  • 31. Data: 2017-10-30 17:09:30
    Temat: Re: Pytanie [kurwa v. dobra suka]
    Od: marcin <m...@g...com>

    W dniu 2017-10-30 o 14:22, RadoslawF pisze:

    > Jak ma układy to mogą się zająć i ciśnienie podnieść jeszcze bardziej.

    > Bardzo będziesz zdziwiony jak doprowadzisz do sprawy a on udowodni
    > że faktycznie jesteś?
    >

    > Pozdrawiam

    nigdy nikogo nie oszukałem, teraz poszperałem w internecie i to jest
    moja konkurencja !!! szok

  • 32. Data: 2017-10-30 17:46:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-30 o 17:09, marcin pisze:

    > nigdy nikogo nie oszukałem, teraz poszperałem w internecie i to jest
    > moja konkurencja !!! szok

    Jeśli to konkurencja to pewnie oni kłamią. Ale jeśli to oszukany
    klient to może się okazać że jednak miał rację, wisisz mu trzy
    dwadzieścia lub pięć pięćdziesiąt, nie odpowiedziałeś na jego maila
    więc ma prawo nazwać cię oszustem.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2017-10-30 18:08:05
    Od: marcin <m...@g...com>

> [...]
    > klient to może się okazać że jednak miał rację, wisisz mu trzy
    > dwadzieścia lub pięć pięćdziesiąt, nie odpowiedziałeś na jego maila

    Co ty nacpany jestes ?
    nikogos nie oszukałem wiec nie ma prawa nazywac mnie oszustem !!!
    dlatego dzisiaj zapłaciłem te ponad 300 zł żeby go ścigali z cywilnego

  • 34. Data: 2017-10-30 18:11:10
    Od: marcin <m...@g...com>

    a na dniach zgłaszam do prokuratury z art 216 kk i 212 kk

  • 35. Data: 2017-10-30 21:47:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-30 o 18:11, marcin pisze:

    > a na dniach zgłaszam do prokuratury z art 216 kk i 212 kk

    Se zgłaszaj. To są przestępstwa prywatnoskargowe. Rozbawisz prokuratora.

    --
    Sonn

  • 36. Data: 2017-10-31 06:30:15
    Od: marcin <m...@g...com>

    W dniu 2017-10-30 o 21:47, Sonn pisze:

    > Se zgłaszaj. To są przestępstwa prywatnoskargowe. Rozbawisz prokuratora.

    Dlatego najpierw zgłosiłem do cywilnego, może prokuratura również się
    tym zainteresuje, nazwanie mnie oszustem na forum publicznym gdzie
    przeczytalo ten watek ok 1000 ludzi, a jak nie to trudno, bedzie cywilna