  • 11. Data: 2008-02-06 09:17:52
    Temat: Re: RMF: Ziobro skasował również terminarz [który paragraf?]
    Od: "cyc" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    news:fobsku$8o5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bzdura, typ obrazen wyraznie sugeruje ze ni ebardzo one mogly powstac
    > przypadkowo.
    > Wystarczy przeprowadzic 'wizje lokalna'
    >
    > P.

    Oczywiscie !!.
    Jak wynika z relacji laptop wygladal tak jakby uderzano po nim conamniej
    kikanascie razy mlotkiem !!. Pokazywano w TV jak samochodo przejezdza po
    laptopie i co ? i nic !! . Upadek z wysokosci czlowieka rowniez najczesciej
    nie wyrzadza szkody a juz napewno nie pekaja w kikunastu miejsc a obudowy .
    Tylko ciezki mlotek mogl zdewastoac tak urzadzenie . Do pisuarowcow nic nie
    trafia, nawet tak oczywiste dowody ( twarde dowody jak powiedzialby Ziobro -
    zero ) jak roztrzaskany laptop ! .
    Tak naprawde mysle , ze jest to tylko gra !! mysle , ze doskonale zdaja
    sovbe sprawe z faktow ale ich kosmiczna upierliwosc , tupet i bezczelnosc
    pozwala w tak chamski spsob udawac , ze nic sie nie stalo !.

    cyc

  • 12. Data: 2008-02-06 10:54:06
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Sugeruje a nawet silnie sugeruje to nie udowadnia.

    > A niby z niej wyniknie? :-)

    to z niej wyniknie pze przy zwyklych uderzeniach torba gdy laptop znajdujesi
    e wsrodku nie moga powstac takie obrazenia jak po tym gdy wjedie na niego
    samochod.

    P.

  • 13. Data: 2008-02-06 11:48:15
    Od: "cyc" <c...@o...pl>

> [...]
    >

    > to z niej wyniknie pze przy zwyklych uderzeniach torba gdy laptop
    > znajdujesi e wsrodku nie moga powstac takie obrazenia jak po tym gdy

    Samochod laptopowi nic nie zrobi . Pokazywali w TV jak jezdzi tam i nazad po
    laptopie i co ? i nic . Nawet polamany nie byl i dzialal !.

    cyc

  • 14. Data: 2008-02-06 11:56:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Feb 2008, Troll wrote:

    > to z niej wyniknie pze przy zwyklych uderzeniach torba gdy laptop znajdujesi
    > e wsrodku nie moga powstac takie obrazenia

    Obraźliwy coś ten laptop ;)
    Przepraszam za wtręt, ale już nie mogę, bo jest na grupie kolejny raz
    - "obrażenia" to odnosi organizm żywy, nie rzecz, rzeczy się "uszkadza"!

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-02-06 12:10:54
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "cyc" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > Samochod laptopowi nic nie zrobi . Pokazywali w TV jak jezdzi tam i nazad
    > po laptopie i co ? i nic . Nawet polamany nie byl i dzialal !.

    matryca popekala w podobny sposob.

  • 16. Data: 2008-02-06 13:11:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Moze przez przypadek , dziwnym zrzadzeniem losyu spasc mlotek a nawet
    > mlot , czy pyrlik , rzecz taka przy Ziobrowych umiejetnosciach mozna
    > przyjac naet jako zwyczana .
    > Niezwyczajne jednak jest to , ze mlot ten padl w tym samym czaie
    > kilkanascie razy na laptopa , raz za razem czyniac z niego zlom .
    > Taki przpadki , zbiegi okoliczsci nawet Ziobru ie moga sie zdarzyc i sa
    > rowiez prawdopodobne , jak to , ze Ziobro baz naruszenia struktur sciany
    > i swoej malo szlachetej osoby przez nia przeniknie !.
    > Wobec takich okolicznosci dowiedzenie zlozliwosci dzialania nie budzi
> [...]

    Zacznijmy od tego, jak chcesz wykazać, ze to sam Minister Z. machał
    rzeczonym młotkiem.

    > Jesli wezmie sie rownoczesnie pod uwage to , ze owe wandala godne
    > barbazynstwo dotyczylo nie tylko tego nieszczesnego laptopa ale rowniez
    > kart SIM do telefonu , tudziez notatek i terminarzy , to nie potrzeba byc
    > bieglym psychiatra aby wiedziec , ze musialo to zdarzyc sie albo w ataku
    > furii psychopaty , czego nie wyklluczam a raczej nawet jestem sklonny
    > taka teze przyjac za obowizujaca , albo ze jest to dzialanie tyle celowe,
    > ile zlosliwe czlowieka , ktory ma cos do ukrycia i usiluje w prymitywny i
    > bezrozumny sposob zataic swoje przestepstwa , zamataczyc je i uniknac za
> [...]

    Ja bym sie raczej skłaniał ku panice osoby bojącej się odpowiedzialności
    prawnej za swoje cokolwiek dwuznaczne decyzje. W Historii mieliśmy
    przykłady tego typu działań. Przykładowo słynne palenie teczek przez
    pracowników SB. Niszczenie dokumentów przez SS-manów pod koniec wojny. To
    takie największe. Podpalenie budynku, do którego sie dokonało włamania, to
    jest też spotykany przykład zacierania śladów.

    Reasumując udowodnienie niszczenia rzeczy będzie bardzo trudne. Natomiast w
    mojej ocenie całkiem realne wydaje się udowodnienie czynu z art. 231 kk. W
    końcu minister nie miał w zakresie czynności niszczenia dokumentów i
    przedmiotów.

  • 17. Data: 2008-02-06 13:12:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Cycu, co innego telefon, a co innego karta SIM, nawet jezeli była kupiona
    > ze
    > środków służbowych jest jak odzież robocza - zużyta - nie podlega
    > zwrotowi.

    A na czym polega zużycie karty telefonicznej? Ubywa jej? Przeterminowuje
    się?

  • 18. Data: 2008-02-07 12:35:46
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "cyc" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznijmy od tego, jak chcesz wykazać, ze to sam Minister Z. machał
    > rzeczonym młotkiem.

    wystarc zy przytoczyc jego twierdzenie iz sam zniszzcyl ten laptop. :)

  • 19. Data: 2008-02-07 14:24:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wystarc zy przytoczyc jego twierdzenie iz sam zniszzcyl ten laptop. :)

    Niestety nie, bowiem wyjaśnienia podejrzanego nie mogą być jedynym dowodem
    obciążającym w sprawie. Zwłaszcza, ze Minister Z. nie twierdzi, że niszczył
    celowo, a tylko takie zachowanie podlega ściganiu.

  • 20. Data: 2008-02-07 14:36:58
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > dowodem obciążającym w sprawie. Zwłaszcza, ze Minister Z. nie
    > twierdzi, że niszczył celowo, a tylko takie zachowanie podlega

    Wiele innych ścieżek "ścigania za inkryminowany czyn" całkiem skutecznie
    blokuje deklaracja gotowości zwrotu wartości zniszczonego przedmiotu.

    --
    Andrzej Adam Filip - Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
    Zegar tyka. Wszystkich.