eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Punkty w umowie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-02-21 12:52:44
    Temat: Punkty w umowie
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Czytam regulamin dostawcy usług internetowych i mam wątpliwości. Czy takie
    zapisy w regulaminie (który jest częścią umowy) są wiążące dla abonenta:

    1. "Wszelką korespondencję, nadaną przez "firmę" listem poleconym na adres
    lub z wykorzystaniem innych danych abonenta wskazanych w umowie lub
    przekazanych psiemnie do BOK po podpisaniu umowy, uważa sie za doręczoną
    abonentowi po upływie trzech(3) dni od dnia jej nadania."

    3 dni to moim zdaniem trochę mało. Polecony: 7 dni na odbiór + czas
    przesyłu przez PP. (+ jeszcze chyba awizo powtórne)

    2. " "firma" zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w każdym czasie, co nie
    stanowi zmiany umowy."


    3. "Wprowadzenie nowych pozycji do cennika w związku ze zmianami parametrów
    usługi lub rozszerzeniem cennika o nowe usługi nie stanowi zmiany umowy lub
    cennika."

    pozdrawiam
    Alek



  • 2. Data: 2004-02-21 15:50:21
    Temat: Re: Punkty w umowie
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Alek wrote:
    > 1. "Wszelką korespondencję, nadaną przez "firmę" listem poleconym na adres
    > lub z wykorzystaniem innych danych abonenta wskazanych w umowie lub
    > przekazanych psiemnie do BOK po podpisaniu umowy, uważa sie za doręczoną
    > abonentowi po upływie trzech(3) dni od dnia jej nadania."
    > 3 dni to moim zdaniem trochę mało. Polecony: 7 dni na odbiór + czas
    > przesyłu przez PP. (+ jeszcze chyba awizo powtórne)

    to już byłoby znośne, ale też nie za bardzo...

    > 2. " "firma" zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w każdym czasie, co nie
    > stanowi zmiany umowy."

    tak, zmieniamy główne świadczenie jednej ze stron i nie ma przy tym
    zmiany umowy...

    > 3. "Wprowadzenie nowych pozycji do cennika w związku ze zmianami parametrów
    > usługi lub rozszerzeniem cennika o nowe usługi nie stanowi zmiany umowy lub
    > cennika."

    jw.

    jaki chce Ci się bawić, to te punkty są do podważenia, ale chce Ci się
    teraz?

    KG


  • 3. Data: 2004-02-21 18:05:05
    Temat: Re: Punkty w umowie
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c17u9g$qe$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > jaki chce Ci się bawić, to te punkty są do podważenia, ale chce Ci się
    > teraz?

    Czyli lepiej podpisać i później się martwić? Nie wydaje mi się to rozsądnym
    zachowaniem ;P

    Co mi po tym, że firma będzie zachowywać się "normalnie", jak regulamin
    pozwala jej na dużo więcej...

    pozdrawiam
    Alek




  • 4. Data: 2004-02-21 20:12:47
    Temat: Re: Punkty w umowie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c17tqm$f76$1@news.onet.pl...

    > 1. "Wszelką korespondencję, nadaną przez "firmę" listem poleconym na
    adres
    > lub z wykorzystaniem innych danych abonenta wskazanych w umowie lub
    > przekazanych psiemnie do BOK po podpisaniu umowy, uważa sie za doręczoną
    > abonentowi po upływie trzech(3) dni od dnia jej nadania."
    >
    > 3 dni to moim zdaniem trochę mało. Polecony: 7 dni na odbiór + czas
    > przesyłu przez PP. (+ jeszcze chyba awizo powtórne)

    Uważać, to sobie oni mogą.
    >
    > 2. " "firma" zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w każdym czasie, co
    nie
    > stanowi zmiany umowy."
    >
    Moim zdaniem kuriozalne. Czyli skoro nie stanowi zmiany umowy, to co
    stanowi?
    >
    > 3. "Wprowadzenie nowych pozycji do cennika w związku ze zmianami
    parametrów
    > usługi lub rozszerzeniem cennika o nowe usługi nie stanowi zmiany umowy
    lub
    > cennika."

    Jeszcze lepsze. Upraszczając to zmiana cennika nie stanowi zmiany cennika.
    Ja bym wysłał do Teleekspresu jako złotą czcionkę.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1