  • 41. Data: 2024-02-27 09:58:10
    Temat: Re: Pytanie o wiek podczas przesłuchania komisji śledczej
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    > Ponieważ to pytanie było już w starym kodeksie tym z 1969 roku, to
    > podejrzewam, że już nie żyje nikt, kto by pamiętał. Nie wiem czy i
    > wcześniej nie było.

    W stenogramach sejmowych będzie, o ile są zachowane.

  • 42. Data: 2024-02-27 11:05:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ani jedno ani drugie. Bardziej wypaczona ocena czynu ze względu na
    > okoliczności. Stary ją zaczął napiedalać po urodzeniu kolejnego
    > dziecka, ale dupy dawać nadal miała. Do tego, jak rozumiem, pewne
    > uposledzenie społeczno-emocjonalne, brak edukacji dot. antykoncepcji
    > etc.
    >
    > I teraz porównaj to np. z zabójstwem Madzi z Sosnowca, gdzie baba ja
    > zabiła bo dziecko nie pozwalało jej zyć w stylu jaki chciała.
    >
    > Taka sama zdolność rozpoznania czynu i taka sama ocena?

    Tego nie wiesz, masz jakąś wypowiedź, która może wynikać z próby
    wytłumaczenia się a wcale nie mieć faktycznie miejsca. I tego z
    uprawianego zawodu nie wywnioskujesz.

  • 43. Data: 2024-02-27 11:12:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.02.2024 o 06:43, Shrek pisze:

    > Czyjego błędu?

    Raczej słaby przykład. Lepszym byłoby, jak słonko zaświeci w oczy i nie
    zobaczysz niespodziewanego oznakowania, ale oczywiście 'winnego należy
    znaleźć i przykładnie ukarać' bo nie będzie punktów u szefa.

  • 44. Data: 2024-02-27 13:44:57
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-02-27 o 06:43, Shrek pisze:

    > Jakiś antypisi kulson ktytykował policję pod rządami kulsonów - między
    > innymi motywując to tym, że szkółkę i pałkarzy ganiają w teren żeby
    > ścigały żuli i potem wszyscy mają z tego powodu problemy, bo żule nie
    > płacą grzywien i trzeba ich do aresztów odwozić.

    Jak nie płacą to nie płacą. Bezkarności oczekują?
    Kulsony po to są aby ganiać/przeganiać. Mają ganiać żulernię do tego
    momentu aż skargi ustaną, a żulernia znajdzie sobie miejsc w którym
    nikomu nie szkodzą.

    > On wprost napisał, że w
    > zasadzie ot nie warto zuli ścigać, bo żule i tak będą i niczego się nie
    > nauczą

    Nauczą.

  • 45. Data: 2024-02-27 17:16:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 11:12, io pisze:

    > Raczej słaby przykład.

    Dlaczego słaby - ktoś nie dopilnował oznakowania a winny jest ten co nie
    wiedział że to skrzyżowanie z drogą publiczną (która jest parkingiem),

    > Lepszym byłoby, jak słonko zaświeci w oczy i nie
    > zobaczysz niespodziewanego oznakowania, ale oczywiście 'winnego należy
    > znaleźć i przykładnie ukarać' bo nie będzie punktów u szefa.

    W sumie też dobry...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2024-02-27 17:24:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 13:44, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > Kulsony po to są aby ganiać/przeganiać. Mają ganiać żulernię do tego
    > momentu aż skargi ustaną, a żulernia znajdzie sobie miejsc w którym

    Ale kulson nie lubią się z żulami szarpać. Lepiej się przypierdolić do
    kogoś pod krawatem - przynajmniej nie odda ani nie obrzyga.

    > Nauczą.

    Nie nauczą, bo kulsony w dupie mają upartych żuli. Po prostu ich
    ignorują a pretensję mają do obywateli że ci uważają że policja powinna
    żulerkę tępić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2024-02-27 21:46:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.02.2024 o 17:16, Shrek pisze:

    > Dlaczego słaby - ktoś nie dopilnował oznakowania a winny jest ten co nie
    > wiedział że to skrzyżowanie z drogą publiczną (która jest parkingiem),

    > W sumie też dobry...

    Oba są poza pytaniem o zawód, ale Ty się o błąd pytałeś. No to u Ciebie
    błąd jest tyle, że nie kierowcy a stawiacza znaków.

  • 48. Data: 2024-02-28 06:16:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 21:46, io pisze:

    > Oba są poza pytaniem o zawód, ale Ty się o błąd pytałeś. No to u Ciebie
    > błąd jest tyle, że nie kierowcy a stawiacza znaków.

    Ale skazano kierowcę a nie stawiacza znaków:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2024-02-28 12:15:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.02.2024 o 06:16, Shrek pisze:

    > Ale skazano kierowcę a nie stawiacza znaków:P

    Bo to sługusy są :-)

  • 50. Data: 2024-02-29 00:56:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-27, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Tego nie wiesz, masz jakąś wypowiedź, która może wynikać z próby
    > wytłumaczenia się a wcale nie mieć faktycznie miejsca. I tego z
    > uprawianego zawodu nie wywnioskujesz.

    To już wyszło tu poza kontekst zawodowy. Ale generalnie wykonywany zawód
    jest pewnym wskazaniem. Jak ktoś pracuje jako sędzia to nalezy się po
    nim spodziewać nieco innych cech niż np. po konserwatorze powierzchni
    płaskich.

    --
    Marcin