  • 61. Data: 2005-10-05 10:05:52
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 paź o godzinie 08:32, na pl.soc.prawo, GT napisał(a):

    > Jak zgłosić żądanie skasowania posta?

    Sam usuwasz posty - 'puszczasz' cancel`a i papa - posta nie ma /ostanie się
    tylko w archiwum googli i u użytkowników którzy byli ściągnęli posta przez
    anulacją/

    --
    Herbi
    05-10-2005 12:05:50

  • 62. Data: 2005-10-05 10:08:41
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: GT [Wed, 5 Oct 2005 12:05:03 +0200]:

    > Co trzeba oglądać, żeby to usłyszeć?

    Oglądać Gwiezdne Wojny i czytać różne rzeczy w Internecie...

    Kira

  • 63. Data: 2005-10-05 10:11:25
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się
    > tylko w archiwum googli i u użytkowników którzy byli ściągnęli posta przez

    Ale dotyczy to tylko postow wlasnych, przez kasujacego napisanych.

    Do tego istnienie archiwow takich jak Google sprawia, ze posta sie
    faktycznie wykasowac nie ma, bo co z tego, jesli go nie ma na jakims
    serwerze, skoro na wieki wiekow jest w najbardziej popularnym archiwum,
    czyli Googlu, bez mozliwosci skasowania go stamtad.

    I.

  • 64. Data: 2005-10-05 10:15:24
    Temat: Re: Odpowiedz Prezydenta Lecha Walesy
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "GT" <g...@c...op.pl> napisał :
    > Od: l...@t...pl
    >
    > Wystąpienie L Wałęsy w Brukseli 3-10 2005 r
    >
    > My uczestnicy i świadkowie Solidarności .
    [...]
    > przypomnijmy z okazji 25 rocznicy powstania tego fenomenu
    [...]
    > I( tu .najpierw pojawiło się słowo a słowo dał nam papież Polak

    Pan Wałęsa nie posiada umiejętności czytania ze zrozumieniem. Uważa, że jego
    zasługi jako przywódcy Solidarności są tak wielkie, że powinny one zgasić
    skutki jego potknięć tu i ówdzie. Zdaje się, że za pierwszej Solidarności
    też starał się gasić strajki tak jak dziś chce gasić reakcje na swoje zbyt
    emocjonalne wystąpienia, w których nie zachował zimnej krwi. Uważa także, iż
    podparcie się papieżem Polakiem to jak matczyne przytulenie do serca, gojące
    rany. A potem idę do kościoła i słyszę, że u nas nie uczy się
    odpowiedzialności za słowo. Pan Wałęsa na pewno nie uczy. Kościół niestety
    też nie. Jest dziś wielu, którzy "Solidarność" uważają za puste hasło, mimo,
    że to Jan Paweł II dał nam to słowo.

    GT

  • 65. Data: 2005-10-05 10:19:23
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

> [...]
    się
    > tylko w archiwum googli i u użytkowników którzy byli ściągnęli posta przez

    Trzeba chyba mieć konto na googlach, tak samo jak do publikowania przez www?
    Ja posty wysyłam z Outlooka i konta na googlach nie mam.

    GT

  • 66. Data: 2005-10-05 10:20:43
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 paź o godzinie 12:11, na pl.soc.prawo, Immona napisał(a):

    > Ale dotyczy to tylko postow wlasnych, przez kasujacego napisanych.

    Tak sądzisz? :P
    Gdzie jest Twój post - ten na który odpowiadam? ;)

    --
    Herbi
    05-10-2005 12:20:40

  • 67. Data: 2005-10-05 10:21:58
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Oglądać Gwiezdne Wojny i czytać różne rzeczy w Internecie...

    Ostatnich nie widziałem zdaje się. Tam było to coś o Googlach widocznie...
    :)
    Czytam różne rzeczy w Internecie, np. komentarze pani Kiry i jest tam czasem
    duuuuuużo ogólników... :))))

    GT

  • 68. Data: 2005-10-05 10:38:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: GT [Wed, 5 Oct 2005 12:21:58 +0200]:

    No i mówiąc szczerze nie wiem, to było na poważnie czy
    robisz z siebie idiotę dla jaj? ;)
    www.google.pl

    Kira

  • 69. Data: 2005-10-05 10:38:53
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "GT" <g...@c...op.pl> napisał w wiadomości

    > Choćby 99,99% mi mówiło, że nie mam racji, nie upoważnia mnie to do
    > lekceważenia pozostałych 0,01% i zmiany przekonań.
    > Wystarczy mi słownie JEDNA osoba, która się ze mną zgodzi. Już się
    > znalazła - Mandragora, chociaż nie ze wszystkim się zgadza. Rozumie
    > problem,
    > nie akceptuje rozwiązania i moich działań.

