  • 1. Data: 2003-01-20 18:54:04
    Temat: Pytanie o rejestracje/założenie firmy w UE
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuje pomocy w sprawie informacji o rejestracji/ zakładaniu 1-osobowej
    firmy w krajach UE, a dokładnie w Niemczech.
    Jakie warunki trzeba spełniać, gdzie sie rejestrować, jakie papiery
    przedkładać i jakie tow. temu formalności?
    Rozumiem, że większość z nas jest mocno zapracowana więc w zupełności
    zadowoli mnie link źródła, w którym powyższe informacje znajdę.
    Będę naprawdę wdzięczny za pomoc. Z góry dziekuję. Pozdrawiam.

    Dante

  • 3. Data: 2003-01-21 07:33:56
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    > www.google.de

    Qrcze, jakoś sam nie dałem rady.... gdyby to było takie proste to przeca bym
    nie pytał.... :[

  • 4. Data: 2003-01-21 07:39:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Qrcze, jakoś sam nie dałem rady.... gdyby to było takie proste to przeca
    bym
    : nie pytał.... :[

    a próbowałeś wpisać selbstständige erwerbstätigkeit, ausländer, itd? nic się
    nie znalazło?

  • 5. Data: 2003-01-21 08:21:49
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    > a próbowałeś wpisać selbstständige erwerbstätigkeit, ausländer, itd? nic
    się
    > nie znalazło?

    jak bym znał niemiecki to pewnie bym wpisał.... :)