  • 11. Data: 2008-04-20 22:05:39
    Temat: Re: Puścić biegłych z torbami
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    news:fugejb$cms$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno mi się odnieść do takiej interpretacji, tym nie mniej w mojej
    > ocenie jest co najmniej karkołomna. Przecież biegły traci zarobek również
    > siedząc w pociągu.
    i tak było do orzeczenia w 2007 roku!
    SJS

  • 12. Data: 2008-04-20 22:08:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SJS pisze:

    > Powoływać się na? bo niechce naruszac Pańskich praw autorskich niezwykle
    > ciekawego podejścia do zagadnienia

    Nie rozumiem, jak to powoływać się na? Powoływać się na mnie.
    Będę strzelał, lekarz ?

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 13. Data: 2008-04-20 22:10:27
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Nie rozumiem, jak to powoływać się na? Powoływać się na mnie.
    > Będę strzelał, lekarz ?

    no tak, kłopoty ze zrozumieniem
    SJS

  • 14. Data: 2008-04-20 22:17:53
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "SJS"

    > u, ciekawe podejście, pozwolisz, że twoja wypowiedź będę cytował na
    > wykładach?

    To chyba słuszne podejście? Skoro sie nie opłaca, to po co marnowaćczas?
    Chyba że sumarycznie wychodzi sie na plus, bo najczęściej wystarczy
    ekspertyza na piśmie... Ale wówczas po co narzekać, że raz kiedyś mnie się
    zarobi - ważne by ogólny bilans był dodatni

    Pozdrawiam Przemek

  • 15. Data: 2008-04-20 22:23:21
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    SJS pisze:
    > Czas łącznego przesłuchania i sprawdzenia danych wynosił jak napisałem okoł
    > o10 minut, jeśli coś jest niejasne w opinii to przeciez można zadać na
    > pismie dodatkowe pytania bez konieczności "wietrzenia" biegłego na trasie
    > 600 km

    Pisemne uzupełnienie ma to do siebie, że zwykle utrzymuje wady opinii.

    Że nie będę rozwijał jak to niektórzy przebiegli potrafią z premedytacją
    kontynuować ogólniki i banały w odpowiedziach na szczegółowe pytania.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 16. Data: 2008-04-20 22:25:55
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fugfel$5md$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ekspertyza na piśmie... Ale wówczas po co narzekać, że raz kiedyś mnie się
    > zarobi - ważne by ogólny bilans był dodatni

    Sygnalizuje problem a nie skarżę się to po pierwsze.
    Jeśli do 2007 roku w wiekszości przypadków interpretacja była taka, że
    płacono za rzeczywisty czas stracony to znaczy sie , że problem lezy w
    zmianie interpretacji.
    Jeśli tak stan prawny bedzie trwał to biegli będą "na zapas" do wystawianych
    opinii dopisywali koszty ewentualnego wezwania na rozprawę - to jest twoja
    rzeczywistość - ja sie z tym nie godzę
    SJS
    PS Wynagrodzenie godzinowe, podstawowe pracy biegłego np w Austrii to 50
    Euro

  • 17. Data: 2008-04-20 22:32:42
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "SJS"

> [...]
    > wystawianych opinii dopisywali koszty ewentualnego wezwania na rozprawę -
    > to jest twoja rzeczywistość - ja sie z tym nie godzę

    Tak, to faktycznie może być problemem...

    Pozdrawiam Przemek

  • 18. Data: 2008-04-21 00:32:11
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    W pierwszym poscie napisales:

    "czas przesłuchania około 10 minut"
    "przyznane wynagrodzenie 230 zł"

    Teraz napisales to:
    > PS Wynagrodzenie godzinowe, podstawowe pracy biegłego np w Austrii to 50
    > Euro

    Jedna godzima to 6 razy po 10 minut, wiec 6 razy 230 zl wynosi 1380 zl za
    jedna godzine.
    Zarabiasz wiec kilka razy wiecej od bieglego z Austrii, dlaczego wiec
    narzekasz?

    veri

  • 19. Data: 2008-04-21 04:59:19
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    > no tak, kłopoty ze zrozumieniem

    Kłopoty ze zrozumieniem najprostszych rzeczy to mają osoby pracujące w/dla
    państwowych zakładów/instytucji. Podejrzewam, że jest to jakaś forma
    zaraźliwego zgąbczenia mózgu.
    Ludzie pracujący w sektorach gospodarki nie objętych tą epidemią po prostu
    nie podejmują się działań, które z różnych powodów są dla nich nieopłacalne.

    --
    andreas

  • 20. Data: 2008-04-21 06:06:19
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Jedna godzima to 6 razy po 10 minut, wiec 6 razy 230 zl wynosi 1380 zl za
    > jedna godzine.
    > Zarabiasz wiec kilka razy wiecej od bieglego z Austrii, dlaczego wiec
    > narzekasz?

    Komuno, komuno czemy jeszcze zyjesz?
    Tylko im płaca za cały czas zaangazowania dla sądu
    12 godzin x 50 Euro to 600 Euro
    a łaczna kwota uznana przez sąd łącznie z ceną biletów, dojazdu do stacji to
    było te 230 zł
    SJS