  • 31. Data: 2024-07-16 11:00:46
    Temat: Re: ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > PS. Droższa składka zdrowotne dla bogatego to już przebija wszystkie
    > inne lewackie głupoty.

    Mówisz, że bogaty, gdy zachoruje, to ma otrzymać od ZUS najniższą krajową? ;)

  • 32. Data: 2024-07-16 11:28:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 11:00, n...@o...pl napisał:

    > Mówisz, że bogaty, gdy zachoruje, to ma otrzymać od ZUS najniższą krajową? ;)

    w niektórych wypadkach dostanie max średnią krajową, choć składki płaci
    od wyższych kwot. Ot taką sytuację miał brat od tamtej pory wyleczył się
    z tego by mieć dobre zatrudnienie z wysokimi składkami, bo to jest oszustwo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 33. Data: 2024-07-16 14:47:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Boję się, ze na chwilę obecną nie ma takiej partii, na którą chciałbym
    > oddać głos.

    Ale mam nadzieję że chodzisz na wybory aby wyrazić swoje zdanie.

  • 34. Data: 2024-07-16 14:50:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Mówisz, że bogaty, gdy zachoruje, to ma otrzymać od ZUS najniższą krajową?

    Szanowny co nie ma meila.

    To się nawet nie spina w nazewnictwie.

    Składka zdrowotna to składka zdrowotna od człowieka który ma taki sam
    organizm ;-)

    Jeśli lewacy chcą stosować rozum i logikę ale są za progresją to niech
    PRZYPIERDOLĄ W PODATKU

    Ukrywanie progresji w SKŁADCE ZDROWOTNEJ to POJEBANE SKÓRWYSYŃSTWO

  • 35. Data: 2024-07-16 14:50:43
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > z tego by mieć dobre zatrudnienie z wysokimi składkami, bo to jest oszustwo.

    Się glosowało na PiS, się ma za swoje.

  • 36. Data: 2024-07-16 15:08:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 14:50, n...@o...pl napisał:

    > Się glosowało na PiS, się ma za swoje.

    Jakieś urojenia? Kto głosował na PiS? może Ty, tylko nie jesteś tego
    świadom i innym takie rzeczy przypisujesz?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 37. Data: 2024-07-20 17:38:12
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Jakieś urojenia? Kto głosował na PiS? może Ty, tylko nie jesteś tego
    > świadom i innym takie rzeczy przypisujesz?

    Spokojnie, wszyscy wiedzą kto był ich przydupasami w sejmie.