  • 1. Data: 2004-11-17 13:04:41
    Temat: Pytanie w sprawie naciągaczy - agencja "modelek" Cosmopolita
    Od: n...@b...ath.cx

    Witam.

    Chcia?bym poradziae si? w pewnej sprawie.
    Moja dziewczyna jaki? czas temu - mo?e 2 tyg. - zarejestrowa?a si? w
    agencji modelek Cosmopolita we Wroc?awiu. Kosztowa?o j? to (rejestracja)
    50 z?. Par? dni temu zadzwonili do niej, ?eby si? umówiae. Na rozmowie
    powiedziano jej, ?e ma *gwarantowan?* sesj? w jakim? tam katalogu mody
    (za 1100 z?), tylko musi zrobiae portfolio za 400z?. Wp?aci?a na ten cel
    100z? zaliczki.
    Niestety wczoraj okaza?o si? (spraw? ujawni?a GW), ?e agencja naci?ga,
    tzn bierze 450 z? od dziewczyn, a pracy nie oferuje.
    Byli?my na policji, i stamt?d dowiedzieli?my si?, ?e komisariat mia? ju?
    9 zg?osze? w tej sprawie.

    Sesja do portfolio mia?a odbyae si? w sobot? (20.11.04), a dzisiaj
    dziewczyna mia?a wp?aciae reszt? sumy (czego nie zrobi?a).
    Prosi?a o zwrot 100 z? zaliczki, ale jej odmówiono (Kobieta z agencji
    kr?ci?a co?, ?e studio jest ju? wynaj?te i nie mog? tego odwo?aae ani
    wstawiae na to miejsce innej dziewczyny - mimo ?e codziennie przychodzi
    do nich z kilkana?cie nowych dziewczyn)
    Co mogliby?cie poradziae? Czy jest jaka? szansa zwrotu przynajmniej tych
    100z??

    Dzi?ki z góry za po?wi?cony czas.
    Mariusz Nowak

  • 2. Data: 2004-11-17 13:51:37
    Temat: Re: Pytanie w sprawie naci?gaczy - agencja "modelek" Cosmopolita
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik <n...@b...ath.cx> napisał w wiadomości

    > Co mogliby?cie poradzia?

    Przede wszystkim poradzimy nauczyc sie stosowac wlasciwe kodowanie, lub nie
    uzywac polskich czcionek.
    Nie sadze, by znalazl sie ktokolwiek chetny, by wczytywac sie w ta platanine
    krzaków by starac sie merytorycznie zawartosc przyswoic.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-11-17 13:58:39
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    n...@b...ath.cx wrote:

    > Co moglibyscie poradzic? Czy jest jakas szansa zwrotu przynajmniej tych
    > 100zł?

    Chyba nieduża, nie wydaje mi się żeby sąd chciał zajmować się sprawą o
    100zł.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2004-11-17 14:19:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 14:58:39 +0100, Piotr <p...@p...fm>
    napisał:

    > Chyba nieduża, nie wydaje mi się żeby sąd chciał zajmować się sprawą o
    > 100zł.

    Sąd by nie chciał, ale musi.
    12.95 to najmniejsza suma na jaką zadazyło mi się pisać nakaz.

    --
    Falkenstein