  • 11. Data: 2017-10-29 08:44:14
    Temat: Re: Pytanie
    Od: marcin <m...@g...com>

    nie porównoj okreslenia "kurwa" do "dobrej suki" - to jest dla mnie
    całkiem co innego

  • 12. Data: 2017-10-29 09:30:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    marcin <m...@g...com> pisze:
    > nie porównoj okreslenia "kurwa" do "dobrej suki" - to jest dla mnie
    > całkiem co innego

    A _które_ ma być gorsze, jak bardzo _i dlaczego_ ?

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2017-10-29 09:36:47
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 08:44 marcin <m...@g...com> pisze:

    > nie porównoj okreslenia "kurwa" do "dobrej suki" - to jest dla mnie
    > całkiem co innego

    Ależ arbiter elegantiarum :)

    "Suka" to dla ciebie inny slang i komplement, a "kurwa" to dla mnie inny
    slang i komplement.
    Jeśli nie rozumiesz, że _każde_ określenie użyte w takiej intencji, jaką
    prezentowałeś w szczeniackiej pyskówce jest obraźliwe, to jeszcze
    powinieneś wiele się nauczyć, biznesmenie :)
    EOD.

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2017-10-29 10:27:25
    Od: marcin <m...@g...com>

    jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA
    SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

  • 15. Data: 2017-10-29 10:53:54
    Temat: Re: Pytanie [kurwa v. dobra suka]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    marcin <m...@g...com> pisze:
    > jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA
    > SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

    Czy ty potrafisz pojąć że już średnio dobry prawnik może argumentować z
    marszu w obie strony jako tako przekonująco zależnie od tego co mu
    będzie akurat pasować? Prawnik który będzie miał więcej czasu będzie
    argumentować jeszcze lepiej nawet jak jest marny. Ty się podobno
    dopytujesz jak to by wyglądało w sądzie a na wykręcanie kota ogonem
    wydajesz się całkowicie nieprzygotowany.

    Wiec się [...] nie dopytuj co ja niby "powinienem" wiedzieć. "Różnice
    kulturowe" nie wymagają aż imigrantów z Afryki lub Bliskiego Wschodu.
    Ja nie mam interesu by argumentować w twoją stronę, a ty jesteś na
    dobrej drodze do sprawienia bym poczuł interes argumentować przeciwnie.

    Patrz wielka dyskusja czy nazwanie kogoś w miejscu publicznym
    skurwysynem [przez Michnika (Adama)] jest równoznaczne z nazwaniem matki
    tego kogoś kurwą. Większość widziała tak jak komuś było akurat wygodnie.
    Pożądany wynik wpływał na interpretacje standardów niemal pokazowo.

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2017-10-29 11:07:44
    Od: marcin <m...@g...com>

    ostatnie pytanie
    czy policja, sad czy prokuratura zajmuja sie takimi głupotami(nawet nie
    pisanymi publicznie tylko na maila bo mi podniosł cisnienie)
    oczywiście jakby doszło do sprawy to bym brał prawnika, to jest
    oczywiste, nawet biorę na tą gdzie mnie nazwał publicznie oszustem co
    sąd z marszu powinien orzec karę

  • 17. Data: 2017-10-29 14:40:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marcin m...@g...com ...

    > jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA
    > SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

    OMG...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 18. Data: 2017-10-29 17:25:54
    Od: Kviat

    W dniu 2017-10-29 o 14:40, Budzik pisze:
    > Użytkownik marcin m...@g...com ...

    > OMG...

    I weź teraz traf na takiego "przedsiębiorcę"...
    Serio teraz młodzież mówi "dobra suka" jako komplement i jest to
    normalne, czy ten koleś to zwykły patol, który przez przypadek zabrał
    się za robienie biznesu i tylko jemu wydaje się to normalne? Może on to
    na poważnie napisał, a tylko mi się wydaje, że to jakaś patologia?
    Pytam, bo może nie nadążam za zmianami i powinienem dostosować język
    żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2017-10-29 18:00:12
    Od: marcin <m...@g...com>

    zadałem pytanie proste i chciałem otrzymać odpowiedz, ale widzę że
    niestety, no trudno :)

  • 20. Data: 2017-10-29 18:01:58
    Od: marcin <m...@g...com>

    wy nigdy nie zemścicie i ogólnie :)