  • 1. Data: 2004-09-05 21:25:23
    Temat: Pytanie z prawa budowlanego
    Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl>

    Jaka powinna być odległość budnyku od granicy działki i od sąsiedniego
    budynku. /bez okna w ścianie i z oknem/.

    --
    Tu nie ma sprawiedliwości tu jest Sąd.

  • 2. Data: 2004-09-06 07:07:00
    Temat: Re: Pytanie z prawa budowlanego
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    4m do sciany z oknem
    3m do sciany bez okna..
    no chyba ze cos sie zmienilo..
    gzymsy okapy itp nie moga tej odlglosci tez za baqrdzo zmniejszac.. ale o
    ile nie pameitam.. 50-60cm chyba
    jak jest sciana ukosnie to moze byc 3m do naroza.. ale do okna 4m i tyle
    no chyba ze cos sie zmienilo

  • 3. Data: 2004-09-06 13:28:01
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ile nie pameitam.. 50-60cm chyba
    > jak jest sciana ukosnie to moze byc 3m do naroza.. ale do okna 4m i tyle

    O ile dobrze pamiętam to się zmieniło (z rok temu chyba). Można przy samej
    granicy, ale tylko jeśli sąsiad wyrazi zgodę (lub nie zaprotestuje - dokładnie
    nie pamiętam).

    Czapla

  • 4. Data: 2004-09-06 14:05:27
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O ile dobrze pamiętam to się zmieniło (z rok temu chyba). Można przy samej
    > granicy, ale tylko jeśli sąsiad wyrazi zgodę (lub nie zaprotestuje -
    dokładnie
    > nie pamiętam).

    tak to caly czas mozna..

  • 5. Data: 2004-09-06 14:36:18
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > tak to caly czas mozna..

    To by Rzepa nie pisała o tym na żółtych stronach (a tam to wyczytałem). Nie
    pamiętam dokładnie co oni wtedy zmienili, ale były to zmiany dosyć istotne.
    Być może, że jednak chodziło tylko o zmianę zgody sąsiada na nieskładanie
    protestu, albo konieczność uiszczania wpisu przy proteście. Po prostu nie
    pamiętam (Ja wynająłem gościa z dzwigiem i on w godzinę przestawił chałupę
    [letniskową] o pare metrów). Chama szlag trafił, bo liczył na kasę.

    Pozdr.

    Czapla

  • 6. Data: 2004-09-07 06:32:03
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    potrzebna zgoda sasiada (na pismie oczywiscie), chyba zmian nie bylo, moze
    tylko przypominali

  • 7. Data: 2004-09-07 11:21:16
    Od: "195.164.8.132" <e...@p...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 4m do sciany z oknem
    > 3m do sciany bez okna..
    > gzymsy okapy moga ta odlglosc zmniejszac do 80 cm przy gzymsie i 1,5 m
    przy tarasie,
    > jak jest sciana ukosnie to moze byc 3m do naroza.. ale do okna 4m
    jest jeszcze jeden przepis ale juz dla wtajemniczonych i nie dotyczy on
    inwestora..... POzdrawiam