  • 151. Data: 2020-10-04 11:59:45
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    >>> https://www.eska.pl/wroclaw/mezczyzna-zdemolowal-sto
    isko-pod-kosc
    >>> io
    >>> lem-przeczytal-zmien-plec-zamiast-zmien-piec-aa-nn2j
    -s93S-bNX7.ht

    > Nie sądzę, choć jako, że jestem to starsze to sam mam często
    > tendecje tak to interpretować. Natomiast powyżej jest jeden z
    > przykładów, nie na to, że durniów przybywa, a na to że stają się
    > bardziej widoczni i słyszalni. Dobra zmiana ośmiela.

    Moze i masz rację ze takich debilków to az tak duzo nie ma...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 152. Data: 2020-10-04 16:55:56
    Od: Kviat

    > Dla m nie są wiarygodne te informacje, które pochodzą z wiarygodnych
    > źródeł. Dziennikarze nie są wiarygodnym źródłem.

    Ci dziennikarze przedstawiają rzeczywiste fakty i zdarzenia.
    Łącznie z procesami sądowymi, wyrokami i nakazami wypłaty odszkodowań.
    Czego znowu nie rozumiesz? Przecież możesz to sprawdzić samodzielnie.
    Ci dziennikarze to wszystko zmyślili, spreparowali dokumenty i zmyślili
    sądów, czy o co ci chodzi?

    > Zbyt wiele razy
    > uczestniczyłem w wydarzeniach, które później relacjonowali i wiem, jak
    > bardzo ich relacja odbiega od rzeczywistości. Na tej podstawie mam prawo
    > sądzić, że pozostałe ich rewelacje są tak samo wiarygodnie relacjonowane.

    Nie bredź.
    Sugerujesz, że te wszystkie afery pedofilskie ich funkcjonariuszy
    odbiegają od rzeczywistości i jest to jakiś spisek i niewiarygodne
    "rewelacje"?
    Dobrze się czujesz?

    Już nawet sama ta mafia pod naciskiem ilości faktów zaczęła udawać, że
    się sprawą interesuje (bo uderzyło ich to po kieszeni, a nie dlatego, że
    się przejęli losem ofiar), a ty nadal udajesz, że to niewiarygodne
    informacje. Ręce opadają. Wy religianci macie tak zryte banie, że do
    upadłego będziecie negować fakty i zaprzeczać rzeczywistości.

    https://oko.press/abp-glodz-ma-proces-kanoniczny/

    > Osobiście uważam za trochę niedorzeczne, że dorośli faceci, zamiast
    > zakładać rodziny żyją w celibacie.

    Ale już nie uważasz za niedorzeczne, że do tych ludzi rodzice prowadzą
    własne dzieci (albo do własnych dzieci przyprowadzają tych facetów).
    Jak ty to godzisz w swojej głowie?

    > Oczywistym jest, ze w grupie osób żyjących w celibacie będzie
    > nadreprezentacja statystyczna różnych dewiaci, ale trudno przyjmować, że
    > to są wszyscy.

    Więc skoro to oczywiste, to chyba logiczne, że normalny człowiek będzie
    dla bezpieczeństwa trzymał dzieci z daleka od tej grupy, a nie
    idiotycznie twierdził, że przyprowadzenie faceta w sukience do dziecka,
    to dobre rozwiązanie.

    > W którym kraju - z ciekawości - upadł kościół z powodu odszkodowania?

    Nie udawaj durnia. Nie kościół, tylko jego filie.
    I na szczęście ten proces trwa.

    Te sukinsyny do tego stopnia mają w dupie ofiary, że nawet bankructwa
    służą im tylko do ochrony swojego majątku.

    https://natemat.pl/300167,diecezja-w-usa-zbankrutowa
    la-przez-wyplaty-odszkodowan-dla-ofiar-pedofilii

    https://biznes.interia.pl/finanse/news-bankructwo-sp
    osobem-na-unikanie-zadoscuczynienia-ofiarom-ped,nId,
    4283495

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 153. Data: 2020-10-04 18:17:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.10.2020 o 16:55, Kviat pisze:

    > Ci dziennikarze przedstawiają rzeczywiste fakty i zdarzenia.

