  • 71. Data: 2017-07-13 00:02:15
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Coś niekumaty jesteś skoro innego hotelu z innym, lepszym parkingiem nie
    > umiesz sobie znaleźć.
    > ---
    > Przecież piszę, że gdybym wiedział, że ptaki narobią na samochód to bym
    > nie
    > parkował.

    A to tak trudno wykoncypować, że skoro jest drzewo to może być na drzewie
    gniazdo a w gnieździe pisklaki?

    Do szkoły nie chodziłeś czy biologii nie miałeś? :-)
    ---
    Idź w ...j, bo nie ma sensu z Tobą dyskutować

  • 72. Data: 2017-07-13 00:14:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Nie dotarło że to parking dla tych co im srające ptaki nie przeszkadzają.
    > Ci którym przeszkadzają proszeni są o przeniesienie swoich aut
    > na bardziej im odpowiadające parkingi. :-)
    > ---
    > Ano nie :- ) Bo jak mogą nie przeszkadzać ? Nie przesądzam, że komuś
    > konkretnemu może akurat nie przeszkadzać, ale zwykle przeszkadza, więc
    > takie jest słuszne oczekiwanie w stosunku do parkingu. Oczywiście nie musi
    > chodzić o wycięcie drzew, ale np o oznakowanie parkingu.

    Ja często obserwuje jak ludzie parkują na parkingach.
    I są dwie grupy, pierwsi parkują blisko wejścia/wyjścia a drudzy
    w cieniu pod drzewami.
    ---
    A pod murem widziałeś by parkowali ? A na wolnym miejscu czy może
    przepychają z zajętego ? Pierdoły pierdoły.

    Więc swoje "zwykle przeszkadza" ogranicz
    do grupy sobie podobnych. Z wypowiedzi na grupie wynika że jest
    to sporo mniejsza grupa niż sądzisz.
    ---
    Ale, że oni mówią, że im nie przeszkadza jak im ptak narobi ? To chyba inne
    wypowiedzi czytamy.

    Co do oznakowania to proponujesz napisy jak dla durnych amerykanów
    informujące że ptaki srają ? Czy nowy piktogram do PoRD ?
    ---
    Można nie znakować i wtedy odczuwam ten problem jednak jako zaniedbanie
    zarządcy czy właściciela. Może trochę na wyrost, ale ... jeśli istnieje
    jakaś odpowiedzialność to raczej nie polega ona na tym by korzystający z
    parkingu studiowali wszelkie możliwe zagrożenia, które czyhają na ich
    samochody na parkingu. Co za różnica czy parking jest strzeżony, czy gdzieś
    są inne parkingi i inne pierdoły.

  • 73. Data: 2017-07-13 07:35:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 23:12, RadoslawF pisze:
    > Ja często obserwuje jak ludzie parkują na parkingach.

    Ja też obserwuję :-)
    Są dwa priorytety.
    - mieć miejsce parkingowe
    - nie pod drzewem z powodu burzy i tych nieszczęsnych ptaków.

    A widzę z wysoka bo z 6 piętra więc wiem :-)

  • 74. Data: 2017-07-13 12:23:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-13 o 00:14, re pisze:

> [...]
    > to sporo mniejsza grupa niż sądzisz.
    > ---
    > Ale, że oni mówią, że im nie przeszkadza jak im ptak narobi ? To chyba

    Inaczej je interpretujemy.
    Przeszkadza tym którzy piszą że przeszkadza.
    Innym nie przeszkadza, wręcz lubią lub jest im to obojętne.

> [...]
    > samochody na parkingu. Co za różnica czy parking jest strzeżony, czy
    > gdzieś są inne parkingi i inne pierdoły.

