  • 51. Data: 2007-07-26 08:48:35
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gm" <g...@w...nospam.p> napisał w wiadomości
    news:f89m7i$54$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Najpierw cię scigają listownie, jak nie odbierasz to po

    niego przyjechala policja, poczatek lat 90, nie wnikam w procedry, mowie
    jak bylo, zawiezli go do wku, zrobili mu komisje i po sprawie

  • 52. Data: 2007-07-26 08:48:43
    Temat: Re: Pytanie o splacanie zobowiazan podczas pobytu w wojsku...
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 09:50:52 +0200, Michał napisał(a):

    > Wiec jak to jest z tym wojskiem?

    No więc jest tak że chcą brać pomiędzy szkołą, a pracą właśnie po to
    żebyś jeszcze nie miał tylu zobowiązań. A jeżeli narobiłeś ich sobie
    mając nieuregulowane sprawy z WKU to niestety - płacisz za swoją
    głupotę (bo jak inaczej to nazwać).

    Witamy w świecie dorosłych (czyt. myślących i przewidujących) ludzi.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 53. Data: 2007-07-26 08:59:22
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Henry (k) w liscie z dnia 2007-07-26 10:48
    napisala nastepujace slowa:

> [...]
    > żebyś jeszcze nie miał tylu zobowiązań. A jeżeli narobiłeś ich sobie
    > mając nieuregulowane sprawy z WKU to niestety - płacisz za swoją

    Chwileczke... Mamy takie czasy ze _teraz_ prace rozpoczyna sie juz NA
    studiach, a nie PO.

    A Ty twierdzisz ze: prace rozpoczyna sie po studiach, ale nie wczesniej
    niz po 12 (chyba) miesiacach od ich ukonczenia. Czlowieku, gdzie przyjma
    do pracy (pomijam stanowisko stroza nocnego i kopacza rowow :P) faceta
    ktory ma na karku 25-26 lat i nie przepracowal ani jednego dnia??

    Pomijam juz fakt ze powinien on zyc przez ten czas w ziemiance nie
    posiadajac zadnych zobowiazan (bo jest madry!), bo nigdy nie wiadomo
    kiedy go powolaja.

    > Witamy w świecie dorosłych (czyt. myślących i przewidujących) ludzi.

    Bzdura. Badania dowiodly ze dorosli nie mysla i nie potrafia przewidywac! :)

    --
    michal

  • 54. Data: 2007-07-26 09:00:29
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie TomaSz. w liscie z dnia 2007-07-26 10:24 napisala
    nastepujace slowa:

    > Jeśli wiec autor wątku nie ma jeszcze na plecach całego tego bagażu w
    > postaci kredytów, rat i innych zobowiązań, to niech zapyla do WKU, za pół
    > roku będzie miał czyste konto (...)

    A nie trzy miesiace?

    --
    michal

  • 55. Data: 2007-07-26 09:22:05
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Jackare w liscie z dnia 2007-07-26 09:37 napisala
    nastepujace slowa:

    > Jakieś 11 lat temu jeden z moich znajomych w wojsku zrobił sobie prawko kat
    > C +E, uprawnienia instruktora nauki jazdy, i dorobił się na "gospodarce
    > paliwem" na tyle że po wyjsciu z wojska mógł zacząć prowadzenie własnego
    > biznesu w dwóch kierunkach: miał sklep i handlował samochodami.
    >
    > Trochę pił, (...)

    Czyli *godnie wypelnial obowiazek wobec ojczyzny*.. Tak jak ci o ktorych
    ponizej...
    :))

    za: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,43420
    00.html?skad=rss

    Agresywni rezerwiści demolowali przedziały i pobili konduktora
    mt, PAP

    Sześciu pijanych rezerwistów, którzy niszczyli przedziały i
    poturbowali konduktora w pociągu relacji Olsztyn-Gliwice, zatrzymali
    policjanci na dworcu PKP w Koluszkach.
    Chuligani prawdopodobnie odpowiedzą w trybie przyspieszonym przed sądem
    w Brzezinach.

    Według policji, w środę wieczorem grupa około 150 rezerwistów wracała
    pociągiem do domów po odbyciu służby wojskowej w jednostkach w
    Białobrzegach, Legionowie i Wesołej k. Warszawy. Pijani chuligani
    niszczyli wyposażenie wagonów i zachowywali się wulgarnie i agresywnie
    wobec innych podrożnych. Kilku awanturników poturbowało także kierownika
    pociągu.