    Biorąc pod uwagę to, co wiem, to niestety mam podstawy wątpić w te
    informacje i tyle. Może faktycznie prawdę piszą. W każdym razie na pewno
    głupotą jest przyjmowanie tego za pewnik.

    --
    Robert Tomasik

  • 154. Data: 2020-10-04 22:28:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-04 o 16:55, Kviat pisze:

> [...]
    >

    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-bankructwo-sp
    osobem-na-unikanie-zadoscuczynienia-ofiarom-ped,nId,

    Jeśli jesteś lekarzem to się nie popisuj tylko go wylecz, albo wylecz
    siebie, żebyś powrócił do zdrowia.

    --
    animka

  • 155. Data: 2020-10-04 22:50:08
    Od: Kviat

    > Biorąc pod uwagę to, co wiem,

    Czyli gówno wiesz, jak zwykle na jakiś temat, ale oczywiście wątpisz.
    To może najpierw się dowiedz. Ta wiedza jest dostępna publicznie.
    Ale oczywiście ty, jako typowy wyprany religiancki półmózg będziesz
    udawał, że to się nie dzieje, że to nie istnieje.

    Jakim trzeba być człowiekiem, żeby tak udawać i bezczelnie negować
    rzeczywistość?

    > to niestety mam podstawy wątpić w te
    > informacje i tyle.

    Czyli ci wszyscy ludzie, którzy prowadzą te sprawy, te wyroki na całym
    świecie, nie tylko w Polsce, te wszystkie dokumenty, których nawet nie
    neguje sama mafia kościelna, to wymysły?

    Jesteś upośledzony umysłowo?
    Nie masz żadnych podstaw aby w to wątpić. Musiałbyś zniknąć te wszystkie
    procesy, wyroki, wypłaty odszkodowań i udokumentowane relacje osobiście
    w to zaangażowanych jak ten proceder wygląda, łącznie z systemową
    ochroną pedofilów w tej instytucji.

    > Może faktycznie prawdę piszą.

    Nie kurwa. Żarty sobie robią.
    Spisek kosmitów.

    > W każdym razie na pewno
    > głupotą jest przyjmowanie tego za pewnik.

    Bez wątpienia jesteś upośledzony umysłowo.
    Albo jesteś zwykłą kanalią.

    Ile jeszcze dzieci klechy muszą zgwałcić, ilu jeszcze pedofilów ta mafia
    musi ochronić, ile jeszcze musi zapaść wyroków sądowych, ile jeszcze
    dokumentów trzeba ujawnić żebyś łaskawie uznał to za pewnik?
    Ile?

    Skąd się takie kanalie jak ty biorą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 156. Data: 2020-10-05 20:00:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Czyli gówno wiesz, jak zwykle na jakiś temat, ale oczywiście wątpisz.
    >To może najpierw się dowiedz. Ta wiedza jest dostępna publicznie.

    Ale dobrze pisze - dziennikarze, czy moze raczej "pismaki"
    wielokrotnie dowiedli, ze pisza bardzo niestarannie.
    Dla nich sie liczy "news" - im bardziej krzykliwy temat, tym lepiej.

    Sprawdzic dokladnie, dowiedziec sie ze szczegolami, wrocic do tematu,
    posluchac rozprawy - za to im nie placą.

> [...]
    >udawał, że to się nie dzieje, że to nie istnieje.
    >Jakim trzeba być człowiekiem, żeby tak udawać i bezczelnie negować

    Dziennikarzem ?
    Z TVN ... albo z TVPiS :-)

    >Czyli ci wszyscy ludzie, którzy prowadzą te sprawy, te wyroki na
    >całym świecie, nie tylko w Polsce, te wszystkie dokumenty, których
    >nawet nie neguje sama mafia kościelna, to wymysły?

    Wszystkie moze nie ... ale czy polowa nie ?