    Mylisz zaniedbanie z czynnikami naturalnymi.
    Ptaki u nas są, latają, srają, nawet na samochody.
    Jak ktoś nie lubi mieć zasranych to kupuje garaż zamiast miejsca
    parkingowego pod chmurką i srającymi ptakami. Jak ktoś nie myśli
    lub jest biedak to nie kupi garażu tylko płacze że mu srają.
    I ma pretensję do właściciela czy zarządcy parkingu.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2017-07-13 15:57:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    Inaczej je interpretujemy.
    Przeszkadza tym którzy piszą że przeszkadza.
    Innym nie przeszkadza, wręcz lubią lub jest im to obojętne.
    Ja myślę, że jak komuś nie przeszkadza to dlatego, że jeszcze mu się nie
    przytrafiło nic.

> [...]

    lub jest biedak to nie kupi garażu tylko płacze że mu srają.
    I ma pretensję do właściciela czy zarządcy parkingu.
    A co to ma wspólnego ? Ja mówię o parkingu w hotelu. Jakby nie drzewa to by
    problemu nie było. Już tu ktoś jasno napisał, że ten problem u niego też
    istnieje. Dokładnie ten, nie żaden inny.

  • 76. Data: 2017-07-13 16:36:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-07-2017 o 18:02, Stokrotka pisze:

    > A żebyś wiedział pod częściową ohroną, czyli w jakimś tam okresie w roku
    > (około połowy roku, tej części letniej) nie wolno, niszczyć gniazd, jaj,
    > itp.

    Ten kraj jest chory.

  • 77. Data: 2017-07-13 16:47:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-13 o 15:57, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Ja myślę, że jak komuś nie przeszkadza to dlatego, że jeszcze mu się nie

    Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.

> [...]
    > by problemu nie było. Już tu ktoś jasno napisał, że ten problem u niego
    > też istnieje. Dokładnie ten, nie żaden inny.

    1. Nie mówisz tylko piszesz.
    2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
    do tego posta.
    3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
    samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
    Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2017-07-13 17:30:32
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 11.07.2017 o 12:47, z pisze:
    > Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie,
    > murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)

    E, od razu strzał z broni palnej w tył głowy.

  • 79. Data: 2017-07-14 00:33:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > przytrafiło nic.

    Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.
    Takie nieprzeszkadzanie jest mało ważne. Po prostu na parkingach z reguły
    nie ma drzew.

> [...]
    > by problemu nie było. Już tu ktoś jasno napisał, że ten problem u niego
    > też istnieje. Dokładnie ten, nie żaden inny.

    Mówię jak piszę, więc sp...

    2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
    do tego posta.
    ---
    Ale wywołał to parking w hotelu. Już było, że z oczywistych względów nie
    mają więc sensu takie rozważania jak kupno garażu czy parkowanie w innym
    miejscu. Bo to nie jest problem wyboru tylko podstawowej jakości usługi.

    3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
    samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
    Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.
    ---
    Wuju, ja nie potrzebuję takich rad. Rozwodzę się nad kwestią racjonalności a
    nie pustaczę.

  • 80. Data: 2017-07-14 04:33:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-14 o 00:33, re pisze:

    > Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.
    > ---
    > Takie nieprzeszkadzanie jest mało ważne. Po prostu na parkingach z
    > reguły nie ma drzew.

    Na tych które odwiedzam z reguły są. :-)

    > 1. Nie mówisz tylko piszesz.
    > ---
    > Mówię jak piszę, więc sp...

    Jak zaczniesz poprawnie cytować to możesz to zaproponować.
    A do tego czasu sam sp... .

> [...]
    > mają więc sensu takie rozważania jak kupno garażu czy parkowanie w innym
    > miejscu. Bo to nie jest problem wyboru tylko podstawowej jakości usługi.

    Usługa przewiduje przechowanie pojazdu a nie zabezpieczanie go
    przed naturalnymi zjawiskami jak sranie ptaków.
    Nie pasuje taka usługa to nie korzystaj lub zmień hotel na taki
    z lepszą. :-)

> [...]
    > Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.
    > ---
    > Wuju, ja nie potrzebuję takich rad. Rozwodzę się nad kwestią

    Twoje rozwodzenie to właśnie piękny przykład "pustaczenia".
    "Wuju".