  • 131. Data: 2020-10-02 11:17:43
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Podobno byli tacy, co chcieli się jej uczyć zamiast religii, ale niedasie,
    > bo brak nauczycieli, za mało uczniów itd.

    A ktoś w ogóle próbował rozwiązań ala "australijska szkoła przez radio"?
    Im bardziej się chce tym więcej się da. Jak się niezbyt chce to się
    bardzo mało da.

    A tego typu rozwiązania mogą po przećwiczeniu/sprawdzenie w praktyce być
    używane np. do nauki języka polskiego dla polonii zagranicą
    (tak gdzie jest mało chętnych).

    --
    A. Filip

  • 132. Data: 2020-10-02 11:59:11
    Od: Kviat

    > Popatrz, jak Ty dobrze wiesz, co ja dobrze wiem. Jeśli kiedyś dorobię
    > się rzecznika prasopwego, będziesz niezłym kandydatem.

    Czyli, gdy piszą i mówią o skandalach pedofilskich i ochronie pedofilów
    przez kościół (od wielu wielu lat...), to ty zamykasz oczy, zatykasz
    uszy i udajesz, że nic o tym nie wiesz?

    > Bo moim zdaniem dobry.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 133. Data: 2020-10-02 17:54:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.10.2020 o 11:59, Kviat pisze:
    > Czyli, gdy piszą i mówią o skandalach pedofilskich i ochronie pedofilów
    > przez kościół (od wielu wielu lat...), to ty zamykasz oczy, zatykasz
    > uszy i udajesz, że nic o tym nie wiesz?

    I tu Cie zaskoczę. Osobiście nic nie wiem. Nie znam nikogo, o kim
    miałbym wiarygodną informację, że jest ofiarą takich praktyk. To nie
    znaczy, że tego nie ma. Po prostu ja nikogo nie znam i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 134. Data: 2020-10-02 17:56:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.10.2020 o 11:02, Olin pisze:

    > Ponieważ uczą w szkołach, to należy im się wynagrodzenie, jak każdemu
    > nauczycielowi. Płaci budżet państwa via samorząd, ale ponoć od dawna za
    > mało i samorządy dokładają do edukacji ze swoich pieniędzy.
    > Religia w salkach przy kościołach odbywała się za friko i tu leży pies
    > pogrzebany.

    No właśnie w tym rzecz, ze to tak rozwiązano.

    --
    Robert Tomasik

  • 135. Data: 2020-10-02 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Chcesz równać do dyrektora pajaca robiącego publicznie cyrk z
    > TAKŻE instytucji którą kieruje? Twoje prawo ale nie prawo tego
    > dyrektora.
    >
    > Prawo w sensie dosłownym jest takie że to jest podstawa do
    > zwolnienia *jeśli jego zwierzchnik tak zechce uznać* - doniesienia
    > medialne były po linii "pan X" tylko "pan dyrektor placówki Y".
    > Zwierzchnik nie zechciał.

    puk puk puk - czy jest tam rozum?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 136. Data: 2020-10-02 20:38:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > puk puk puk - czy jest tam rozum?

    świetne pytanie *sobie* zadałeś :-)

    --
    A. Filip

  • 137. Data: 2020-10-02 22:40:07
    Od: Kviat

    > I tu Cie zaskoczę. Osobiście nic nie wiem. Nie znam nikogo, o kim
    > miałbym wiarygodną informację, że jest ofiarą takich praktyk. To nie
    > znaczy, że tego nie ma. Po prostu ja nikogo nie znam i tyle.

    Czyli dla ciebie wiarygodne informacje są tylko wtedy, gdy znasz
    pokrzywdzonego osobiście, a na resztę zamykasz oczy i zatykasz uszy?
    Te wszystkie odszkodowania za ukrywanie pedofilów płacone przez tę mafię
    i przez to bankructwa ich oddziałów w wielu państwach na świecie to
    niewiarygodne bredzenie?
    Dobrze się czujesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 138. Data: 2020-10-03 08:24:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile lat chodziłeś?

    -----

  • 139. Data: 2020-10-03 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > świetne pytanie *sobie* zadałeś :-)

    Twój brak rozumienia pytania odpowiedział na pytanie... ;-DDD
    Tak, tak, wiem, zrozumiałes, po prostu znowu robisz z siebie idiote.
    Przeciez od tego sie zaczeło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 140. Data: 2020-10-03 20:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > https://www.eska.pl/wroclaw/mezczyzna-zdemolowal-sto
    isko-pod-koscio
    > lem-przeczytal-zmien-plec-zamiast-zmien-piec-aa-nn2j
    -s93S-bNX7.html

    Jebłem... :)
    Jak sie troche poczyta fb, tiktoka czy instagrama to szybko sie
    człowiek przekonuje ze dzisiejsze młode pokolenia to w sporej czesci
    zbior debilków nie umiejacych zdania sklecic bez błedów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"