  • 241. Data: 2023-05-22 23:17:29
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 21:43:42 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No tak to nie działa. To jest generalnie rozkład prawdopodobieństwa.
    > Powiedzmy 10% ludzi wkurzonych pisze na FaceBook. Więc statystycznie to
    > kwestia, kto pierwszy napisze. Potem już nie ma znaczenia.

    I przez FB to sie tak ładnie roznosi?
    A gdzie wpisać?

    > Wiesz, taka osoba, co to oszuka jedną osobę, to nie jest problemem
    > taktycznym.

    No, to zależy czy sie nie jest tą jedną osobą ...

    > Może to kwestia zboczenia zawodowego, ale jak mam zapłacić więcej, niż
    > kilkadziesiąt złotych, to już nie problem zapytanie do Google "złożyć".

    I co - udaje ci sie wyszukac nr telefonów czy konta?
    W jakim formacie wpisujesz?

    > Nie, tak, to żaden, albo prawie żaden. Ale operator platformy zacznie
    > dostawać wnioski o zwrot z ubezpieczenia, albo zapytania z Policji. W
    > odpowiedzi podają, kto się jeszcze pytał i to daje się dość szybko
    > połączyć, nawet jak ludzie biegną do wielu jednostek.

    Tylko, ze Policja musi te zapytania wysłać.
    A Ty co proponujesz - spławic obywatela, ee, tu brak dowodów na
    oszustwo ...

    > Wiadomo, ale nie mogę napisać :-)

    A mnie się tam cos wydaje, ze z natury rzeczy to będzie trafiało do
    róznych komisariatów, ktore sprawe przekażą, czy o pomoc poproszą
    komisariat własciwy miejscowo.
    I tam sie ktos może zorientować, że to którys raz juz proszą.

    No chyba, ze na etapie wprowadzania w komputer to wyłapiecie ...
    ale to muszą poprzednie zgłoszenia być wprowadzone ...

    J.

  • 242. Data: 2023-05-23 00:12:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 21:58:51 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > I to jest jedno ze słabych ogniw.

    To może lepiej wpisać i nie mieć słabych ogniw?

    J.

  • 243. Data: 2023-05-23 01:25:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > https://www.gov.pl/web/zdrowie/obwieszczenia-ministr
    a-zdrowia-lista-lekow-refundowanych

    > kokainy ani heroiny nie widzę - na co zwrócić uwagę?

    To się raczej nie będzię nazywało heroina czy kokaina.

    > Ale tak czytam, że amfetamina jest lekiem na ADHD, otyłość i astmę ..
    > a może była ... o, i pomaga w nauce ...
    >
    > Juz nie mówiąc o tym, że pilotom ją podawano, aby senni nie byli,
    > a wy dzis zakazujecie samochod prowadzić po zażyciu :-)

    ZCP typowe, ciezkie narkotyki były czy może nadal są stosowane przy
    wychodzeniu z uzaleznień. Ale to raczej na oddziałach szpitalnych a nie,
    że sobie z tym jeździsz przez granicę.

    --
    Marcin

  • 244. Data: 2023-05-23 01:28:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > I to jest jedno ze słabych ogniw.

    No to może choć archiwizujcie historie wyszukiwań i niech to będzie taką
    wolnotekstową bazą danych. To przyjmując, że na słuzbowym komputerze bo
    inaczej to pewnie byłby niezły popłoch :)

    --
    Marcin

  • 245. Data: 2023-05-23 01:33:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O - nagle soe okazuje, że robert robi postępowanie bez postępowania. A
    > wcześniej jęczał że bez numerka i postawionych zarzutów to "papieru z
    > magazynku pobrać nie może";)

    Ja to od dłuższego czasu mocno podejrzewam, że Robert działa jak w tym
    kawale z biurowcem majkrosoftu, do którego dotarła we mgle zagubiona
    załoga balonu. Na pytanie, gdzie jestesmy, otrzymali zupełnie poprawną
    odpowiedź: w balonie.

    --
    Marcin

  • 246. Data: 2023-05-23 06:19:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > kawale z biurowcem majkrosoftu, do którego dotarła we mgle zagubiona
    > załoga balonu. Na pytanie, gdzie jestesmy, otrzymali zupełnie poprawną

    Po akcji a twierdzeniem, że AED nie używa się dopóki pikawa kompletnie
    nie stanie to nie sądzę, żeby był przykładem na formalnie poprawne ale
    zupełenie nieprzydatne odpowiedzi. On zbyt często pieprzy od rzeczy i
    nawet jak mu dasz linka do ustawy czy rozprorządzenia to twierdzi że
    jest tan napisane na odwrót niż jest napisane;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 247. Data: 2023-05-23 10:12:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 May 2023 21:43:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > taka osoba, co to oszuka jedną osobę, to nie jest problemem
    > taktycznym.