    To o grube pieniadze chodzi ..

    J.

  • 157. Data: 2020-10-05 21:18:37
    Od: Kviat

    W dniu 05.10.2020 o 20:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale dobrze pisze -

    Że neguje fakty?

    > dziennikarze, czy moze raczej "pismaki" wielokrotnie
    > dowiedli, ze pisza bardzo niestarannie.

    A jakie to ma znaczenie?
    To, że taki czy owaki pismak się nie przyłoży, to powoduje zniknięcie
    tych wszystkich spraw?

    Przecież to są jakieś jaja. Te setki UDOKUMENTOWANYCH przypadków
    przenoszenia klechów z parafii do parafii, na inny kontynent (tam gdzie
    można uniknąć odpowiedzialności i gdzie jest łatwiejszy dostęp do
    dzieci) znika, bo jakiś pismak nierzetelnie przedstawił jakąś sprawę?
    Ręce opadają.

    Która połowa z tych udokumentowanych?

    Nie przeginaj jak robert.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 158. Data: 2020-10-06 01:32:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Sprawdzic dokladnie, dowiedziec sie ze szczegolami, wrocic do tematu,
    > posluchac rozprawy - za to im nie placą.

    Tak można podchodzić do pojedyńczego doniesienia dotyczącego w jakiejś
    konkretnej sprawy, ale nie gdy jest ich np. kilkadziesiąt. Owszem, bywa,
    że bzdura jest uparcie powtarzana, ale przy sprawach większego kalibru,
    takich włąsnie jak pedofilia czas jednak weryfikuje.
    Trochę tego jednak za dużo, czy w Polsce czy na świecie, aby dało się
    obronić tezę, że problem pedofili w kościele to wymysł dziennikarzy.

    > Wszystkie moze nie ... ale czy polowa nie ?
    >
    > To o grube pieniadze chodzi ..

    Nie wiem, ale skoro wyłącznie miałoby chodzić o forsę, to dlaczego
    akurat ta grupa zawodowa jest niby celem nieuczciwego dziennikarstwa?
    Dlaczego nie introligatorzy albo sekserzy kaczek? Wyobrażasz sobie tę
    sensację gdyby w kolejnych i kolejnych miastach dziennikarze odkrywali
    przypadki pedofilii wśród specjalistów automatyki przemysłowej? Tym by
    zył cały świat, tylko pewnie by nikt nie uwierzył. Jak to więc jest, że
    wierzą gdy ksiądz?

    Zresztą nawet jeśli połowa to czy jest to mało? Ile tego jest? Dzięki
    modelowej przejrzystości kk i innych organizacji kościelnych pewnie się
    nie da nawet za specjalnie tego porównać np. z ogółem społeczeństwa,
    Może się zupełnie spokojnie okazać, że Twoja dziennikarska połowa to
    faktycznie 1/10 wszystkich przypadków.

    --
    Marcin

  • 159. Data: 2020-10-06 10:15:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 05 Oct 2020 23:32:06 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > przypadki pedofilii wśród specjalistów automatyki przemysłowej? Tym by
    > zył cały świat, tylko pewnie by nikt nie uwierzył. Jak to więc jest, że

    Zapewne wśród księży jest proporcjonalnie większy udział pedofili niż w
    reszcie społeczeństwa, na co wpływa celibat i specyfika pracy ale nie
    chodzi o to tylko o to że ich broni własne środowisko. Nie słyszałem aby
    cech piekarzy organizował przerzuty piekarzy do innej piekarni :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 160. Data: 2020-10-06 10:28:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    chodzi o to tylko o to że ich broni własne środowisko. Nie słyszałem aby
    cech piekarzy organizował przerzuty piekarzy do innej piekarni :)
    Druga sprawa - rzecz dotyczy zawodu który za cel stawia sobie pouczanie
    innych o zasadach etyki. Więc jej łamanie przez nich jest szczególnie
    rażące. A trzecia - mówisz o przejrzystości Kościoła? Chyba żartujesz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-