  • 1. Data: 2002-08-05 12:08:23
    Temat: Pytanie komornicze
    Od: "Kostek" <d...@f...onet.pl>

    Szanowni grupowicze co radzicie?
    Mam tytuł wykonawczy ( wyrok sądowy), aby ściągnąć od pewnej osoby
    kwotę<1000 zł.
    Wiem, że ta osoba w danej chwili nie ma żadnego dochodu, więc gdy udam się
    do komornika to ten zainkasuje ok. 140 zł i nic nie wskóra. Gdy powtórzę, tę
    czynność to komornik znowu zainkasuje itd. Czyli muszę składać to co jakiś
    czas, aż do 10 lat. Co jeszcze : jeżeli ta osoba zmieni miejsce zamieszkania
    to jeśli ja o tym się nie dowiem i ona będzie miała pracę to i tak nic z
    tego dla mnie. Czyli muszę ją ciągle śledzić.
    Dlaczego nie jest tak, że raz wpłacam komornikowi i jest jakaś baza danych
    ogólnopolska, gdzie przez te 10 lat osoba ta figuruje, że należy z niej
    ściągnąć pieniądze.
    Z tego wynika, że większość wyroków spraw cywilnych jest po to, aby zapewnić
    dochód komornikom.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-06 01:43:09
    Temat: Re: Pytanie komornicze
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2002 14:08:23 +0200, "Kostek" <d...@f...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >czynność to komornik znowu zainkasuje itd. Czyli muszę składać to co jakiś

    A czy to nie jest tak, że komornik z tytułem wykonawczym zgłasza się
    do dłużnika, zabezpiecza majątek na pocztek długu, a następnie ma 10
    lat na ściągnięcie należności (w ten czy inny sposób)? Po co to co
    jakiś czas powtarzać?

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 3. Data: 2002-08-06 05:34:17
    Od: "Kostek" <d...@f...onet.pl>

> [...]
    > do dłużnika, zabezpiecza majątek na pocztek długu, a następnie ma 10
    > lat na ściągnięcie należności (w ten czy inny sposób)? Po co to co

    Z tego co wiem to niestety tak wygląda. Czyli muszę i tak śledzić dłużnika.