzenia.
    Jak sa duze odszkodowania ... to beda i falszywe oskarzenia.
    Albo wyolbrzymione.

> [...]
    >by
    >zył cały świat, tylko pewnie by nikt nie uwierzył. Jak to więc jest,

    Pedofile sa wsrod w nas, i pewnie jakis automatyk tez sie trafi.
    Gdyby jakis znaczacy procent ... dziennikarze by pewnie pisali, ale
    raczej jako ciekawostke, czemu akurat automatykow tak to dotyka.

    Ale automatyk przemyslowy nie ksiadz - nie ma zajec z dziecmi,
    ministrantow, o nauczycielach by pewnie napisalo.

    >Zresztą nawet jeśli połowa to czy jest to mało?

    Nie mowie ze malo, tylko ze gdyby taka polowa byla falszywa, to zle
    swiadczy o dziennikarzach.
    A tu temat nosny - nie masz lepszego tematu, to co za problem napisac
    "w pewnej malej miejscowosci, ktorej nazwy celowo nie wymieniamy, zyje
    ksiadz pedofil ..." ... i kto ci zrobi?

    No, kuria by mogla - "nie ma u nas pedofilow, dowody albo
    odszkodowanie".
    Ale kuria widac wie, ze sa :-)

    J.

  • 163. Data: 2020-10-06 12:54:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Oct 2020 10:28:15 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Druga sprawa - rzecz dotyczy zawodu który za cel stawia sobie pouczanie
    > innych o zasadach etyki. Więc jej łamanie przez nich jest szczególnie
    > rażące.

    Jak się komuś nudzi i ma prenumeratę, może poczytać o jajcarnym życiu
    salezjanów:

    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,26371285,w
    ojna-ksiezy-w-zakonie-salezjanow-w-ruch-poszly-rece-
    gaz-i.html?_ga=2.65229869.269149147.1601880871-16092
    51266.1595588080#a=190&c=8000

    "W zakonie salezjanów w Poznaniu dzieją się dziwne rzeczy: jeden ksiądz
    zagłusza msze muzyką, drugi rozpyla gaz i maże sprejem po ścianach. Padają
    oskarżenia o opętanie."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 164. Data: 2020-10-06 14:43:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zapomniałaś wziąć leków???

    -----

  • 165. Data: 2020-10-06 14:47:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie przypominam sobie ani jednej takiej sprawy.
    Zreferujesz?

    -----

  • 166. Data: 2020-10-06 15:20:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Oct 2020 14:47:36 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nie przypominam sobie ani jednej takiej sprawy.

    To się uczenie nazywa wyparciem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 167. Data: 2020-10-06 15:48:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > To się uczenie nazywa wyparciem.

    Ile jeszcze dzieci Wielcy Polscy Reżyserzy Ocalali z Holocaustu muszą
    zgwałcić by skończyło się twoje wyparcie dla 3miejskich Zatok Sztuki
    (Pedofilii) z pomnikiem dzieła Polańskiego dumnie wystawionymi z frontu?

    KRK jaki jest każdy sam widzi (inaczej). Ludzie jakoś "przełomowo" nie
    głosują nogami (jeszcze?) - "Jak była determinacja to nadeszła Reformacja"

    --
    A. Filip

  • 168. Data: 2020-10-06 16:41:44
    Od: Kviat

    W dniu 06.10.2020 o 11:31, J.F. pisze:

    > Nie mowie, ze go nie ma, ale w liczbach jak to wyglada ?

    To po co zabierasz głos w dyskusji, skoro nie masz pojęcia o czym
    dyskutujesz? I jeszcze bezczelnie wymyślasz jakieś wątpliwości i
    bredzisz o hipotetycznych nierzetelnościach dziennikarzy...

    > Jaki tam jest procent czy promil pedofilow ?