    Ja tez sie zaliczam do tych, ktorzy rozumieja problem, ale nie akceptuja
    rozwiazania, a w szczegolnosci zachowania zwiazanego z proba tego
    rozwiazania.

    > Ewentualnie uszanuję kogoś, kto wykaże mi błąd w rozumowaniu, ale
    > logicznie.
    > Co więcej - im mniej akceptacji, tym więcej siły do kontynuowania działań.
    > Tylko martwe ryby płyną z prądem.

    Dobra; sprobuje Ci jeszcze raz powoli wyjasnic.
    Problemem jest nieakceptacja choroby i strach przed osobami na nia
    chorujacymi w spoleczenstwie.
    Ty probujesz z tym walczyc poprzez:
    1) atakowanie i uzywanie prawa wobec osob, ktore przejawily strach, probujac
    na nich wymusic kontrakt/kontakt, ktorego sie boja (sprawa z Twoim
    niedoszlym pracodawca)
    2) atakowanie osob, ktore bez jakichkolwiek intencji zwiazanych z osobami
    chorymi psychicznie uzyly wyrazu/obrazu zwiazanego z chorymi w innym,
    powszechnie uzywanym znaczeniu (osoby zachowujacej sie w sposob
    nieracjonalny).
    3) rozglaszanie o powyzszych dzialaniach.

    Jesli cos z powyzszych faktow jest nie tak, to skoryguj.

    A teraz rozwaz to, ze:
    - ludzie nie lubia, gdy sie na nich cos wymusza sila i ich nastawienie do
    tego bedzie prawdopodobnie jeszcze bardziej negatywne, gdy beda swiadkami
    takiej proby wymuszenia; szczegolnie negatywnie odbierane sa proby
    wymuszenia jakiegos nastawienia psychicznego niezgodnego z tym, co ktos
    czuje rzeczywiscie
    - w przypadku grup "nastygmatyzowanych", gdy czlonek takiej grupy idzie do
    "reszty spoleczenstwa", te osoby beda sobie ksztaltowac opinie na temat jego
    grupy na jego podstawie - w wiekszym zakresie, niz by to wynikalo z tego, ze
    to jedna osoba. Jest tak, poniewaz grupa nastygmatyzowana jest zwykle
    postrzegana jako jednolita.

    Zachowujac sie w sposob budzacy niechec, wyrzadzasz swojej grupie wieksza
    szkode niz reklamowki i publiczne wypowiedzi, o ktorych ludzie wiedza, ze sa
    przenosniami i metaforami - w przeciwienstwie do tego, Ty jestes prawdziwy.
    Najlepsza strategia jest kontakt z "ludzmi z zewnatrz" bez ukrywania swojego
    "stygmatu", za to z zachowaniem przelamujacym stereotypy.

    stereotyp, jaki Ty tworzysz swoim zachowaniem, to:
    - atakowanie, szukanie okazji do pozywania (chciales kiedys pozwac firme za
    uzycie jezyka angielskiego na rozmowie kwalifikacyjnej)
    - chorobliwe i egocentryczne skupienie na swoich problemach i żądanie od
    innych, obcych ludzi przejmowania sie nimi
    - negatywne nastawienie
    - nieumiejetnosc znoszenia smiechu i krytyki, pragnienie poradzenia sobie
    tym poprzez cenzure
    - tchorzostwo - mowisz, ze jestes chory i robisz z tego temat, nie mowisz na
    co; atakujesz publicznie rozne osoby po nazwisku (np. Walese), a Twoja
    reakcja na moje odkrycie i opublikowanie na pl.praca.dyskusje Twojego
    prawdziwego nazwiska spowodowala z Twojej strony histeryczna reakcje,
    wlacznie z usunieciem swoich zdjec z konta na sympatia.pl, gdy dalam do
    zrozumienia na ppd, ze to konto znalazlam

    To wszystko o wiele bardziej zakloca obraz chorych psychicznie (choc
    prawdopodobnie nie ma nic wspolnego z Twoja choroba - ale wystepujesz tu
    jako ich przedstawiciel) niz psychole Walesy i wariaci PZU.

    Po prostu szkodzisz wizerunkowi chorych psychicznie, niech to do Ciebie
    dotrze.

    I.

  • 70. Data: 2005-10-05 10:40:49
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > się
    >
    > Trzeba chyba mieć konto na googlach, tak samo jak do publikowania przez
    > www?
    > Ja posty wysyłam z Outlooka i konta na googlach nie mam.

    http://groups.google.pl - nie trzeba miec konta, mozna stamtad przegladac
    to, co zostalo wyslane kiedykolwiek przez kogokolwiek, od poczatku
    archiwizacji newsow.

    I.