    Na dworcu w Koluszkach obsługa konduktorska odmówiła dalszej jazdy do
    czasu zatrzymania najbardziej agresywnych rezerwistów.

    Na miejsce ściągnięto policyjne posiłki z Łodzi, Żandarmerii Wojskowej
    oraz Służby Ochrony Kolei. Na podstawie zeznań obsługi pociągu
    zatrzymano sześciu najbardziej agresywnych mężczyzn.

    - Policjanci podczas zatrzymania musieli użyć wobec nich siły, ponieważ
    mężczyźni stawiali czynny opór. Sprawcami okazali się mieszkańcy Śląska
    w wieku 20-22 lat - poinformował w czwartek Jacek Antosiak z Komendy
    Policji w Koluszkach.

    Zostaną im przedstawione zarzuty naruszenia nietykalności cielesnej
    kierownika pociągu oraz zniszczenia mienia. Grozi za to kara do 5 lat
    pozbawienia wolności.

    --
    michal

  • 56. Data: 2007-07-26 10:07:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 26 lipca 2007 10:43
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <115uubodneb9d$.ritprt2x2zff.dlg@40tude.net>):

    > Ta ideologia jest trochę nadużywana bo w wojsku raczej nikogo nie zabijesz

    Irakijczyków mordowały i mordują zapewne oddziały straży pożarnej?
    Szkolenie w jednostce też nie jest szkoleniem do zabijania tylko do gry w
    szachy?

    > (co najwyżej zdarzają się samobójstwa). Z drugiej strony podobno dostanie
    > się do służby zastępczej to cud, bo komisje mają gdzieś poglądy
    > poborowego.

    Na szczęście ja mam rezerwę.... Ale i tak się wstydzę figurowania w
    rejestrach organizacji zabijającej w imię Jerzego Krzaka Młodszego i jego
    ekipy.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 57. Data: 2007-07-26 10:09:29
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 26 lipca 2007 10:41
    (autor gm
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f89mpr$2b3$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > "Mariusz" <m...@p...fm> wrote in message

    > Teraz każdy to pedał :D

    I złodziej.... i pijak, bo każdy pijak to złodziej.

  • 58. Data: 2007-07-26 11:02:15
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 12:07:02 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Irakijczyków mordowały i mordują zapewne oddziały straży pożarnej?
    > Szkolenie w jednostce też nie jest szkoleniem do zabijania tylko do gry w
    > szachy?

    W wojnach bierze udział od groma żołnierzy którzy nie odbywali służby
    wojskowej więc skąd wniosek że to ona uczy zabijania? To że uczy
    strzelania nie znaczy od razu że będzie się zabijać. Nikt nikomu pistoletu
    do głowy nie przykłada mówiąc "zabij kogoś bo inaczej my Ciebie zabijemy".

    Henry

  • 59. Data: 2007-07-26 11:22:19
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 10:59:22 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    > do pracy (pomijam stanowisko stroza nocnego i kopacza rowow :P) faceta
    > ktory ma na karku 25-26 lat i nie przepracowal ani jednego dnia??

    A gdzie ja tak napisałem?
    Poza tym dzieje się to tak że idziesz do pracy, potem do wojska, a z niego
    wracasz do pracy - i jeszcze się cieszysz bo wojsko chyba wlicza się do
    ciągu zatrudnienia.

    > Pomijam juz fakt ze powinien on zyc przez ten czas w ziemiance nie
    > posiadajac zadnych zobowiazan (bo jest madry!), bo nigdy nie wiadomo
    > kiedy go powolaja.

    Po pierwsze wojsko jest tak miłe że płaci czynsz i opłaty eksploatacyjne
    (z zastrzeżeniami). No a jak sobie kupiłeś Jaguara i teraz musisz spłacać
    raty, a nie możesz ich zawiesić bo jest to wykluczone w umowie - no to
    niestety - mądry nie byłeś.
    Poza tym jak to nie wiadomo kiedy? Kończysz szkołę i albo Cię wzywają albo
    sam idziesz załatwić swoje sprawy. Nigdzie nie jest powiedziane że Cię nie
    wpuszczą do WKU jak przyjdziesz bez wezwania.

    Henry

  • 60. Data: 2007-07-26 13:11:55
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

> [...]

    > Irakijczyków mordowały i mordują zapewne oddziały straży pożarnej?
    > Szkolenie w jednostce też nie jest szkoleniem do zabijania tylko do gry w

    Do Iraku polecieli OCHOTNICY.
    A w wojsku strzela się tylko do tarcz. I to bardzo rzadko.

    --
    TomaSz.
    vacation sig