    A kto ci broni sprawdzić?
    To masz na początek:
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1403131,dane-o-
    molestowaniu-w-kosciele.html

    I żebyś nie pomyślał, że te dane są rzetelne:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadu%C5%BCycia_seksual
    ne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim#Stanowisko_Episkopatu_
    Polski

    "Choć episkopat deklaruje w dokumencie pełną współpracę z władzami w
    sprawie ścigania pedofilów w Kościele, to ustanawia wyjątki od tej
    reguły. Duchowni nie ujawniają informacji o księżach, którzy przyznali
    się do pedofilii w trakcie spowiedzi"

    Najgorsi dziennikarze na świecie są bardziej rzetelni od nich.

    https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1wetppM0lv2
    oIXLm23GoRr68Q_T9ul3M_&ll

    > No i jaki poziom tej pedofilii, bo jednak ci ksieza w spolecznosciach
    > zyją, czesto nawet w malych, i spolecznosc troche kontroluje.

    Kontroluje?
    https://natemat.pl/290677,mieszkancy-fanatycznie-bro
    nia-ksiedza-pedofila-z-ruszowa-male-prostytutki

    Ta społeczność uważa, że połowa dziennikarzy jest nierzetelna.

    > Nie mowie ze malo, tylko ze gdyby taka polowa byla falszywa, to zle
    > swiadczy o dziennikarzach.

    To źle świadzyłoBY o dziennikarzach.

    Więc skoro zakładasz, że jedna połowa jest fałszywa, to ta druga
    prawdziwa połowa, to i tak dla ciebie za mało, skoro nadal masz jakieś
    wątpliwości czym jest ta instytucja.
    Skąd się tacy ludzie jak wy biorą?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 169. Data: 2020-10-06 16:48:33
    Od: Kviat

    W dniu 06.10.2020 o 15:48, A. Filip pisze:

    > Ile jeszcze dzieci Wielcy Polscy Reżyserzy Ocalali z Holocaustu muszą
    > zgwałcić by skończyło się twoje wyparcie dla 3miejskich Zatok Sztuki
    > (Pedofilii) z pomnikiem dzieła Polańskiego dumnie wystawionymi z frontu?

    A teraz wytłumacz, w jaki sposób ten przykład powyżej usprawiedliwia
    kościół?
    Bo chyba w jakimś celu to napisałeś?

    Przecież nikt nie neguje, że pedofilia zdarza się też poza kościołem.
    I chyba mi coś umknęło... jakaś instytucja stojąca poza prawem chroniła
    tych pedofilów, zasłaniała się tajemnicą spowiedzi, wywoziła dokumenty
    do innego państwa i przenosiła ich z jednej zatoki, do innej zatoki?
    Czy o co ci chodzi?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 170. Data: 2020-10-06 17:11:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > chroniła tych pedofilów, zasłaniała się tajemnicą spowiedzi, wywoziła
    > dokumenty do innego państwa i przenosiła ich z jednej zatoki, do innej

    Chodzi mi o to że jak ktoś stosuje świeckie prawne standardy (niemal)
    jednakowe dla wszystkich to "Bóg z nim". Mnie do kurwicy doprowadzają
    tylko bezwstydnie bezczelne oszołomy stosujące zupełnie inne świeckie
    prawne standardy na księdza a inne dla "Wielkiego Reżysera". W prawie
    świeckim różnica między nimi jest i powinna być "nieduża". Od księdza
    KRK ma (moralne) prawo wymagać znacznie więcej ten kto otwartym tekstem
    zadeklaruje się jako wierzący katolik a nie tylko cichcem jako nachalny
    "odpowiednik heteroseksualisty uszczęśliwiającego (dorosłych)
    homoseksualistów na siłę".

    Ja się (rutynowo) nie rzucam pouczać żydów o właściwych standardach dla
    rabina albo muzułmanów o standardach dla imana, choć może parę razy w
    życiu pewnie mi się trafiło.

    --
    A. Filip