  • 21. Data: 2005-10-17 05:35:04
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <43527cb7$0$5428$f69f905@mamut2.aster.pl>, Marcin Szawurski wrote:

    > Oczywiście dosiedli się moralizatorzy, co to zawsze jeźdżą 50 na godzinę.

    Którzy korzystają z tych samych dróg, z których korzystają idioci
    drogowi nic sobie nierobiący z kolejnych mandatów i zdobywający za
    jednym zamachem 13 pkt. BTW, za co można tyle dostać?

    Renata

  • 22. Data: 2005-10-17 09:12:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndl6fga.mfk.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Którzy korzystają z tych samych dróg, z których korzystają idioci
    > drogowi nic sobie nierobiący z kolejnych mandatów i zdobywający za
    > jednym zamachem 13 pkt. BTW, za co można tyle dostać?

    za ladny samochod i ludzka zawisc?

    P.

  • 23. Data: 2005-10-17 11:19:22
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Jak to się dzieje, że w takiej Norwegii np. jeżdżą zgodnie z przepisami,
    chociaż też wszyscy mają ważne sprawy i wszystkim się gdzieś śpieszy. Po
    prostu jest zupełny brak akceptacji dla przestępców drogowych. U nas
    najczęściej żal chłopa, bo miał pecha zostać złapany. Nie ważne że jechał po
    kielichu, albo z przekroczeniem prędkości. Niestety, w tym kraju prawo dla
    baranów drogowych jest zbyt liberalne. Nic dziwnego, że mamy taka opinię w
    Europie. Zapracowali na to tacy jak autor wątku. Z niecierpliwością czekam
    na zaostrzenie kar w tym względzie - po kasację narzędzia przestępstwa lub
    odbiór prawa jazdy.
    Graszka.

  • 24. Data: 2005-10-17 12:07:25
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:diu5qi$8eb$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > nie musi byc bmw i brak szyi czy debil, moze byc samochod typu
    > http://www.volkswagen.pl/frame.php?view=9
    > gdzie poprostu predkosci nie czuc.
    Myślisz, że dla zmniejszenia kosztów produkcji nie zamontowano
    prędkościomierza?

    > Zdziwilbym sie gdyby jakikolwiek facet majacy samochod tej
    > klasy nie chcial wyprobowac jego sil, moze akurat mial pecha i w takim
    > moemncie go przylapano niekoniecznie na jakiejs zaludnionej drodze,
    > a ze fura fajna, pozlo wicej punktow i wieksyz mandat bo komus dupsko
    > scisnelo.
    A ja się dziwię, jak nie będąc idiotą można najpierw nazbierać 22 punkty, a
    następnie - wiedząc o tym - zrobić kolejny wybryk za 13.

    Jotte

  • 25. Data: 2005-10-17 12:27:08
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z niecierpliwością czekam na zaostrzenie kar w tym względzie - po
    > kasację narzędzia przestępstwa lub odbiór prawa jazdy.

    Zycze milego czekania ;-). Z prawdziwa troska, i w poczuciu glebokiej
    odpowiedzialnosci!

    marekz

  • 26. Data: 2005-10-17 12:41:12
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

> [...]

    > drogowi nic sobie nierobiący z kolejnych mandatów i zdobywający za
    > jednym zamachem 13 pkt. BTW, za co można tyle dostać?

    Można i więcej.
    Jeśli jechali za nim nieoznakowanym radiowozem to mogli nagrać na przykład:
    przkroczenie prędkości, wyprzedzanie na zakazie, itd
    Punkty za poszczególne wykroczenia się sumują

    --
    Paweł

  • 27. Data: 2005-10-17 13:58:30
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Graszka napisał(a):
> [...]
    > kielichu, albo z przekroczeniem prędkości. Niestety, w tym kraju prawo dla

    Prawo nie jest za liberalne, liberalna jest praktyka, za niska jest też
    dopuszczalna wysokość mandatu.

    KG

  • 28. Data: 2005-10-17 14:22:28
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "black bird" <x...@y...zz> napisał w wiadomości
    > acha, punkty mam oczywiscie za zle parkowanie i jazde bez pasow, jesli
    > jednak ktos zechcialby poswiecic swoj czas i rzetelnie odpowiedziec mi na
    > dwa podstawowe pytania:
    >
    > 1. Skoro nie przyjalem mandatu to czy pkt zostana doliczone dopiero po
    > orzeczeniu przez sad grodzki kary, czy juz jest cos odnotowane?

    Na razie masz wpis tymczasowy. A dodane zostaną po wyroku do stanu z dnia
    popełnienia wykroczenia.
    Pójście do sądu nic nie daje. Tak i tak powtórny egzamin z szansą zdania
    mniejszą niż dla zdającego po raz pierwszy. Narobiłeś sobie tylko
    niepotrzebnych kosztów.

    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2005-10-17 14:48:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "black bird" <x...@y...zz> napisał:

    > rozumiem ze mam pkt tymczasowe
    Zakładając, że przekazano infromację do komendanta woj. policji o
    skierowaniu sprawy do sadu.

    >Co wobec tego jesli wyrok zapadnie np. w kwietniu oraz czy istnieje
    Po uprawomocnieniu się wyroku i przesłaniu go przez sad 'komputer'
    i tak powinien 'wyrzucić' informację, że w dniu wykroczenia
    przekroczyłeś ilość punktów. Cała 'machina' egzaminu kontrolnego i tak
    powinna być uruchomiona. Zakładam, że wszystkie instutucje wszystko
    przekażą jak powinny ;-)

    > Ale co najwazniejsze, czy do czasu zdania egzaminu weryfikujacego
    >umiejetnosci bede mogl jezdzic?
    Cały czas posiadasz uprawnienia. Zostaną ci one cofnięte, gdy do
    egzaminu nie podejdziesz lub gdy go nie zdasz.

    Artur Golański

  • 30. Data: 2005-10-17 20:33:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <divpu1$8t2$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndl6fga.mfk.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > za ladny samochod i ludzka zawisc?

    Rajcują cię fury? Bo mnie nie.

    Renata

    PS Najwyższy czas, żeby grupowy głupek trafił do mentalnego kilfajla.