    Co to jest "problem taktyczny"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 248. Data: 2023-05-23 10:21:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale to się przed przyjęciem zawiadomienia sprawdza na szybko.

    Czyli jak? Tak bez żadnej procedury? Sprawdzacie bo macie dobre serce?
    Jak masz ochotę to sprawdzasz, a jak nie masz, to nie sprawdzasz?
    I się wyrabiacie?

    Czyli jeszcze nie przyjęliście zawiadomienia, a już sprawdzacie?
    Ile trwa takie szybkie sprawdzanie?
    Przychodzi petent, że chce zawiadomić, każesz mu czekać w poczekalni, bo
    sprawdzasz, czy warto zawiadomienie przyjąć, po godzinie wracasz i albo
    przyjmujesz, albo nie?

    (Dla porządku przypomnę, że masz _obowiązek_ przyjąć zawiadomienie, czy
    ci się to podoba, czy nie.)

    > I albo
    > widać, ze coś z tego wychodzi i się przyjmuje zawiadomienie, albo widać,
    > ze to lipa i wówczas przyjmuje się tylko, jak ktoś się upiera, "bo ma
    > takie prawo".

    (czyli wychodzi na to, że przyjmujecie, chociaż macie prawo nie
    przyjmować... i robicie obywatelowi łaskę, że przyjęliście LOL :))

    Przecież pisałeś, że to zawiadamiający ma przynieść dowody, że to
    oszustwo, że bez dowodów nie przyjmiecie zawiadomienia... bo to, że
    przesyłka nie dotarła, to żaden dowód.
    Skoro po takim szybkim sprawdzeniu masz dowód (no bo musisz mieć, skoro
    jednak przyjąłeś zawiadomienie), to po cholerę wkładać to do szuflady i
    czekać na umorzenie?

    (Dla porządku przypomnę, że masz _obowiązek_ przyjąć zawiadomienie, czy
    się ktoś upiera, czy nie.)

    > A jak sądzisz?

    Sądzę, że nie wolno.
    Sądzę, że musisz mieć podstawę prawną.
    Sądzę, że musisz działać zgodnie z prawem i w granicach prawa.

    A że robisz (a ściślej, że ci się wydaje, że tak jest OK, ale i tak tego
    nie robisz, bo ci się nie chce) takie rzeczy bez żadnego trybu i
    podstaw, to w to, to akurat ci wierzę :)

    Tyle, że jestem pewien, że to co tutaj wypisujesz zmyślasz na bieżąco.

    Twoje stanowisko w trakcie dyskusji ewoluowało od "nic nie robimy,
    przyjmujemy od idiotów dla świętego spokoju, czekamy na raporty od
    admina portalu... bo byśmy się nie wyrobili z robotą"
    do
    "sprawdzamy każde zawiadomienie na szybko, wysyłamy zapytania do portalu..."

    od
    "nie mamy jak łączyć spraw zgłaszanych w różnych komisariatach..."
    do
    "sprawdzasz, czy jakaś jednostka nie zarejestrowała sprzedającego w
    postępowaniu (to ostatnie, to cytat dosłowny)."

    Jeszcze trochę, a się okaże, że jednak macie policyjne bazy danych
    łączące sprawy w różnych komisariatach... ale nie możesz o tym pisać.

    A nie... czekaj...

    Marcin: "(...)trzeba stworzyć system, który będzie pozwalał na łączenie
    różnych spraw."
    Ty: "I jest. Nie chcę pisać o szczegółach, bo bym ułatwił oszustom
    życie. Ale jest taki. Jednak ma pewne mankamenty ?"

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 249. Data: 2023-05-23 16:35:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2023 o 22:54, J.F pisze:
    > Oj tam - to nie oszust, tylko uczciwy sprzedawca, który sam został
    > oszukany ?
    > A to jakas stara wiedza z tymi 2TB?
    > Bo tak patrze - to chyba nie oszustwo?
    > https://www.x-kom.pl/p/351569-pendrive-pamiec-usb-ki
    ngston-2tb-datatraveler-ultimate-gt-300mb-s-usb-31.h
    tml
    > towaru nie ma, ale 1TB wiekszy wybór.

    Jak przyjdzie, to sprawdź, jaką faktycznie ma pojemność. No i dokładnie
    te są na ALIEXPRES za ~20 zł.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 250. Data: 2023-05-23 16:37:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2023 o 23:08, J.F pisze:
    > https://www.gov.pl/web/zdrowie/obwieszczenia-ministr
    a-zdrowia-lista-lekow-refundowanych
    > kokainy ani heroiny nie widzę - na co zwrócić uwagę?

    Ja Ci z głowy nie powiem, ale wiem, że czasem nasze testery działają na
    substancję, a pacjent wyciąga zaświadczenie od lekarza, ze musi zażywać.

    --
    (~) Robert Tomasik